Hop til indhold
Guest Basba

Amita i Aarhus

Recommended Posts

Guest Basba

Tja, jeg gik bare rundt I byen mens solen gav energi og stort liderlig lyst til noget lækkert Thai.

Så, tænkte jeg og besøge Amita pigerne,

Det viste sig at en af pigerne er kommet tilbage og hun kalder sig Dao som betyder "Stjerne" og udtales som "Dav" på dansk.

De andre to var ledig men Dao måtte jeg opleve igen, og det var den bedste valg.

Jeg kan godt lide at styr tingene og sager så hun var dejlig responsive og havde lækkert glat fisse.

Og det var dagens libido tilfredsstillet af en dejlig dame.

Og for resten jeg synes at de er I gang med at udvikle sig og har en ny webside hvor man kan se lidt diskret billeder af pigerne.

 

https://basbak3.wixsite.com/amita

 

Det var hende I rød jeg fik en tur med og hun er flere besøges værd, og igen vil jeg sige at dette er min egen personlig oplevelse og mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basba skrev, for 9 minutter siden:

Tja, jeg gik bare rundt I byen mens solen gav energi og stort liderlig lyst til noget lækkert Thai.

Så, tænkte jeg og besøge Amita pigerne,

Det viste sig at en af pigerne er kommet tilbage og hun kalder sig Dao som betyder "Stjerne" og udtales som "Dav" på dansk.

De andre to var ledig men Dao måtte jeg opleve igen, og det var den bedste valg.

Jeg kan godt lide at styr tingene og sager så hun var dejlig responsive og havde lækkert glat fisse.

Og det var dagens libido tilfredsstillet af en dejlig dame.

Og for resten jeg synes at de er I gang med at udvikle sig og har en ny webside hvor man kan se lidt diskret billeder af pigerne.

 

https://basbak3.wixsite.com/amita

 

Det var hende I rød jeg fik en tur med og hun er flere besøges værd, og igen vil jeg sige at dette er min egen personlig oplevelse og mening.

 

Vil det sige at Nicki og søster ikke er der mere? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til, at der nu eksisterer to hjemmesider; Basbas mere eksplicitte og den gamle mere "pæne" hjemmeside; http://www.amita.dk/

 

Bedømt ud fra personlig erfaring, så er jeg tilbøjelig til at give Basbas hjemmeside ret :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Tene skrev, for 34 minutter siden:

"Er både til damer og herrer"  tror ikke der kommer nogen damer til massage 

Ved ikke rigtig men som e af de piger sagde til mig at de får nogen gange damer/piger til massage og nogle harvde fået en FP,

:)

Redigeret af Basba

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Vil det sige at Nicki og søster ikke er der mere? 

 

Nej desvære, jeg har faktisk mødt Nicki en gang i butiken men ikke til massage eller sådan noget.

:(:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Ridderlig skrev, for 2 timer siden:

Det undrer mig at dit navn indgår i deres hjemmeside ?

WOW

Du er skarp.

Ja det er mig som web designer

men dette og på ingen måde er et reklame for migselv eller mit moonlighting.

Hvis dette genere nogen her så vil jeg gerne fjerne dette link til Amitas webside fra forum

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basba skrev, for 9 minutter siden:

Nej desvære, jeg har faktisk mødt Nicki en gang i butiken men ikke til massage eller sådan noget.

:(:(

Sorry mente Nadia. Nicki har vist aldrig været der? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Sorry mente Nadia. Nicki har vist aldrig været der? 

 

Der var sgu da en der hed Nicki der, men Nadia ? Ja hun er der stadigvæk, jeg tror det er hende der ejer butikken efter hun blev gift.

Og det var ikke hendes søster hvis du tænker på Nadia som Nicki. Hendes "søster" har jeg ikke set siden hun tog tilbage til Thailand i 2016

Men disse piger valger forskellige navn end deres ægte navne og skifter de dem ifølger humøret. 

;):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
michael40 skrev, for 8 timer siden:

Hva med ejer gir hun ikke massage mere ?

Nadia giver det hele, sidst jeg var sammen med hende var en halv time til 600kr det var en ok tur. Hendes blow er over middel.

Sky besøgte jeg for 14 dage siden og det var op af bakke på trods af Nadia var forbi  og rykke i Pjovert. Det endte i en ligegyldig massage der var langt under middel.Så jeg besøgte Jen på trøjborg igen igen igen hende svingjer jeg med.

Jeg har ikke set nickie siden hun forlod Klinikken i Horsens. 

Stedet mangler i min optik Appel hun leverede en super massage samt dejlig sex.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basba skrev, for 11 timer siden:

WOW

Du er skarp.

Ja det er mig som web designer

men dette og på ingen måde er et reklame for migselv eller mit moonlighting.

Hvis dette genere nogen her så vil jeg gerne fjerne dette link til Amitas webside fra forum

 

Ser du er Webdesigner Fin hjemmeside der er lavet. Kunne godt tænke mig lidt aldersinfo på pigerne og evt. Info om Angel tilbyder Græsk.Kan se at Dao og Sky ikke tilbyder det. 

Og jeps jeg er skrap. Hvordan levere du en hjemmeside til klinikken uden at være sikker på hvem ejeren er.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 8 timer siden:

Nadia giver det hele, sidst jeg var sammen med hende var en halv time til 600kr det var en ok tur. Hendes blow er over middel.

Sky besøgte jeg for 14 dage siden og det var op af bakke på trods af Nadia var forbi  og rykke i Pjovert. Det endte i en ligegyldig massage der var langt under middel.Så jeg besøgte Jen på trøjborg igen igen igen hende svingjer jeg med.

Jeg har ikke set nickie siden hun forlod Klinikken i Horsens. 

Stedet mangler i min optik Appel hun leverede en super massage samt dejlig sex.

Venligst 8000

Jen I Herluf Trollesgade? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
8000 skrev, for 8 timer siden:

jeps jeg er skrap. Hvordan levere du en hjemmeside til klinikken uden at være sikker på hvem ejeren er.

8000

Jeg synes at du må vøre en af dem med CSI i fjernsynet :)

Nadia bad mig om at lave et bedre side end den nuvørende, da hun fandt ud af at jeg var en web designer.

Den ejer før Nadia, hun var en sur killing. :(

Siden var en gave til alle de dejlig piger jeg har været sammen med, og tror det eller ej, jeg betaler fuld pris, ingen discounts. 

Nej til anal, fik jeg som et svar da jeg spurgte dem om anal , og kan ikke sige, alt kan købes til den rigtig pris men så vidt jeg ved, INGEN af dem tilbyder Anal.

Disse steder aftaler man eller forhandler man alt når man er i butiken.

Jeg skal nok skrive alderen på når jeg besøge dem på ny :) alderen må være meget efterspurgt??

 

Tak for deres kommentar.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
8000 skrev, for 9 timer siden:

Nadia giver det hele, sidst jeg var sammen med hende var en halv time til 600kr det var en ok tur. Hendes blow er over middel.

Sky besøgte jeg for 14 dage siden og det var op af bakke på trods af Nadia var forbi  og rykke i Pjovert. Det endte i en ligegyldig massage der var langt under middel.Så jeg besøgte Jen på trøjborg igen igen igen hende svingjer jeg med.

Jeg har ikke set nickie siden hun forlod Klinikken i Horsens. 

Stedet mangler i min optik Appel hun leverede en super massage samt dejlig sex.

Venligst 8000

Ja; Nadia er rigtig dejlig og hun giver det hele, Men BLOW så skal du til Cream hos King massage men lidt dyrer og ældre end Nadia

men ligesom jeg skrev om det med Sky, man skal styre hende og have sin fantasy med.

Hun gjort næsten alt det jeg bad hende om, næsten alt :)

men selfølgelig, hver har sine egen personlige erfaringer ;)

Apple arbejder hos en nye butik på Helges Rhodes Vej 11 Kld.  overtaget af en ældre men smuk pige som kalder sig Nang eller Nan ????

Har været der et par gange. også på Amita hvorhen vi mødte den første gang.

Og du har ret i at Apple er smuk, fine former og giver det hele som Nadia.

 

Tak for din kommentar :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Aarhuselsker skrev, for 54 minutter siden:

Jen I Herluf Trollesgade? 

 

Jeg har aldrig været i den butik i Trøjborg.

Gerne have flere info om den.

tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basba skrev, for 16 timer siden:

Jeg har aldrig været i den butik i Trøjborg.

Gerne have flere info om den.

tak

Mine erfaringer  fra den butik er over 3 måneder gamle, så de er ikke relevandte, desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Mine erfaringer  fra den butik er over 3 måneder gamle, så de er ikke relevandte, desværre

Det er helt i orden ven.

Jeg tror jeg vil undersøge den videre og måske ender med at "Take one for the team" :)

Men jeg venter lige lidt for jeg har lige været forbi Cream, og det var en alletiders oplevelse med BJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dao giver et rigtig godt sensuelt handjob - var fantastisk at blive tømt af hende. 13 med pil opad herfra.

Og der var godt med strejf da jeg lå på maven, så rigtig god opvarmning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Kunne være fedt med lidt bedre billeder, men ok. Er Sky virkelig primo 20erne og er hun et besøg værd ? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, den 25/5/2018 at 21:12:

Kunne være fedt med lidt bedre billeder, men ok. Er Sky virkelig primo 20erne og er hun et besøg værd ? :)

 

Sky er + 35 buttet og ikke for mig en hurra oplevelse men jeg har ikke haft sex med hende.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
8000 skrev, for 3 timer siden:

Sky er + 35 buttet og ikke for mig en hurra oplevelse men jeg har ikke haft sex med hende.

8000

Mange tak for info, hun er strøget fra listen, de 22 år på hjemmesiden må vist være det man kalder falsk markedsføring ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 time siden:

Mange tak for info, hun er strøget fra listen, de 22 år på hjemmesiden må vist være det man kalder falsk markedsføring ;)

 

Er også strøget på min liste ... lærer de det aldrig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...