Hop til indhold
anton45

Fed, Gammel dame med hængepatter

Recommended Posts

Hvor i Jylland finder man en fed, gammel (+60) dame med hængepatter, som tilbyder at give en god gammeldags endefuld? hvis hun også giver urin og vil modtage sorte kys, vil det være godt men ikke et krav

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og derfor, kære venner, er der folk herinde, der afholder sig fra at skrive noget.. fordi der er nogle, der synes at det er morsomt at høste grin ud af andre folks lyster... hvis I ikke har et svar, hvorfor så kommentere? Og desværre, anton, kender ikke selv til nogen der passer dine kriterier, men jeg håber at du finder det, du leder efter :) Sommerhilsner herfra..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Søde MizzAnne den er naturligvis møntet på mig, alle må have lige præcis de lovlige lyster de vil, men jeg er så pi..e træt af at der er en hel del der blot opretter en profil og beder om det ene og det andet, men de selvsamme lægger ikke en eneste anmeldelse, det snylteri er jeg træt af...hvis det er en skoleelev der vil lave lidt sjov og spørge om noget de for mange vil virke bizart, så fik han svar på tiltale....det er nemt at søge på nettet ALog guiden o.s.v. 

 

BH

Alko 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 5 minutter siden:

Søde MizzAnne den er naturligvis møntet på mig, alle må have lige præcis de lovlige lyster de vil, men jeg er så pi..e træt af at der er en hel del der blot opretter en profil og beder om det ene og det andet, men de selvsamme lægger ikke en eneste anmeldelse, det snylteri er jeg træt af...hvis det er en skoleelev der vil lave lidt sjov og spørge om noget de for mange vil virke bizart, så fik han svar på tiltale....det er nemt at søge på nettet ALog guiden o.s.v. 

 

BH

Alko 

Hvorfor tror du at der er en tråd som hedder efterlysninger? hvad giver dig ret til at bedømme hvad der er bizart?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
anton45 skrev, Lige nu:

Hvorfor tror du at der er en tråd som hedder efterlysninger? hvad giver dig ret til at bedømme hvad der er bizart?

Bizart er bizart homo er homo, ogsådan er der udtryk der er således dækkende. Jeg moraliserer ikke. Efterlysningger er til efterlysninger, lige som anmeldelser er til anmeldelser. Så simpelt er det, snyltere er snyltere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Bizart er bizart homo er homo, ogsådan er der udtryk der er således dækkende. Jeg moraliserer ikke. Efterlysningger er til efterlysninger, lige som anmeldelser er til anmeldelser. Så simpelt er det, snyltere er snyltere..

Du er måske en skoledreng, som sidder og spiller p-- til folks anmeldelser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Alkoholiker... ja, af og til bliver der stillet spørgsmål, der kan virke bizarre i din optik - men som andre så fint skrev - vi får da ingen anmeldelser, hvis nye folk - der ikke kender det her forum så godt endnu - ikke kan FINDE de piger, de netop søger? :P For øvrigt er det da okay at begynde med at stille spørgsmål - det er aldrig nemt at komme ind et nyt sted og bare anmelde - så får folk jo at vide, at de gør det for pigen - eller at de endog er fake og oprettet af en pige, så de kan anmelde hende positivt... men lyster er lyster, og vi har alle nogen, som andre måske finder en anelse... anderledes end det, netop VI leder efter :P Jeg medgiver, at dette spørgsmål ligeså godt kunne være oprettet under BDSM og fetish - ret skal også være ret :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
anton45 skrev, for 19 minutter siden:

Du er måske en skoledreng, som sidder og spiller p-- til folks anmeldelser? 

Den form for indlæg hjælper dig så heller ikke med at finde det, du leder efter...

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 8 minutter siden:

Kære Alkoholiker... ja, af og til bliver der stillet spørgsmål, der kan virke bizarre i din optik - men som andre så fint skrev - vi får da ingen anmeldelser, hvis nye folk - der ikke kender det her forum så godt endnu - ikke kan FINDE de piger, de netop søger? :P For øvrigt er det da okay at begynde med at stille spørgsmål - det er aldrig nemt at komme ind et nyt sted og bare anmelde - så får folk jo at vide, at de gør det for pigen - eller at de endog er fake og oprettet af en pige, så de kan anmelde hende positivt... men lyster er lyster, og vi har alle nogen, som andre måske finder en anelse... anderledes end det, netop VI leder efter :P Jeg medgiver, at dette spørgsmål ligeså godt kunne være oprettet under BDSM og fetish - ret skal også være ret :D

I det store hele er jeg enig. 

Mén det er jo ikke nødvendigvis en fetish, bare fordi man tænder på noget andet end flertallet på EG gør? Jeg synes, at tråden er placeret præcis hvor den burde. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

ahhh...'come on peps' lidt humor, og et glimt i øjet skal der da være plads til....er dette et pletfri univers naaaa langt fra, men lidt piss off at der er moralprædikere der skal gøre opmærksom på sig selv...eller :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...