pdrhan 1021 Skrevet 21. Maj, 2018 Nogen der har info om hvor der er pickup´s på gaden i Kbh, Istedgade er lidt død nu syntes jeg, nogen der har info om andre steder det er muligt at møde nogle ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 21. Maj, 2018 Hvad med Skelbækgade, der plejede at være nogle også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 21. Maj, 2018 klinikfuckers skrev, for 37 minutter siden: Hvad med Skelbækgade, der plejede at være nogle også. Ja før...efter alt det byggeri derinde er der også dødt der.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 21. Maj, 2018 For nogle dage siden var jeg til frokost i Istedgade. Fra Hovedbanen og ned til Gasværksvej stod der en del udenlandske piger og bød sig til. Det var omkring 14-tiden. Sorte piger så jeg ingen af overhovedet. De er ellers meget nærgående. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dojo 15 Skrevet 21. Maj, 2018 Hvis du vil have de mørke, går du bare samme strækning om aftenen efter 22, helt frem til morgenstunden. Men pas på ikke at blive rullet det sker ofte på de tidspunkter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WomanCheck 99 Skrevet 21. Maj, 2018 Fredag og lørdag nat er der størst udvalg af piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg