Hop til indhold
Guest trille8700

kunde har et meget specielt ønske

Recommended Posts

Guest trille8700

Jeg var for et stykke tid siden ude ved en kunde mr X

Han kontakter mig så et stykke tid efter mit sidste besøg, og spørger om jeg er med på en udfordring

-Jeg svarer ham at han da kan prøve og komme med udfordringen og så vil jeg se om det er noget jeg kan

-Mr X nævner at jeg som jeg ved har han Tyre ( dem så jeg jo sidst ) og hans fantsi går ud på at han vil mig og min veninde til og ankomme og gå ind i hans stald kun iførst gummistøvler og så gå hen til en lænket Tyr og massere dens nosser og kæle for dens pik, og slikke den.

-Mig Jeg svarer at det vil jeg intet have med og gøre..spørger om det er noget han har gjort før, og til det siger han at det har han fået nogle til flere gange, her ringer mine alarm-klokker.

Jeg synes personligt det begiver sig hen imod dyresex og synes ikke det er ok, jeg kan ikke se hvorfor dyr skal bringes ind over hans seksualitet.

Findes der evt nogle dyre etiske rettigheder/love,, jeg mener jo bare at f.eks dyr og børn der ikke selv kan sige fra det har jeg det meget svært med

Hvad mener i andre om det her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Bare for at følge op på Conneisseurs indspark:

 

https://danskelove.dk/dyreværnsloven

 

  1. § 3 a
    Det er forbudt at have seksuel omgang med eller foretage seksuelle handlinger med dyr, jf. dog stk. 2.
  2. Stk. 2. 
    Forbuddet omfatter ikke handlinger, som udføres af veterinærmedicinske eller zootekniske årsager, herunder i forbindelse med avl og reproduktion, dyreforsøg eller af andre lignende berettigede grunde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Og for at svare på dit spørgsmål - jeg havde meldt ham til politiet på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er er et spørgsmål som du bør diskutere med dine nære venner. Ikke på et åbent forum. 

Der er mange ting der tænder mennesker. Så længe ingen dyr eller menneske tager skade, bør man nok lade det passere. 

Jeg tvivler stærkt, meget stærkt på at tyren vil have noget imod den nævnte behandling. Såfremt den ikke er i brunst, vil det næppe registrere jeres hænder eller tunge. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest trille8700
Romantikeren skrev, for 41 minutter siden:

er du i det mindste tvivl så lad være...

kunne ikke drømme om og besøge den mand igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
Aarhuselsker skrev, for 35 minutter siden:

Det er er et spørgsmål som du bør diskutere med dine nære venner. Ikke på et åbent forum. 

Der er mange ting der tænder mennesker. Så længe ingen dyr eller menneske tager skade, bør man nok lade det passere. 

Jeg tvivler stærkt, meget stærkt på at tyren vil have noget imod den nævnte behandling. Såfremt den ikke er i brunst, vil det næppe registrere jeres hænder eller tunge. 

 

Lige for at rette en misforståelse, tyre kommer ikke brunst, de er altid klar det er køerne der kommer i brunst, jeg er opvokset på en gård og kender det godt. Jeg tvivler også lidt på historien  med at slikke tyrens pik , tyrens penis sidder inde i et skaft og kommer som regel kun ud når den er klar til bedækning. Der er flere ting i den historie der ikke rigtig stemmer. Det skal også være en meget tam tyr hvis det skal kunne lade sig gøre at udføre de nævnte ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest trille8700
Herhid skrev, for 19 timer siden:

Lige for at rette en misforståelse, tyre kommer ikke brunst, de er altid klar det er køerne der kommer i brunst, jeg er opvokset på en gård og kender det godt. Jeg tvivler også lidt på historien  med at slikke tyrens pik , tyrens penis sidder inde i et skaft og kommer som regel kun ud når den er klar til bedækning. Der er flere ting i den historie der ikke rigtig stemmer. Det skal også være en meget tam tyr hvis det skal kunne lade sig gøre at udføre de nævnte ting.

uden og vide det må jeg tilstå jeg tror på det.

som tidligere nævnt har jeg besøgt mr x og han viste at han sagtens kunne stå og klappe flere af hans tyre, og fortalte gladeligt hvor venligsindet du var.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RonjaRøverdatter
trille8700 skrev, for 23 timer siden:

Jeg synes personligt det begiver sig hen imod dyresex og synes ikke det er ok, jeg kan ikke se hvorfor dyr skal bringes ind over hans seksualitet.

Det begiver sig ikke bare hen mod dyresex, det ER dyresex. Som allerede nævnt er det ulovligt i DK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
trille8700 skrev, for 2 timer siden:

uden og vide det må jeg tilstå jeg tror på det.

som tidligere nævnt har jeg besøgt mr x og han viste at han sagtens kunne stå og klappe flere af hans tyre, og fortalte gladeligt hvor venligsindet du var.

Nu er der forskel på at klappe en tyr og have sex med den, med mit kendskab til en tyrs anatomi lyder det ikke sandsynligt at kunne slikke en tyrs penis, den er ikke tilgængelig, og kommer normalt kun frem når tyren skal bedække,og den kommer frem nede under maven så man skal jo sidde nede under tyren, så mon nogen har lyst til det, tyre er uberegnelige uanset hvor venligtsindet de er. Jeg tror ikke på Hr X har fået nogen til det, og forstår godt det ikke er noget du vil have med at gøre; uanset om historien er sand eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest trille8700

Jeg tænker nok bare at skal man melde det her, vil det kræve en vis form for beviser.

at jeg har nogle sms om ønsket herom beviser jo ingenting, og derfor har jeg ladet det ligge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror den Tyr nok skal sparke helt vild,  jeg har engang blevet sparket af en tyr... min far var landmand og jeg var så kommet for tæt på tyren , hold da op en tur jeg fik og jeg var blå i hoved flere dage efter ....har også været med til at fange en løs tyr i stalden uha, det er med livet som indsats, man spænder lænker op fra bås til bås, og så kommer tyren på fuld kraft med sine godt og vel 1 tons, jeg skal lige love for det rykker lidt i båsene :D, så jeg skal ikke lege med en Tyr.. og den kan smide et menneske op i luften med sine horn..hvis den først bliver tosset..så er ens liv i fare  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
trille8700 skrev, for 22 minutter siden:

Jeg tænker nok bare at skal man melde det her, vil det kræve en vis form for beviser.

at jeg har nogle sms om ønsket herom beviser jo ingenting, og derfor har jeg ladet det ligge

Ja lad være med at spilde mere tid på det, man kan ikke dømme nogen uden beviser, og med mit kendskab til tyre tror jeg heller ikke han har fået nogen til det .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enhver, der har set den gamle film med ornepigen, "Hvorfor gør de det?" hed den vist, vil vide, at det nemt kan lade sig gøre.

Klamt, men ikke umuligt for dem, der har de lyster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
trille8700 skrev, for 2 timer siden:

Jeg tænker nok bare at skal man melde det her, vil det kræve en vis form for beviser.

at jeg har nogle sms om ønsket herom beviser jo ingenting, og derfor har jeg ladet det ligge

Et kendetegn ved branchen er vel diskretion og fortrolighed. Det er rigtige er vel bare, at sige nej tak, og så ellers holde denne viden for sig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
Onslow skrev, for 10 minutter siden:

Enhver, der har set den gamle film med ornepigen, "Hvorfor gør de det?" hed den vist, vil vide, at det nemt kan lade sig gøre.

Klamt, men ikke umuligt for dem, der har de lyster.

Har også set den film og ja den hed ganske rigtigt Hvorfor gør de det, jeg har også besøgt hende engang i mine helt unge dage på Vesterbro i Kbh. Hun havde en gård og dyrkede sex med både hunde heste og havde også en tyr. Hun havde et helt specielt tag på dyr, men at påstå at det nemt kan lade sig gøre er jeg ikke enig i, det er kun meget få der kan det, og det kræver meget træning, ligesom at oplære dyr til at optræde i cirkus. Og nu er det jo også blevet ulovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg syndes osse det virker ret klamt – men det har vist været lovligt her i danmark indtil for nogle få år siden.

videnskab.dk har en en artikel om emnet fra 2014
https://videnskab.dk/kultur-samfund/sex-med-dyr-ja-hvorfor-ikke


Men faktisk har jeg set noget på xhamster.com som jeg som jeg syndes var mindst lige så klamt – en kvinde får sømmet sine bryster fast til et bræt, bliver spiddet med nåle, får elektriske stød og meget andet ubehageligt, får efterfølgende et koben så hun kan befri sig selv, men det er tilsyneladende ok at vise den slags :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest trille8700
TheVoice skrev, den 22/5/2018 at 15:34:

Et kendetegn ved branchen er vel diskretion og fortrolighed. Det er rigtige er vel bare, at sige nej tak, og så ellers holde denne viden for sig selv. 

det vil jeg til dels give dig ret i 

Men har man ikke også et ansvar overfor dem der ikke kan forsvare sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
trille8700 skrev, for 7 minutter siden:

det vil jeg til dels give dig ret i 

Men har man ikke også et ansvar overfor dem der ikke kan forsvare sig?

Man kan jo også vende den rundt og spørge "Har du egentligt lyst til at oplyse dit rigtige navn, samt at fortælle  politiet, at du har fået denne forespørgsel i kraft af at være prostitueret" ?

En helt anden ting er vel også bevisbyrden - Den er jo nok lidt tynd her, så...….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest trille8700
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Man kan jo også vende den rundt og spørge "Har du egentligt lyst til at oplyse dit rigtige navn, samt at fortælle  politiet, at du har fået denne forespørgsel i kraft af at være prostitueret" ?

En helt anden ting er vel også bevisbyrden - Den er jo nok lidt tynd her, så...….

præcis hvad jeg skrev tidligere at beviset er lidt tyndt.

men det ændrer ikke på at man tænker over tingene.

Hvis beviserne havde været stærke nok, havde jeg været total ligeglad med og sige til politiet hvorfra jeg havde min viden og at det var pga jeg havde været derude som prositituret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
trille8700 skrev, for 10 timer siden:

det vil jeg til dels give dig ret i 

Men har man ikke også et ansvar overfor dem der ikke kan forsvare sig?

Jo man har et ansvar for nogen der ikke kan forsvare sig, men tror nu nok en tyr kan forsvare sig hvis den bliver udsat for noget den ikke bryder sig om, den vil sparke og blive helt vild. Det skal ikke forstås sådan at jeg går ind for dyresex, overhovedet ikke. Men som jeg tidligere har skrevet tror jeg heller ikke på det er foregået, det er nemlig ikke så ligetil som nogen tror at få en tyr til at skafte ud, som det hedder i fagsproget. Forstår godt du tænker over det, men glem det når der ikke er nogen beviser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 22/5/2018 at 15:34:

Et kendetegn ved branchen er vel diskretion og fortrolighed. Det er rigtige er vel bare, at sige nej tak, og så ellers holde denne viden for sig selv. 

Men hvor gå grænsen så.? Hvornår er det okay at melde ting videre.? Jeg kan komme med et eksempel.. 

Jeg har vagt i Sorø.. En lettere retarderet mand kommer og køber en halv time.. Imens vi ligger og hygger fortæller han om sig selv og hans liv.. Blandt andet siger han at han er pedel på en skole og at han synes de små piger er så frække at se på.. Men han siger at han godt ved man ikke må rører dem og derfor så kommer han og rører ved små piger som mig.. 

Andet eksempel.. En svensk mand kommer ind og beder mig lege hans eks kærestes datter.. 

Hvornår skal vi reagerer.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Men hvor gå grænsen så.? Hvornår er det okay at melde ting videre.? Jeg kan komme med et eksempel.. 

Jeg har vagt i Sorø.. En lettere retarderet mand kommer og køber en halv time.. Imens vi ligger og hygger fortæller han om sig selv og hans liv.. Blandt andet siger han at han er pedel på en skole og at han synes de små piger er så frække at se på.. Men han siger at han godt ved man ikke må rører dem og derfor så kommer han og rører ved små piger som mig.. 

Andet eksempel.. En svensk mand kommer ind og beder mig lege hans eks kærestes datter.. 

Hvornår skal vi reagerer.? 

Puha.... Ja min grænse er overskredet ved begge disse eksempler..... Pedellen rører ikke de små piger fordi han synes det er forkert? Men fordi man ikke må??

Løber mig koldt ned af ryggen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...