Onslow 15846 Skrevet 23. Maj, 2018 (edited) igen gør den efterhånden legendarisk benægtende @Bear sig uheldigt bemærket. https://jyllands-posten.dk/indland/ECE10623703/isbjoern-skudt-efter-at-have-plaget-by-i-fem-dage/ Mon han i lighed med katte har 9 liv? Redigeret 23. Maj, 2018 af Onslow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 23. Maj, 2018 ?????????????? Har det noget med ulvedebatten at gøre eller er du bare generelt ondskabsfuld nu? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 23. Maj, 2018 Bear skrev, for 5 minutter siden: ?????????????? Har det noget med ulvedebatten at gøre eller er du bare generelt ondskabsfuld nu? Hvad så, er dit humoristiske gen gået fløjten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 23. Maj, 2018 Onslow skrev, for 5 minutter siden: Hvad så, er dit humoristiske gen gået fløjten? Jeg fatter simpelthen ikke hvad du mener med det indlæg, deraf de mange ???????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 23. Maj, 2018 Bear skrev, for 6 minutter siden: Jeg fatter simpelthen ikke hvad du mener med det indlæg, deraf de mange ???????? Det kunne være, du skulle oprette en tråd “Onslow strammer den”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 23. Maj, 2018 Bear skrev, for 18 minutter siden: Jeg fatter simpelthen ikke hvad du mener med det indlæg, deraf de mange ???????? Har du overset, at indlægget ligger unde "Hygge"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 23. Maj, 2018 (edited) Onslow skrev, for 34 minutter siden: Har du overset, at indlægget ligger unde "Hygge"? At du bruger "hygge forummet" til at svine mig til ændrer da ikke noget? Jeg er faktisk lidt skuffet over at du ikke kan holde dine antipatier imod mig ovre i det politiske forum. Redigeret 23. Maj, 2018 af Bear 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 23. Maj, 2018 Det er humor....god værkstedshumor... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 23. Maj, 2018 Bear skrev, for 20 minutter siden: At du bruger "hygge forummet" til at svine mig til ændrer da ikke noget? Jeg er faktisk lidt skuffet over at du ikke kan holde dine antipatier imod mig ovre i det politiske forum. Svine dig til, hold nu op, indlægget var at opfatte som et humoristisk indslag på en tragisk baggrund. Men hvis du virkeligt føler dig gået for nær, så beder jeg mods om at fjerne tråden, intet ligger mig fjernere end fjendskab over ingenting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 23. Maj, 2018 Her ser vi blot et eksempel på, hvor vanskeligt humoristiske indslag kan være. Onslow sender tråden afsted i god mening, men Bear opfatter den fornærmende. Humor (ironi/sarkasme) er en vare, der skal omgås varsomt, især som her, hvor der tilsyneladende ikke er de bedste vibrationer mellem de to Alfa-hanner fra politik-forummet, som jeg ikke gider læse, da niveauet ofte er alt for lavt. Venligst en (i dette tilfælde) neutral OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 23. Maj, 2018 Onslow skrev, for 11 minutter siden: Svine dig til, hold nu op, indlægget var at opfatte som et humoristisk indslag på en tragisk baggrund. Men hvis du virkeligt føler dig gået for nær, så beder jeg mods om at fjerne tråden, intet ligger mig fjernere end fjendskab over ingenting. Hvis du havde undladet "legendarisk benægtende" så havde jeg intet haft imod det. Men skidt være med det, vi lader den ligge her :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Maj, 2018 (edited) Jeg fatter ikke en bjælde. Har Onslow her drukket af pispotten ved højlys dag? Redigeret 23. Maj, 2018 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 23. Maj, 2018 Oldtimer skrev, 1 time siden: Her ser vi blot et eksempel på, hvor vanskeligt humoristiske indslag kan være. Onslow sender tråden afsted i god mening, men Bear opfatter den fornærmende. Humor (ironi/sarkasme) er en vare, der skal omgås varsomt, især som her, hvor der tilsyneladende ikke er de bedste vibrationer mellem de to Alfa-hanner fra politik-forummet, som jeg ikke gider læse, da niveauet ofte er alt for lavt. Venligst en (i dette tilfælde) neutral OT Fint og udglattende indlæg, som på bedste vis illustrerer internet debatforas begrænsninger. Lad mig frit efter hukommelsen supplere med et citat fra @Midtj fra en gammel tråd, hvor vi vist havde været lidt uenige.: "Jeg er overbevist om, at Onslow og jeg kunne nyde en fodboldkamp sammen uden én eneste gang at komme ind på indvandring, muslimer og relaterede emner" Sande ord, som jeg helt klart også kan projicere over på @Bear og mig i forbindelse med en Brøndby-SjE kamp. Og @Oldtimer, jeg er helt sikker på, at hvis du ville være 3. hjul på giggen, kunne du konstatere, at ingen af os er Alfa-hanner, men fredelige mænd, som begge vil det bedste for vore medmennesker, men blot er uenige om vejen til at opnå det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 23. Maj, 2018 Er det noget med at det er en bjørn (isbjørn) = Bear, der terroriserede en by og Onslow mener at Bear terroriserer EG med sine benægtelser ligesom isbjørnen nægtede at give op... Men stadig meget plat form for såkaldt humor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Maj, 2018 Onslow skrev, for 4 timer siden: Svine dig til, hold nu op, indlægget var at opfatte som et humoristisk indslag på en tragisk baggrund. Så prøv, for sjovs skyld, at komme med et lignende humoristisk indlæg om KF's Weltanschau. Det ville med garanti mislykkes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg