Hop til indhold
Guest ViborgMand

Fed oplevelse

Recommended Posts

Guest ViborgMand

Har egentlig ingen behov for at fortælle hvem pigen er, selv om det nok heller ikke helt kan skjules............. men dem der kan se det behøver jo ikke skrive hvem det er :-)

Hvorfor skriver jeg så det her? Jo for at fortælle at der altså findes fede oplevelser med de rigtige piger.

 

Oprettede mig igen på SD i morges og søgte akut en oplevelse med det samme. Der var et par stykker der skrev, men det føltes ikke seriøst og derudover stod jeg ikke lige med 3000 kr til den ene.

Så så jeg hende her, en buttet pige på 19 (Under halvdelen af min alder:-) ) der helt sikkert var noget etnisk i. Havde egentlig set på hende flere gange og også skrevet uden at få svar. Men det fik jeg denne gang....... hun var OK med et møde :-)

Jeg kørte afsted og hævede de aftalte 1000 kr. Fandt ret hurtigt frem til hvor hun boede. Var lidt spændt på at se hende, for en ting var jo billeder og en anden ting IRL, MEN hun var sgu dejlig!! Hun åbnede kun iført en  blå badekåbe. 

Jeg gav hende de 1000 kr og vi begyndte at kysse, hun er vild med at kysse. Fik badekåben af og legede med fissen mens vi kyssede videre og nu begyndte hun at lege med pikken. Jeg fik lagt hende ned på sengen og slikkede fisse, det kunne hun godt lide :-). Efter at have slikket hende, byttede vi. Hun begyndte at sutte pik og det var OK uden at være fantastisk.

Vi kyssede lidt mere og jeg spurgte efter om jeg ikke måtte tage lidt billeder? Det fik jeg lov til uden at få hendes ansigt med på dem og imod 300 kr mere :-)

Nå nu var det tid, så jeg stak pikken op og begyndte at kneppe, damn hun var våd, stram og varm. Så måtte lige tage en pause. Så satte hun sig og begyndte at ride mig. Det kunne jeg bare ikke holde til og kom op i hende. Hun var dog ikke færdig og red videre et stykke tid :-)

Helt sikkert en pige jeg skal se igen. Så jo de findes, det kræver bare man bruger lidt tid og energi på at finde dem :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den eneste 19-årige, jeg kan finde i Viborg, hun ser godt nok ikke buttet ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Den grå skrev, Lige nu:

Den eneste 19-årige, jeg kan finde i Viborg, hun ser godt nok ikke buttet ud

Så var det nok ikke i Viborg skal du bare se :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af ren nysgerrighed......hvad er det så der gør at mange ik vil skrive profil navnet på en SB som man har haft en go oplevelse med?...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår det heller ikke. Jeg anmelder ikke min sb efter aftale med hende. Hvis ikke kan man kan skrive navn, er det jo tæt på at være ligegyldigt for andre.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt forstå, at man kan have lyst til at skrive en anonym anmeldelse af en sb. 

Jeg har selv mødt et par stykker, som er ret dejlige og en enkelt, som er helt fantastisk, og selvom jeg har lyst til at beholde dem for mig selv, så kunne jeg også have lyst til at fortælle historien om, at der er gode oplevelser indenfor sugardating 

Redigeret af Den grå
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Den kan jeg sagtens følge, jeg har aldrig delt mine oplevelser fra sugardating - da det for mig ikke var en service jeg købte og derefter kunne anmelde.

Jeg endte så sjovt nok også med at blive kærester (og er det stadigt) med den sidste jeg så derinde fra... havde været akavet hvis hun kunne finde en anmeldelse af sig selv, skrevet af mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Der er mange sugarbabes der reelt er prostituerede og har indtryk af de fleste mænd på sd også ser det som ren købe sex. Der kan det jo godt være relevant med en anmeldelse af en åige

Men har man et mere romantisk forhold til sugardating ødelægger man det for sig selv ved at skrive om hende jer inde for rigtige prof ludere annoncerer og bliver beskrevet af deres kunder. Det passer ikke med mange sugarbabies selvforståelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
maxmuld skrev, den 28/5/2018 at 20:34:

Af ren nysgerrighed......hvad er det så der gør at mange ik vil skrive profil navnet på en SB som man har haft en go oplevelse med?...

I dette tilfælde att hun sagde at jeg gerne måtte fortælle om oplevelsen, men ikke navnet på hende.

Synes iøvrigt at det er ret utroligt at selv om jeg skriver at jeg ikke har et behov for at fortælle hvem hun er, så vælter det ind med private beskeder fra brugere der vil have link, navn og telefonnummer!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 11 timer siden:

I dette tilfælde att hun sagde at jeg gerne måtte fortælle om oplevelsen, men ikke navnet på hende.

Synes iøvrigt at det er ret utroligt at selv om jeg skriver at jeg ikke har et behov for at fortælle hvem hun er, så vælter det ind med private beskeder fra brugere der vil have link, navn og telefonnummer!!!

Og respekt for det....personligt deler jeg gerne mine SB med andre, selvfølgelig kun hvis pigen selv siger ok med det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
ViborgMand skrev, den 31/5/2018 at 21:59:

I dette tilfælde att hun sagde at jeg gerne måtte fortælle om oplevelsen, men ikke navnet på hende.

Synes iøvrigt at det er ret utroligt at selv om jeg skriver at jeg ikke har et behov for at fortælle hvem hun er, så vælter det ind med private beskeder fra brugere der vil have link, navn og telefonnummer!!!

Altså at skrive en anmeldelse af en pige i et åbent forum, uden reference til hvor hun kan findes, er jo helt meningsløst.

Du burde gi dig til at skrive erotiske noveller i stedet for at spilde vores andres tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 24/5/2018 at 15:33:

Nå nu var det tid, så jeg stak pikken op og begyndte at kneppe, damn hun var våd, stram og varm. Så måtte lige tage en pause. Så satte hun sig og begyndte at ride mig. Det kunne jeg bare ikke holde til og kom op i hende.

Lyder som en fed oplevelse.

Var det hele uden gummi?

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Mr. Bean skrev, for 6 timer siden:

Lyder som en fed oplevelse.

Var det hele uden gummi?

Ja. Det var en fed oplevelse. Hun var skidesød. Hun var også temmelig våd og jeg var ikke i tvivl om at hun virkelig ville have pik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Elprebsi skrev, den 31/5/2018 at 22:05:

Ikke fedt at folk spammer dig... folk fatter ikke et nej...

En bruger som Slikkeprinsen har spurgt mig to gange nu :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, den 3/6/2018 at 11:28:

Altså at skrive en anmeldelse af en pige i et åbent forum, uden reference til hvor hun kan findes, er jo helt meningsløst.

Du burde gi dig til at skrive erotiske noveller i stedet for at spilde vores andres tid

Har du fået en konkurrent

Noveller bliver allerede skrevet af en som ikke har forstået konceptet og er endt i ulykke med sin babe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38
Sting222 skrev, den 3/6/2018 at 11:28:

Altså at skrive en anmeldelse af en pige i et åbent forum, uden reference til hvor hun kan findes, er jo helt meningsløst.

Du burde gi dig til at skrive erotiske noveller i stedet for at spilde vores andres tid

Helt enig!

Hvad skal vi andre bruge den info til?

Er jo ligegyldig, når man ikke kan reagere på den. Ved at søge en aftale med pigen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Manden har haft en god oplevelse... og ville dele den, det går jorden ikke under af - den slags beretninger bidrager til forummet for nogle :) 

Burde måske have lagt det i generel debat :) 

psps skrev, den 11/6/2018 at 13:33:

Noveller bliver allerede skrevet af en som ikke har forstået konceptet og er endt i ulykke med sin babe

Her ville jeg mene af dem der skriver anmeldelser, eller søger efter andres oplevelser har forvekslet konceptet med et andet... oh well :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 15 minutter siden:

 

Her ville jeg mene af dem der skriver anmeldelser, eller søger efter andres oplevelser har forvekslet konceptet med et andet... oh well :) 

Den sætning har jeg svært ved at få til at give mening

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
psps skrev, for 1 minut siden:

Den sætning har jeg svært ved at få til at give mening

Velkommen tilbage min ven :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...