Hop til indhold
Bergi

Bergis død

Recommended Posts

Bergi kom til verden for knap 1½ år siden, som en konsekvens af et kuldsejlet ægteskab. Efterfølgende har han haft mange skønne oplevelser med nogle fantastisk dejlige piger - tusind tak allesammen!

Men nu er verdens skønneste kvinde dukket op - Og I kan desværre ikke konkurrere piger!

Så der er ikke længere behov for Bergi, han må dø! Med en pæl igennem hjertet, så han ikke får nykker og genopstår ;) Jeg håber aldrig at få brug for ham igen.

Til alle Bergis venner: Ha' et fortsat godt liv her og på andre sites, og husk at være noget for alle de søde piger !!

RIP

Bergi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er glad på dine vegne, Bergi, men jeg kommer til at savne dine indlæg. De var altid fornuftige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bergi, Det ville være interessant at vide om du fandt den heldige på et dating site eller IRL.

Jeg har nemlig selv en (indrømmet, ubegrundet) mistro til dating sites.

Og btw, tillykke! Det er sådan det skal være; stoppe med købesex når man har fundet den rigtige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak skal I ha' !

@Imperator88, jeg brugte et dating site.

Og jeg kan kun give dig ret, der er RIGTIG meget elendig dating, men det er ikke dating sitenes skyld. Det er brugerne som tror at det er nok bare at hælde en skovlfuld ord ud over en side. Eller slet ikke at skrive noget; sætningen: "Skriv hvis du vil vide noget om mig", er bare no-go!! Har du ikke noget på hjerte, så er du gået forkert. Vær helt afklaret med hvad du vil og acceptér at det også kræver noget af dig. Lad være med at drukne hende i ord: Skriv korte, præcise sætninger (dog ikke kun stikord) og undgå clicher. Der SKAL være billede på; ellers viser du at du ikke er seriøs.

Jeg brugte enooormt lang tid på at skrive og pudse en god profiltekst af. I mens tjekkede jeg mange andres profiler, fandt fejlene, manglerne og dumhederne her, og sikrede mig så at min profil ikke havde dem. Så tog jeg en hel masse billeder af mig selv og valgte det bedste.

Og så var det bare at vælge, da kvinderne væltede ind :D

Go' jagt, det er ikke så svært, men det er hårdt arbejde!

/Bergis ånd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Ja held og lykke du, men begrav ham nu ikke helt, måske en dag

klinger kærligheden lidt af igen og så trænger man ofte til til fornyelse

i sexlivet :-)

men nyd det.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner allerede Bergi og den kæmpeindsigt, som han i sit korte "liv" nåede at erhverve sig og delagtiggøre os andre i.

Kunne han ikke genopstå som "passivt" medlem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bergis ånd.

Nu er der gået 4 timer, og jeg savnerstadig dine indsigtsfulde indlæg.

Ånd må mânes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...