Bondageguy36 94 Skrevet 20. Maj, 2018 Halløj gutter på en højhellig pinsedag, solen bager ned, og tilfældigt kigger jeg lidt nysgerrigt efter om der skulle være lidt spændende som frister :)) Nati i Århus C skrev en sms og fik svar med det samme. Kørte ind til adressen, en rigtig sød og smuk veltalende polsk pige åbner døren, allerede der er jeg solgt, god start, meeeen det skulle vise sig at blive endnu bedre. Betaler det aftalte, det skal siges at det er 100 % pigen på billederne, og hendes krop er blød som silke, og der må meget gerne røres og slikkes :)) hun er meget passioneret og lide skabelig, brysterne er ægte og fantastisk dejlige, hun giver sig rigtig god tid, intet stress, og jeg må sige at jeg følte mig meget velkommen :-)) fuld valuta for pengene og mere til, kommer jeg igen, svaret er et rungene JA!!! Flere af hendes slags i Århus, det er en mangelvare, en GP der virkelig kan li hvad hun laver, når man behandler hende ordenligt :)) pige 9/10 sted 4/10 gentagelse 10/10 https://annoncelight.dk/showad/236265 bemærk hendes annonce står forkert, det er lidt synd, men jeg har gjort hende opmærksom på det. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 20. Maj, 2018 Hvad betalte du for den gode oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krillss 82 Skrevet 20. Maj, 2018 (edited) Ikke for noget, men hvorfor er det spørgsmål altid stillet herinde. Kan du ikke bare gå ind på hendes profil og se hvad hendes priser er? eller er der noget jeg ikke har forstået når folk spørger om det der? det ikke for at være efter netop dig, nu blev jeg bare nysgerrig på hvorfor folk ALTID spørger om det?:D iøvrigt tak for en fin andmeldelse;) er hun på mia Star niveau? Redigeret 20. Maj, 2018 af krillss 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 21. Maj, 2018 Har også besøgt hende i århus før, nemlig 2 gange. Det er rigtig som trådstarteren siger, man føler sig virkelig velkommen. Hun er I min top 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 21. Maj, 2018 krillss skrev, for 16 timer siden: Ikke for noget, men hvorfor er det spørgsmål altid stillet herinde. Kan du ikke bare gå ind på hendes profil og se hvad hendes priser er? eller er der noget jeg ikke har forstået når folk spørger om det der? det ikke for at være efter netop dig, nu blev jeg bare nysgerrig på hvorfor folk ALTID spørger om det?:D iøvrigt tak for en fin andmeldelse;) er hun på mia Star niveau? Kunne ikke være mere enig med dig. Var det så bare de gange hvor pigens annonce ikke har priser, så kunne man jo forstå det. Men det er som om spørgsmålet kommer hver eneste gang der er en ny anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bondageguy36 94 Skrevet 22. Maj, 2018 Vedr priser: hun er yderst fair med priser jeg gav 800 for 30 min. Men der var på intet tidspunkt, noget med st kigge på klokken, og det var inkl superfransk. Jeg overvejer meget kraftigt et nyt visit i dag, hun har siddet i mine tanker lige siden jeg forlod hende. :))))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 72 Skrevet 22. Maj, 2018 Bondageguy36 skrev, 1 time siden: Vedr priser: hun er yderst fair med priser jeg gav 800 for 30 min. Men der var på intet tidspunkt, noget med st kigge på klokken, og det var inkl superfransk. Jeg overvejer meget kraftigt et nyt visit i dag, hun har siddet i mine tanker lige siden jeg forlod hende. :))))) Så gav du det hun forlanger i følge hendes prisliste! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eron Skrevet 22. Maj, 2018 SÅ SÅ drenge - i skal ikke begynde at få ejerfornemmelser for hende, hun er en CPH pige Jeg har skrevet om hende under sjællands forum, og kan bare sige at hun er fuld valuta for pengene. Jeg har GFE preferencer og der leverer hun i top - og er vild med hendes sjove personlighed. Man kan fint kommunikerer med hende specielt og inderligt på fransk - SUPERfransk og de skønneste franske kys - skynd jer derhen, hun rejser vist på ferie snart og håber så hun kommer HJEM (CPH) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bondageguy36 94 Skrevet 22. Maj, 2018 SELVFØLGELIG betaler jeg det der står eller det hun forlanger, det gælder alle de GP jeg besøger. Jeg hader nærigehoveder og fedterøve. Betal hvad det koster eller så ta på thaiklinik. Når alt kommer til alt, er der jo ikke nogen der har det arbejde her, fordi de synes det er sjovt, det er 110 % drevet af penge og nødvendighed, derfor vil jeg aldrig begynde at spørge om rabat osv. Der er 2 grunde til at rigtig mange piger i deres annoncer Skriver at de kun ønsker skandinaviske mænd. 1. Alle mænd fra Mellemøsten tror de skal ha rabat, og skal ha det næsten gratis. 2. Der er en tendens til at folk med muslimsk baggrund ikke har ret meget respekt for kvinderne, og mob ikke de let kan føle det, derfor ønsker de ikke at ta dem ind. Nå det var lige en afstikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 294 Skrevet 22. Maj, 2018 Bondageguy36 skrev, den 20/5/2018 at 20:09: bemærk hendes annonce står forkert, det er lidt synd, men jeg har gjort hende opmærksom på det. krillss skrev, den 21/5/2018 at 00:17: Ikke for noget, men hvorfor er det spørgsmål altid stillet herinde. Kan du ikke bare gå ind på hendes profil og se hvad hendes priser er? eller er der noget jeg ikke har forstået når folk spørger om det der? det ikke for at være efter netop dig, nu blev jeg bare nysgerrig på hvorfor folk ALTID spørger om det?:D iøvrigt tak for en fin andmeldelse;) er hun på mia Star niveau? Bondageguy36 skrev, for 2 timer siden: Vedr priser: hun er yderst fair med priser jeg gav 800 for 30 min. Men der var på intet tidspunkt, noget med st kigge på klokken, og det var inkl superfransk. Jeg overvejer meget kraftigt et nyt visit i dag, hun har siddet i mine tanker lige siden jeg forlod hende. :))))) stone69 skrev, for 1 time siden: Så gav du det hun forlanger i følge hendes prisliste! Only megafrench 600 Only megafrench and deep throat 800 15 min anal sex and bj whit condome 800 ( if you don t have so big ) 15 minut 500 0.5 h 800 45 minuts 1000 1 h 1400 My servis is: real kiss + 200 superfrench + 200 megafrench + 400 deep throat +300 anal sex + 500 Foot fetish + 200 rimming/ black kiss + 400 all positins, lick my pusyy, massage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tarzan 5 Skrevet 22. Maj, 2018 stone69 skrev, for 6 timer siden: Så gav du det hun forlanger i følge hendes prisliste! Ikke helt, da der står i hendes priser at superfransk er +200 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bondageguy36 94 Skrevet 22. Maj, 2018 Yep 800+200 for super :)) det er korrekt :)) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bondageguy36 94 Skrevet 22. Maj, 2018 Bondageguy36 skrev, for 8 timer siden: Vedr priser: hun er yderst fair med priser jeg gav 800+200 SF for 30 min. Men der var på intet tidspunkt, noget med st kigge på klokken. Jeg overvejer meget kraftigt et nyt visit i dag, hun har siddet i mine tanker lige siden jeg forlod hende. :))))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 158 Skrevet 22. Maj, 2018 Så har jeg også besøgt Nati. Og jeg kan kun give de andre anmeldere ret. Nati er en sød, køn og nærværende pige. Der var masser af øjenkontakt gennem hele akten. Helt klart et besøg værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Klyt 17 Skrevet 4. August, 2018 Nati er rigtig sød. Var glad for at have læst det med bøjlen på tænderne, så jeg vidste det på forhånd. Havde spurgt til høje hæle, og blev modtaget i rødt lingerie og sorte stiletter. Smukt. Fik et bad og så ellers kys, nussen og afklædning af hende mens hænderne gik på opdagelse. Et godt blowjob, dybt og kælent, fræk øjenkontakt. Og så ellers adgang til det bageste hul, hvor vi nød hinanden i fornuftig lang tid. Først langsomt men siden lidt vildere, men med hensyn til hende. Fedt at give sig hen til hende til sidst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg