Hop til indhold
Guest flinkmand

Superflot babe - Helena i Herning

Recommended Posts

Guest flinkmand

Har lige besøgt denne utroligt smukke danske studine-babe:

https://annoncelight.dk/showad/249325

Billeder og tekst passer 100% - oplevelse helt i topklasse.

Fantastisk sød, fræk, smuk, lækker og velsmagende pige som bare skal opleves. Hun er en KÆMPESTJERNE.... dansk og lækker.

Ved snart ikke hvor jeg skal starte, men hun holder til på et hotel i Herning Centrum - tæt på stationen - og når man skal besøge hende får man oplyst etage og værelsesnr, så man bare kan gå direkte til elevatoren. Hun er desværre kun på besøg når hun har behov for økonomisk indsprøjtning til sin SU, og det betyder at hun kun er her til i aften, men hun fortalte at hun sikkert kommer tilbage - vidste dog ikke hvornår, men hun er bestemt endnu et besøg værd - eller 2.

Pris 1500 for 60 min med super og mega - af en helt igennem fantastisk pige (tror jeg at I har forstået at jeg synes)....

Fuck hun er smuk og dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det virkelig er hende på billederne så skal man da bare afsted, men syntes ikke billederne ser særlig troværdige ud.

Derimod er det en vældig fin anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Hun er SUPERLÆKKER - afsted med dig - det må du ikke gå glip af.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
flinkmand skrev, for 2 timer siden:

Hun er SUPERLÆKKER - afsted med dig - det må du ikke gå glip af.....

Billeder og tekst passer 100% - oplevelse helt i topklasse

super....og det er stadig hende på billederne man møder ????

 

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Røvslikker skrev, 1 time siden:

Billeder og tekst passer 100% - oplevelse helt i topklasse

super....og det er stadig hende på billederne man møder ????

 

Jeps - jeg garanterer - hun er simpelthen en smuksak med en fantastisk flot krop, kønt ansigt og et meget behageligt væsen - lige sådan en man tager med hjem..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Jeg kan bare sige at I ikke vil fortryde oplevelsen, og hun ligner 110%.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, den 22/5/2018 at 16:43:

Jeg kan bare sige at I ikke vil fortryde oplevelsen, og hun ligner 110%.

Der er links i denne tråd, vor man kan se pigens ansigt.

Fastholder du fortsat at det er pigen på billederne som man møder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke besøgt pigen. Men det er IKKE hende på billederne, man møder. I hvert fald ikke hvis hun er dansk, da Miela A aka Marry Queen, som billederne er af, er tjekke. 

Jeg har dog Marry Queens Fleshlight, hvis nogen vil prøve den "ægte" vare:D

Redigeret af Alcacer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alcacer skrev, for 12 minutter siden:

Nu har jeg ikke besøgt pigen. Men det er IKKE hende på billederne, man møder. I hvert fald ikke hvis hun er dansk, da Miela A aka Marry Queen, som billederne er af, er tjekke. 

Jeg har dog Marry Queens Fleshlight, hvis nogen vil prøve den "ægte" vare:D

Helt enig. Men jeg er blot træt af, at FLINKMAND skriver "Billeder og tekst passer 100% - oplevelse helt i topklasse", når det åbentlyst ikke er pigen på billederne.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Det er nu ikke fordi jeg skal være påståelig, men billederne af pigen som er vist på hendes profilbillede ligner rent kropsmæssigt rigtig meget den virkelige vare.  Jeg har efterfølgende set anmeldelsen om fake billede som tilhører en anden person, hvor man kan se ansigtet utilsløret, og jeg kan konstatere, at det IKKE er den pige som man møder.

Nu er det ikke for at lyde som om jeg skal lave reklame for pigen, for det er efter min mening helt unødvendigt, men jeg må jo bøje mig og sige at hun bruger fake billede, efter at have set det udækkede ansigt.

Der skal dog ikke herske tvivl om at pigen som I møder er en rigtig smuk pige i starten af 20'erne - som kropsmæssigt ligner profilbillederne rigtig meget.

Skyd mig bare - så laver jeg ikke flere anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 15 minutter siden:

Det er nu ikke fordi jeg skal være påståelig, men billederne af pigen som er vist på hendes profilbillede ligner rent kropsmæssigt rigtig meget den virkelige vare.  Jeg har efterfølgende set anmeldelsen om fake billede som tilhører en anden person, hvor man kan se ansigtet utilsløret, og jeg kan konstatere, at det IKKE er den pige som man møder.

Nu er det ikke for at lyde som om jeg skal lave reklame for pigen, for det er efter min mening helt unødvendigt, men jeg må jo bøje mig og sige at hun bruger fake billede, efter at have set det udækkede ansigt.

Der skal dog ikke herske tvivl om at pigen som I møder er en rigtig smuk pige i starten af 20'erne - som kropsmæssigt ligner profilbillederne rigtig meget.

Skyd mig bare - så laver jeg ikke flere anmeldelser.

Ingen grund til at bruge vold (og reducere anmeldelses antallet)

Du var bare af den overbevisning at billederne var af hende. Og derfor må vi antage at de er vellignende. Det taler da, delvist, til hendes fordel at hun i det mindste finder billeder der giver et korrekt indtryk af hvem man møder. Jeg ville ønske at hele den her "fake foto" tendens vi har i DK ville dø. Eller at pigerne i det mindste ville notere "vellignende model fotos" eller tilsvarende....

Hvis de i øvrigt er så tæt på at ligne hende, så kan det undre at hun ikke vælger at få taget nogle og lagt op som rent faktisk er af hende :D

Redigeret af Zieram

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 19 minutter siden:

Skyd mig bare - så laver jeg ikke flere anmeldelser.

Det ser jeg virkelig ingen grund til. Jeg synes, det er en ganske hæderlig anmeldelse - og jeg kunne sagtens overveje at aflægge pigen et visit, hvis hun skulle komme nærmere det østjyske. Jeg undrede mig blot over, at du bibeholdte påstanden om ægte billeder selv efter @mayweathers "afsløring". Nu har vi vist fået styr på det;)

Hav en fortrinlig weekendB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Alcacer skrev, for 8 timer siden:

Det ser jeg virkelig ingen grund til. Jeg synes, det er en ganske hæderlig anmeldelse - og jeg kunne sagtens overveje at aflægge pigen et visit, hvis hun skulle komme nærmere det østjyske. Jeg undrede mig blot over, at du bibeholdte påstanden om ægte billeder selv efter @mayweathers "afsløring". Nu har vi vist fået styr på det;)

Hav en fortrinlig weekendB)

Nu skal jeg passe på med ikke at blive for negativ, men kære Alcacer - hvor mange anmeldelser har du skrevet om dine egne oplevelser hos gp'ere. I det sidste år har du udelukkende kommenteret på andres oplevelser og nydt godt af ting som andre har berettet herinde.

Derfor bliver jeg sgu pisset fuldkommen af, når folk bliver mistroiske over mine anmeldelser, uden at de selv har besøgt pigerne, men gerne vil nyde godt af det som bliver skrevet.

Så kom ind i kampen og bidrag selv med nogle anmeldelser i stedet for kun at være skeptisk og mistroisk overfor vi andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, den 25/5/2018 at 22:34:

Nu skal jeg passe på med ikke at blive for negativ, men kære Alcacer - hvor mange anmeldelser har du skrevet om dine egne oplevelser hos gp'ere. I det sidste år har du udelukkende kommenteret på andres oplevelser og nydt godt af ting som andre har berettet herinde.

Derfor bliver jeg sgu pisset fuldkommen af, når folk bliver mistroiske over mine anmeldelser, uden at de selv har besøgt pigerne, men gerne vil nyde godt af det som bliver skrevet.

Så kom ind i kampen og bidrag selv med nogle anmeldelser i stedet for kun at være skeptisk og mistroisk overfor vi andre.

Du vedblev med at fastholde, at det var pigen på billederne, når det åbenlyst ikke var. Når folk undrer sig over dette, så angriber du dem. Det er da underligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 25/5/2018 at 11:20:

Helt enig. Men jeg er blot træt af, at FLINKMAND skriver "Billeder og tekst passer 100% - oplevelse helt i topklasse", når det åbentlyst ikke er pigen på billederne.

Måske har hun dobbelt statsborgerskab:D

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, den 25/5/2018 at 13:25:

Det er nu ikke fordi jeg skal være påståelig, men billederne af pigen som er vist på hendes profilbillede ligner rent kropsmæssigt rigtig meget den virkelige vare.  Jeg har efterfølgende set anmeldelsen om fake billede som tilhører en anden person, hvor man kan se ansigtet utilsløret, og jeg kan konstatere, at det IKKE er den pige som man møder.

Nu er det ikke for at lyde som om jeg skal lave reklame for pigen, for det er efter min mening helt unødvendigt, men jeg må jo bøje mig og sige at hun bruger fake billede, efter at have set det udækkede ansigt.

Der skal dog ikke herske tvivl om at pigen som I møder er en rigtig smuk pige i starten af 20'erne - som kropsmæssigt ligner profilbillederne rigtig meget.

Skyd mig bare - så laver jeg ikke flere anmeldelser.

Glimrende anmeldelse... At du var så sikker på, at det var hende, giver mig blot lyst til at bestille et besøg fra hende :) TAK FOR ANMELDELSEN!
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Lystenstiger skrev, for 25 minutter siden:

Glimrende anmeldelse... At du var så sikker på, at det var hende, giver mig blot lyst til at bestille et besøg fra hende :) TAK FOR ANMELDELSEN!
 

Tak - jeg sender dig en PB næste gang hun kommer til Jylland, for hun har lovet at give mig besked dagen i forvejen. Hun er vist kun i Herning 1 dag og drager så videre til Aalborg (det gjorde hun sidst).

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 2 minutter siden:

Tak - jeg sender dig en PB næste gang hun kommer til Jylland, for hun har lovet at give mig besked dagen i forvejen. Hun er vist kun i Herning 1 dag og drager så videre til Aalborg (det gjorde hun sidst).

Det ser jeg frem til ! TAK.

Håber alt er vel og du får besøgt nogle andre dejlige piger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
henrik23dk skrev, for 1 time siden:

Hejsa alle sammen.

Jeg har en tid med hende her kl 14. idag så det glæder jeg mig sku til.

Skal nok smide en anmeldelse bagefter :)

Det bliver spændende at læse DIN oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 18 timer siden:

Det bliver spændende at læse DIN oplevelse.

Så fik jeg besøgt hende :) :) :)

Billederne er ikke hende, det sagde hun også. Men hold nu kæft hun er dejlig. Hun er smuk, skide sød og så er hun mega dejlig i sengen.

Jeg kan kun anbefale at man besøger hende, jeg tror ikke hun bliver ved at lave denne form for job særlig længe, hun har nemlig kun små 2 år tilbage af hendes studier, såååå.

Men gutter, hun klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...