Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Svende :-)

Der har et stykke tid været følgende annonce:

https://annoncelight.dk/showad/249648

Nogen der ved hvem denne "Nid" er og hvad der tilbydes? Ellers må jeg vel tage en for holdet. :-)

Tidligere var der "Mutter" selv og "Anna Fransk", men sidstnævnte har efterhånden ikke haft annonce på længe.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, men da der ikke er nogen der har noget at dele ud af må jeg jo selv forsøge at svare. ;-)
Ringede til nummeret og spurgte om info på "ekstra tilbud". På rimeligt uforståeligt dansk svarede hun (vistnok) at hun ville sende priserne. Spurgte hvor gammel massøren er og hun svarede "hvad vil du have?" hvortil jeg svarede gerne en lidt yngre... Hun grinede lidt og sagde noget uforståeligt efterfulgt af "hej" hvorpå hun afbrød. Ingen sms med priser - heller ikke efter en sms fra mig hvor jeg spurgte efter det. Meget mærkelig ageren fra hende synes jeg.

Så summa summarum. Det blev et "nej tak" her fra..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tolker annoncen således at der ikke er nogen ung pige på stedet i øjeblikket, derfor har hun sikkert ikke så meget at tilbyde i “ekstra” afdelingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 12 timer siden:

Jeg tolker annoncen således at der ikke er nogen ung pige på stedet i øjeblikket, derfor har hun sikkert ikke så meget at tilbyde i “ekstra” afdelingen.

Det kan du meget vel have ret i. Men så kunne hun måske ændre annoncen indtil hun igen får en ung sild.... Så undgår hun måske også at skræmme kunder langt væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 19/5/2018 at 07:52:

Nå, men da der ikke er nogen der har noget at dele ud af må jeg jo selv forsøge at svare. ;-)
Ringede til nummeret og spurgte om info på "ekstra tilbud". På rimeligt uforståeligt dansk svarede hun (vistnok) at hun ville sende priserne. Spurgte hvor gammel massøren er og hun svarede "hvad vil du have?" hvortil jeg svarede gerne en lidt yngre... Hun grinede lidt og sagde noget uforståeligt efterfulgt af "hej" hvorpå hun afbrød. Ingen sms med priser - heller ikke efter en sms fra mig hvor jeg spurgte efter det. Meget mærkelig ageren fra hende synes jeg.

Så summa summarum. Det blev et "nej tak" her fra..... 

Det er meget sjældent at du får en Thai til at oplyse om ekstra i telefonen. 

Hvorfor går du ikke forbi og spørger ind til ydelserne. Man kan altid sige nej tak. 

Så har du også set modellen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 1 time siden:

Hvorfor går du ikke forbi og spørger ind til ydelserne. Man kan altid sige nej tak. 

Fordi jeg har 50 km hver vej. Hvis hun kan skrive på AL at der gives fransk kan hun vel også sige det i telefonen. Men som skrevet længere oppe er det måske fordi hun IKKE tilbyder det selv og ikke har en der gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...