Hop til indhold
Guest Knajten

Nikita Darling havde besøg i dag af vinderen af konkurrencen

Recommended Posts

Guest Knajten

Ja idag oprandt dagen hvor jeg havde booket en tid hos Nikita og jeg var spændt

jeg har en gang før i århus besøgt Nikita og hun er absolut ikke blevet ringere

med tiden, ja hun skal nok besøges lidt oftere, hvis jeg får tid (Råd)

Det er jo dejligt at man kan booke en tid og dermed vide hvornår man får dejligheden

at se..

Da Nikita kom ind i de lækre lokaler hos Passiongirls så var de første ord, Tillykke med

gevinsten og ja jeg skal jo ikke ud med penge så der bliver ingen pause til at taget tøjet af.

Vi smed alle kludene og jeg fik en lækker omfavnelse af den smækre unge sild, det var bare

så lækkert næsten somom hun var glad for at se en og lidt kysseri blev det også til :D

Pludselig sagde hun, vil du med mig i seng og selvfølgelig ville jeg det, ellers skulle man jo

være idiot, Nikita er altså en sød pige, kunne være naboens datter, eller en kæreste man

lige havde mødt og selv en ældre stabejs som jeg følte mig attraktiv og begæret..

Vi nussede og kyssede og hyggede en stund, hvorefter kondomet blev monteret og

miniknajten fik et eftersyn den længe havde glædet sig til, og Nikata pigen er virkelig god til

denne diciplin.. Efter en stund kravlede hun op og hun har vist læst hvad jeg kan li, nemlig

en pige på hug, der bare kører missen og og ned ad den stive pik, hvor lækkert..

Nå det gik ikke i længden jeg måtte afbryde og den søde sagde, hvordan vil du ha mig :lol:

Hun måtte ned på ryggen så jeg kunne smage den velduftende mis, den var nybarberet og

smagte rigtigt godt og på lydene tror jeg da også Nikita kunne lide det..

Til slut måtte jeg bare ha hende i missionæren og efter en stund endte det som

den slags gør med en afgørende udløsning..

Alt for hurtigt går den slags, men så måtte jeg ligge på maven med en dejlig

nøgen nikita sidden på mig og lidt lækkert massage og en masse snak for hun elsker

også at snakke den søde..

Glemte helt at spørge om hun ikke kunne overtales til GB, det kunne ellers være

lækkert at få hende med på Valhalla, eller en Herrefrokost., men jeg ved slet ikke

om hun tænder på den slags..

Pludselig blev der banket og min halve time var gået.. og hvilken halv time

det gør jeg sgu om snarest Nikita , din lækre sild..

her er dejligheden som jeg nød og tusind tak til Admin og Nikita

for denne skønne oplevelse..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig læsning om en god, og velfortjent gratis oplevelse med Nikita.

Nu er det bare spændt at vente på hvem admin har i baghånden til den næste konkurrence :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, tillykke, Knajt.

Admin. kunne jo lave en konkurrence i konkurrencen ved at indkalde forslag til, hvem der skal være næste præmie.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Knajt

Selv tak, skulle det være en anden gang ;)

Du skal nok ikke regne med min deltagelse til et GB... Det er alt for crowded til min smag. Jeg kan bedst lide det intime ved tosomhed, så når humøret er til det, så ved du, hvor du kan finde mig, og du er mere end velkommen :)

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja idag oprandt dagen hvor jeg havde booket en tid hos Nikita og jeg var spændt

jeg har en gang før i århus besøgt Nikita og hun er absolut ikke blevet ringere

med tiden, ja hun skal nok besøges lidt oftere, hvis jeg får tid (Råd)

Det er jo dejligt at man kan booke en tid og dermed vide hvornår man får dejligheden

at se..

Da Nikita kom ind i de lækre lokaler hos Passiongirls så var de første ord, Tillykke med

gevinsten og ja jeg skal jo ikke ud med penge så der bliver ingen pause til at taget tøjet af.

Vi smed alle kludene og jeg fik en lækker omfavnelse af den smækre unge sild, det var bare

så lækkert næsten somom hun var glad for at se en og lidt kysseri blev det også til :D

Pludselig sagde hun, vil du med mig i seng og selvfølgelig ville jeg det, ellers skulle man jo

være idiot, Nikita er altså en sød pige, kunne være naboens datter, eller en kæreste man

lige havde mødt og selv en ældre stabejs som jeg følte mig attraktiv og begæret..

Vi nussede og kyssede og hyggede en stund, hvorefter kondomet blev monteret og

miniknajten fik et eftersyn den længe havde glædet sig til, og Nikata pigen er virkelig god til

denne diciplin.. Efter en stund kravlede hun op og hun har vist læst hvad jeg kan li, nemlig

en pige på hug, der bare kører missen og og ned ad den stive pik, hvor lækkert..

Nå det gik ikke i længden jeg måtte afbryde og den søde sagde, hvordan vil du ha mig :lol:

Hun måtte ned på ryggen så jeg kunne smage den velduftende mis, den var nybarberet og

smagte rigtigt godt og på lydene tror jeg da også Nikita kunne lide det..

Til slut måtte jeg bare ha hende i missionæren og efter en stund endte det som

den slags gør med en afgørende udløsning..

Alt for hurtigt går den slags, men så måtte jeg ligge på maven med en dejlig

nøgen nikita sidden på mig og lidt lækkert massage og en masse snak for hun elsker

også at snakke den søde..

Glemte helt at spørge om hun ikke kunne overtales til GB, det kunne ellers være

lækkert at få hende med på Valhalla, eller en Herrefrokost., men jeg ved slet ikke

om hun tænder på den slags..

Pludselig blev der banket og min halve time var gået.. og hvilken halv time

det gør jeg sgu om snarest Nikita , din lækre sild..

her er dejligheden som jeg nød og tusind tak til Admin og Nikita

for denne skønne oplevelse..

Lucky You :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...