Hop til indhold
Rejsenetværk

Vaccinationer begrænser din risiko

Recommended Posts

Jeg fandt dette link, som godt nok er til et  medicinal selskabs website, som har en indlysende interesse i at vi bruger penge på deres produkter.

Men det gør ikke dette site, hverken mindre lødigt, eller mindre nyttigt af den grund:

e2af588c-0ffb-4d9c-8c8c-f771fc88ff73.jpg

Vaccineportalen.dk

https://vaccineportalen.dk/

I mange år holdt jeg stand, og takkede nej til tilbud om fransk uden kondom.

Men da fransk uden er himmelsk meget bedre end med kondom, og da jeg er single og altid har været det, udgjorde købesex altså min eneste mulighed for at få denne himmelske oplevelse, så til sidst opgav jeg at holde stand mod den fristelse, det alle årene havde været for mig at takke ja til fransk uden.

Men da jeg kapitulerede, og selv begyndte at takke ja når nu det var standard hos de piger, de steder hvor det var standard, da valgte jeg at betale for alle de vaccinationer jeg kunne købe, som var aktuelle ved lavrisiko sex, hvor jeg selvfølgelig stadig ikke dyrker højrisiko vaginal eller anal sex uden kondom, når jeg køber sex.

Jeg er vaccineret for egen regning på Hipatitis A+B, og HPV, og det bliver vistnok efterhånden billigere og billigere at blive det.

Håber at også pigerne får de vaccinationer, der kan købes for penge, hvad enten de tilbyder fransk uden eller ikke, og vil opfordre alle mandelige købere af sex til også at ofre pengene på de vaccinationer, som nu en gang er for egen regning - også selv om de ikke takker ja til fransk uden, de takker nok ikke nej til at slikke pigerne også :)

Har selv tænkt mig at blive vaccineret mod nye smittekilder, skulle det efterhånden blive muligt, forudsat at jeg kan betale det det koster.

I begyndelsen er nye tilbud altid dyrere, men efterhånden som  de udvides til flere og flere brugere, synes prisen at falde over tid.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...