Hop til indhold
bigfoot

Trine Tease i Odense - WOOW :-)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/182326

Har i dag besøgt denne fantastiske og vidunderlige kvinde. Jeg tilslutter mig ubetinget koret af gæster der igennem tiderne har hyldet denne dejlige pige. Trine ved præcist hvordan en mand skal behandles, hvilket betyder jeg fik lige nøjagtigt det jeg kom efter og lidt til, - dejlig intens sex, med efterfølgende nussen og kæleri. :wub:

Trine har en dejlig personlighed og et skønt væsen, og man føler sig godt tilpas i hendes selskab. <3

Jeg "må" simpelthen ha' mer' ;)

Kærligst <3 - bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/182326

Har i dag besøgt denne fantastiske og vidunderlige kvinde. Jeg tilslutter mig ubetinget koret af gæster der igennem tiderne har hyldet denne dejlige pige. Trine ved præcist hvordan en mand skal behandles, hvilket betyder jeg fik lige nøjagtigt det jeg kom efter og lidt til, - dejlig intens sex, med efterfølgende nussen og kæleri. :wub:

Trine har en dejlig personlighed og et skønt væsen, og man føler sig godt tilpas i hendes selskab. <3

Jeg "må" simpelthen ha' mer' ;)

Kærligst <3 - bigfoot

Trine Tease er en kærligt og sødt menneske som tager ens hjerte <3 ,  Et besøg hos Trine Tease  er som at komme i himmelriget, hun tager sig godt af en og trøste en med masser af kærlighed <3

Kh.  <3 Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Kære @bigfoot

1000 Tak for dit besøg :wub:

Det var den bedst mulige start på en varm sommer dag i Odense :wub:

Kæmpe Kys fra Mig.....liiiige hvor du vil have det <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 58 minutter siden:

Kære @bigfoot

1000 Tak for dit besøg :wub:

Det var den bedst mulige start på en varm sommer dag i Odense :wub:

Kæmpe Kys fra Mig.....liiiige hvor du vil have det <3

Kære Trine <3

Tak i lige måde, fornøjelse var helt på min side :wub:

Kh. bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine er skøn! Fed person, lækker krop - fantastiske bryster! :) Altid god service, nærvær og indlevelse. Og så er hun altså ret kinky ;)

Desværre sker det sjældent, at hende og jeg er på samme kanter samtidig, så det er blevet til alt for få besøg, men nok til at vide, at hun skal besøges igen så meget som muligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 5 minutter siden:

Trine er skøn! Fed person, lækker krop - fantastiske bryster! :) Altid god service, nærvær og indlevelse. Og så er hun altså ret kinky ;)

Desværre sker det sjældent, at hende og jeg er på samme kanter samtidig, så det er blevet til alt for få besøg, men nok til at vide, at hun skal besøges igen så meget som muligt :)

Fed???? 

Jeg synes da hun ser meget slank og fit ud. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har lige bestil tid hos hende så glæder mig kan ikke huske om jeg har besøgt hende før men hvis jeg har er det flere år siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 10 minutter siden:

har lige bestil tid hos hende så glæder mig kan ikke huske om jeg har besøgt hende før men hvis jeg har er det flere år siden

Du har så ikke besøgt hende. Hvis du havde, ville du have kunnet huske det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 24 minutter siden:

Du har så ikke besøgt hende. Hvis du havde, ville du have kunnet huske det :)

Hi hi, jeg er ganske enig. Jeg har selv haft fornøjelsen flere gange, og jeg husker tydeligt den første gang. Jeg tror at det er 10-12 år siden, og i hvert fald den gang stod kunderne i kø (tror jeg nu stadig at de gør). På trods af min tidsbestilling var der ventetid, og stedet var særdeles lydt, så mens jeg sad der og ventede kunne jeg høre Trine blive ordnet af en anden kunde, der - ud fra lydene - virkede både mere viril og i væsentlig bedre fysisk form end mig selv, men jeg husker også at mindreværdskomplekserne forsvandt, straks det blev min tur ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 12 minutter siden:

Hi hi, jeg er ganske enig. Jeg har selv haft fornøjelsen flere gange, og jeg husker tydeligt den første gang. Jeg tror at det er 10-12 år siden, og i hvert fald den gang stod kunderne i kø (tror jeg nu stadig at de gør). På trods af min tidsbestilling var der ventetid, og stedet var særdeles lydt, så mens jeg sad der og ventede kunne jeg høre Trine blive ordnet af en anden kunde, der - ud fra lydene - virkede både mere viril og i væsentlig bedre fysisk form end mig selv, men jeg husker også at mindreværdskomplekserne forsvandt, straks det blev min tur ;) 

Haha, jeg tror, når jeg læser dit indlæg, at jeg snart skal besøge hende igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Fed???? 

Jeg synes da hun ser meget slank og fit ud. 

 

Ikke fed som i overvægtig, men som i en skøn person(lighed)! Decideret slank vil jeg heller ikke kalde hende. Hun hverken er eller ligner en teenager på 14 år, men hun har kvindeformer og der er noget krop. Det er skønt! Det hele sidder jo hvor det skal og hun er absolut ikke tyk eller i nærheden af at være det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 2 timer siden:

Ikke fed som i overvægtig, men som i en skøn person(lighed)! Decideret slank vil jeg heller ikke kalde hende. Hun hverken er eller ligner en teenager på 14 år, men hun har kvindeformer og der er noget krop. Det er skønt! Det hele sidder jo hvor det skal og hun er absolut ikke tyk eller i nærheden af at være det.

Hæhæ, nu kender jeg jo efterhånden Trine ret godt.

I min høje alder kunne man måske nok ønske sig lidt mere fysisk kød på hende, men det er i mit univers helt underordnet, da der er så rigeligt med "kød" på hendes personlighed, intellekt og væremåde. Og så deler hun faktisk også interesser med mig, hvilket kun er et yderligere plus.

Så hun er bare en rigtigt dejlig kvinde :wub:.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

fik desvære ikke besøgt hende da hun måtte aflyse da hun fik de lidt dårligt af varmen og alle i andre der har hæsset med hende tidligger på dagen så må jo finde hende en anden dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Overvejer meget at besøge Trine i dag :-) ---- hvis man bestiller en halv time, kan man så komme 2 gange, er der nogen der ved det? Eller er det begrænset til en?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loveyouladies skrev, for 7 timer siden:

Overvejer meget at besøge Trine i dag :-) ---- hvis man bestiller en halv time, kan man så komme 2 gange, er der nogen der ved det? Eller er det begrænset til en?

Mon ikke Trine giver det bedste svar. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loveyouladies skrev, den 5/6/2018 at 08:24:

Overvejer meget at besøge Trine i dag :-) ---- hvis man bestiller en halv time, kan man så komme 2 gange, er der nogen der ved det? Eller er det begrænset til en?

Jeg synes at du fortjener et svar. Selvom Trine får mine bedste anbefalinger, så følger hun "dansk standard for glædespiger," hvilket vil sige at en halv time sjældent giver mulighed for to udløsninger, men er en cocktail med god tid og ofte lidt massage.

Om Trine vil afvise en 2. runde indenfor 30 minutter, ved jeg ikke, men jeg tror slet ikke at det bliver aktuelt. Trine er en erfaren dame, der godt ved, hvordan man disponerer en gæst i en halv times tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har det der frække glimt i øjnene, siger nogle frække ting og så kan de heldige måske få lov at komme ud over hendes store, dejlige bryster ;)

Det er ikke fordi hun kommer med lak, læder, dryppende stearinlys og et nålebræt. Det tror jeg da ikke. Har aldrig efterspurgt det, men hun virker ikke som typen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 15 minutter siden:

Hun har det der frække glimt i øjnene, siger nogle frække ting og så kan de heldige måske få lov at komme ud over hendes store, dejlige bryster ;)

Det er ikke fordi hun kommer med lak, læder, dryppende stearinlys og et nålebræt. Det tror jeg da ikke. Har aldrig efterspurgt det, men hun virker ikke som typen...

Nej, Trine er at finde i den blidere ende af skalaen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...