Hop til indhold

Recommended Posts

Efter mit sidste, vellykkede besøg hos Melinda forsøgte jeg at stable en ny aftale på benene. Jeg ringede til hende, hvor der ikke blev svaret. Kort efter kom der en SMS som svar, og at hun foretrak at lave aftaler via SMS. Jeg var sådan set klar til at køre med det samme... men Melinda havde først tid senere på eftermiddagen - men foreslog så hendes veninde Tanja, som ville kunne indenfor en halv time.
Hmm - det var da værd at prøve... Jeg er sikker på, at jeg ville være glad for et gensyn med Melinda, men ovendt passede den tidligere tid mig bedre, og så er det jo også rart, at prøve noget nyt ;-)
Adressen var den samme, og proceduren den samme. Man får opgivet et sted lige i nærheden, og får det rigtige nummer ved ankomst. Min telefonkontakt var stadig Melinda og hun skulle så lige ringe og få fat på Tanja da jeg kom, inden jeg kunne gå over og banke på :-P. Lidt omstændigt, men det virkede og stedet er ganske diskret. Og så lige en anbefaling fordi de overholder aftaler . Det sætter jeg stor pris på :-) og er grund til, at jeg fravælger visse steder/piger når jeg har haft en dårlig oplevelse,

Tanja ligner sig selv fra billederne. En flot, lyshåret pige som taler OK engelsk.
Hun ville starte hurtigt, men jeg bad lige om et brusebad; hvilket jeg tror, at hun satte pris på :-). "of course.... sorry"
Nå - så var det jo om at komme i gang, og efter lidt nusseri, kom disse skønne, naturlige bryster frem. Mums - dejlig bløde, og dejligt store. Efterfølgende blev det til en hurtig sutter, inden hun spurgte hvad min favortistilling var - og dermed på en pæn måde indikerede, at vi skulle videre ;-). Det blev så til flere forskellige andre stillinger, hvor jeg kunne nyde Tanjas dejlige krop og stramme fisse. Hun har nogle gode muskler dernede der fik mig til at føle mig lidt stor ;-). 
Afslutningen var aftalt til at være mega med slug. Det endte dog med megadelen alene... Tænker, hun må ændre listen af det hun tilbyder på sin profil. Var dog godt tilfreds og ønskede ikke at bringe den manglende leverence på banen.
Efterfølgende var der lidt pillow-talk, inden jeg valgte at komme videre.
Alt i alt, en behagelig oplevelse med en dejlig pige. Ikke så indlevende og foretagsom som Melinda; men stadig serviceminded og bestemt et gensyn værd for mig.

Redigeret af Ledvogter
Melissa rettet til Melinda

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smedejernet skrev, for 53 minutter siden:

i hvilket område af KBH holder de til?

2300 Amager. Tror, det hedder Sundbyerne i det område.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cumalot skrev, for 4 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. Hedder hun Melissa eller Melinda, som linket linker til?

Melinda... det retter jeg lige ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrJ skrev, 1 time siden:

det retter jeg lige ;-)

Det kan jeg så ikke finde ud af at gøre.. men det er som skrevet ovenfor, Melinda :-) så linket er det rigtige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mekkeren skrev, 1 time siden:

Knepper hun også uden som Melinda?

Det var ikke noget hun tilbød - og heller ikke noget jeg spurgte efter; som med Melinda for mit vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...