Hop til indhold
Belzebubb

Bella i Aalborg. Falske billeder så jeg gik igen

Recommended Posts

Guest Opmæen
Belzebubb skrev, for 13 timer siden:

https://massage.side6.dk/sexybella

Billederne passer overhovedet ikke... Overvægtig neger trunte... Jeg gik igen..

Fornuftigt valg så, ikke fordi du mener hun er tyk, men falske billeder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en af de flotteste Afrikansk kvinder jeg har været sammen med,hun er 24 år''

Billeder ligner hende rigtig meget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opmæen skrev, den 18/5/2018 at 21:07:

Fornuftigt valg så, ikke fordi du mener hun er tyk, men falske billeder...

Sig mig engang.....Hvorfor er det lige at du besøger en GP????.....Er det for at tjekke om hendes billeder er ægte eller fordi du rent faktisk har lyst til en GP?

Jeg kan forstå man går igen hvis hende der åbner, er langt fra det man havde forestillet sig eller lyst til. Men at man går udelukkende fordi man er dum-stædig pga. nogle skide billeder som ikke passer.....Det er til dato det mest idiotiske jeg længe har hørt!!! :wacko:

  • Tak 1
  • Forvirret 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
golf 2 skrev, den 1/8/2018 at 07:58:

Så skulle du have prøvet hende her..

Ikke at forveksle med sexybella

https://massage.side6.dk/hotsexybella

Igen falsk anmeldelse - kæft en fuser hun er. 
Man må jo intet, og hvad hun skriver i hendes annonce passer jo heller ikke. 
Billede er fake, dog er hun nu pæn nok at se på, men så stopper det altså også her. 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
K2pac2 skrev, for 6 timer siden:

Igen falsk anmeldelse - kæft en fuser hun er. 
Man må jo intet, og hvad hun skriver i hendes annonce passer jo heller ikke. 
Billede er fake, dog er hun nu pæn nok at se på, men så stopper det altså også her. 

 

Hmmm måske du skulle skrive hvad du ikke måtte? jeg har lige været der uden problemer, men okay jeg havde heller ikke nogen særlige præferencer selv om hun selv spurgte om jeg havde, jeg vil så også sige at det virkede til vi klikkede med det samme. ;-)  

Men jeg kan kun referere til mit eget møde med hende, og det var sgu bare mega lækkert. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 22 timer siden:

Hmmm måske du skulle skrive hvad du ikke måtte? jeg har lige været der uden problemer, men okay jeg havde heller ikke nogen særlige præferencer selv om hun selv spurgte om jeg havde, jeg vil så også sige at det virkede til vi klikkede med det samme. ;-)  

Men jeg kan kun referere til mit eget møde med hende, og det var sgu bare mega lækkert. 

Jamen 50% af det som står i hende annonce må man jo ikke. 
Hun er bestemt ikke grim, men det er dog stadig ikke hende på billederne, men mega lækker er hun nu ikke. 
Men kan sige, fik at vide fordi jeg kun tog 30min, så måtter jeg ikke rigtig noget, en hurtig sutter med kondom - så forsvandt hun kom tilbage og kunne ikke forstå lille mand ikke stadig stod stiv. lidt med hånden og munden, så prøve hun at ride en halv stik pik. 
måtte ikke slikke hende, hun kysser ikke, og ku da lige røre fissen, selvom hun glemte hendes ben sammen. 
lad mig sige jeg er glad for jeg ikke spildte flere penge ude ved hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 1/8/2018 at 14:29:

Sig mig engang.....Hvorfor er det lige at du besøger en GP????.....Er det for at tjekke om hendes billeder er ægte eller fordi du rent faktisk har lyst til en GP?

Jeg kan forstå man går igen hvis hende der åbner, er langt fra det man havde forestillet sig eller lyst til. Men at man går udelukkende fordi man er dum-stædig pga. nogle skide billeder som ikke passer.....Det er til dato det mest idiotiske jeg længe har hørt!!! :wacko:

"Mest idiotiske" siger du. Hvis du vil have dig et par hvide sko, som du så på et billede, og du får et par røde sko ind af døren, så vil du bare beholde dem alligevel, fordi "teknisk set" har fået et par sko? Hvis du vil have den nyeste smartphone og du får forrige generation leveret, så vil du ikke aflevere den tilbage igen, fordi du "teknisk set" fik en smartphone?

Folk har præferencer og gældespiger handler i første omgang på deres udseende, og hvis man finder ud af at billederne var falske, når man ankommer, så har hun allerede stukket én en løgn inden penge har skiftet hænder. Det er respektløst overfor sine kunder, at ligge falske billeder op.

Big3lover hvis glædespigerne vil have høflige kunder, som behandler dem med respekt, så er det mindste vi som kunder kan gøre, at holde dem til en hvis standard.

Redigeret af hundredetusinde
  • Synes godt om 2
  • Tak 4
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
hundredetusinde skrev, den 3/8/2018 at 17:51:

"Mest idiotiske" siger du. Hvis du vil have dig et par hvide sko, som du så på et billede, og du får et par røde sko ind af døren, så vil du bare beholde dem alligevel, fordi "teknisk set" har fået et par sko? Hvis du vil have den nyeste smartphone og du får forrige generation leveret, så vil du ikke aflevere den tilbage igen, fordi du "teknisk set" fik en smartphone?

Folk har præferencer og gældespiger handler i første omgang på deres udseende, og hvis man finder ud af at billederne var falske, når man ankommer, så har hun allerede stukket én en løgn inden penge har skiftet hænder. Det er respektløst overfor sine kunder, at ligge falske billeder op.

Big3lover hvis glædespigerne vil have høflige kunder, som behandler dem med respekt, så er det mindste vi som kunder kan gøre, at holde dem til en hvis standard.

Ja rigtigt. Hvor meget tid, kørsel og penge skal folk bruge på at udvælge et billede,

der ikke er det de er taget hjemme fra for ? ? ?  Hvor mange 100.000 kroner skal pigen

Og især bagmændene have lov til at tjene ? ? ?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 1/8/2018 at 14:29:

Sig mig engang.....Hvorfor er det lige at du besøger en GP????.....Er det for at tjekke om hendes billeder er ægte eller fordi du rent faktisk har lyst til en GP?

Jeg kan forstå man går igen hvis hende der åbner, er langt fra det man havde forestillet sig eller lyst til. Men at man går udelukkende fordi man er dum-stædig pga. nogle skide billeder som ikke passer.....Det er til dato det mest idiotiske jeg længe har hørt!!! :wacko:

Der er vi vel så forskellige!  Men der er vel grund til at bruge ordvalget "et mest idiotiske jeg længe har hørt". Same sprogbrug kunne lige så vel bruges om dit argument,  og så er debatten jo kørt helt af sporet. hvorfor ikke respektere andres holdninger?

 

Redigeret af Liverpool
  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Privatmail skrev, den 5/8/2018 at 20:06:

Ja rigtigt. Hvor meget tid, kørsel og penge skal folk bruge på at udvælge et billede,

der ikke er det de er taget hjemme fra for ? ? ?  Hvor mange 100.000 kroner skal pigen

Og især bagmændene have lov til at tjene

Ja det er du jo i sagens natur selv med til at afgøre, det det jo er dig som betaler! Men hvis du mener det er for dyrt eller billedet ikke lever op til dine naive forventninger, så kan du jo bare gå igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
hundredetusinde skrev, den 3/8/2018 at 17:51:

"Mest idiotiske" siger du. Hvis du vil have dig et par hvide sko, som du så på et billede, og du får et par røde sko ind af døren, så vil du bare beholde dem alligevel, fordi "teknisk set" har fået et par sko? Hvis du vil have den nyeste smartphone og du får forrige generation leveret, så vil du ikke aflevere den tilbage igen, fordi du "teknisk set" fik en smartphone?

Folk har præferencer og gældespiger handler i første omgang på deres udseende, og hvis man finder ud af at billederne var falske, når man ankommer, så har hun allerede stukket én en løgn inden penge har skiftet hænder. Det er respektløst overfor sine kunder, at ligge falske billeder op.

Big3lover hvis glædespigerne vil have høflige kunder, som behandler dem med respekt, så er det mindste vi som kunder kan gøre, at holde dem til en hvis standard.

Du siger GP'er i første omgang handler på deres udseende.....Jeg er lodret uenig! Vil du selv købe en lækker bil som kører af helvede til??? - for nu at blive lidt i de materielle eksempler. For det andet er det ikke sko og mobiltelefoner på tilbud, som vi betaler for.....men en temmelig grænseoverskridende ydelse for nogen - leveret af et MENNESKE. Der kunne jo af samme årsager være flere grunde til at man vælger IKKE at lægge et billede op af sig selv - eller at pigen ikke selv gør det, hvilket så ikke gør hende til løgner. Jeg syns ærlig talt at du nedgøre GP'er og deres arbejde på det groveste med din holdninger. Hverken du eller jeg eller andre, kan afgøre om det er respektløst at lægge falske billeder op, da vi ikke kender den eksakte bevæggrund for det.....også selv om vi er helt enige i at det kunne være dejligt med ægte billeder.

Din sidste bemærkning er simpelthen så egocentreret og lav, så den vil jeg helt undlade at kommentere på!

  • Forvirret 2
  • Sørgelig 2
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 16 timer siden:

Du siger GP'er i første omgang handler på deres udseende.....Jeg er lodret uenig! Vil du selv købe en lækker bil som kører af helvede til??? - for nu at blive lidt i de materielle eksempler. For det andet er det ikke sko og mobiltelefoner på tilbud, som vi betaler for.....men en temmelig grænseoverskridende ydelse for nogen - leveret af et MENNESKE. Der kunne jo af samme årsager være flere grunde til at man vælger IKKE at lægge et billede op af sig selv - eller at pigen ikke selv gør det, hvilket så ikke gør hende til løgner. Jeg syns ærlig talt at du nedgøre GP'er og deres arbejde på det groveste med din holdninger. Hverken du eller jeg eller andre, kan afgøre om det er respektløst at lægge falske billeder op, da vi ikke kender den eksakte bevæggrund for det.....også selv om vi er helt enige i at det kunne være dejligt med ægte billeder.

Din sidste bemærkning er simpelthen så egocentreret og lav, så den vil jeg helt undlade at kommentere på!


Glædespiger og mobiltelefoner sammenlignes som en analogi, og JO! falske billeder gør en glædespige til en løgner, før man træder ind af døren. Det hedder falsk reklame i fagsprog. Der er to muligheder de kan gøre brug af inden de bruger en anden persons billeder, for at bevare anonymitet: 1. Slør ansigtet. 2. LAD VÆRE MED AT BRUGE BILLEDE! 
Det er lige omtrent det mindst anstrengende jeg kan komme i tanke om, at tage en fastalavnsmaske på, og tage et selfie i spejlet. En helt anden ting... gad vide om modellerne på de falske billeder, har givet sammentykke til at blive portrætteret som prostitueret? Lad os da også lige adressere elefanten i rummet. Glædespiger bruger falske billeder, når de er grimme. Lad os være ærlige, os mænd vil springe på det meste med en puls. For mit vedkommende, så skal jeg have en smule social kemi med glædespigen, jeg skal kunne mærke at hun har valgt jobbet, og nogen ikke har valgt det for hende.

Din sidste bemærkning: Jeg er "lav" for at forlange gensidig respekt af en glædespige. Jeg vil mene den slags skal til, for at vi vil respektere erhvervet. Hvis vi vil have glædespiger af kvalitet, så skal vi forlange det. Start med gensidig respekt, og gå din vej hvis du kan mærke hun hellere ville være alle andre steder i verden.

Næste gang Big3lover, så lad være med at fornærme andre på forummet. Du kalder mig for "lav", og tydeligvis uden at have sat dig ind i hvad jeg skrev. Du antydede en anden for idiot. Det hører ikke hjemme i på et civiliseret forum. Behandel folk ordentligt, ligesom du siger vi skal gøre ved glædespigerne.

Redigeret af hundredetusinde
  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
hundredetusinde skrev, for 2 timer siden:


Glædespiger og mobiltelefoner sammenlignes som en analogi, og JO! falske billeder gør en glædespige til en løgner, før man træder ind af døren. Det hedder falsk reklame i fagsprog. Der er to muligheder de kan gøre brug af inden de bruger en anden persons billeder, for at bevare anonymitet: 1. Slør ansigtet. 2. LAD VÆRE MED AT BRUGE BILLEDE! 
Det er lige omtrent det mindst anstrengende jeg kan komme i tanke om, at tage en fastalavnsmaske på, og tage et selfie i spejlet. En helt anden ting... gad vide om modellerne på de falske billeder, har givet sammentykke til at blive portrætteret som prostitueret? Lad os da også lige adressere elefanten i rummet. Glædespiger bruger falske billeder, når de er grimme. Lad os være ærlige, os mænd vil springe på det meste med en puls. For mit vedkommende, så skal jeg have en smule social kemi med glædespigen, jeg skal kunne mærke at hun har valgt jobbet, og nogen ikke har valgt det for hende.

Din sidste bemærkning: Jeg er "lav" for at forlange gensidig respekt af en glædespige. Jeg vil mene den slags skal til, for at vi vil respektere erhvervet. Hvis vi vil have glædespiger af kvalitet, så skal vi forlange det. Start med gensidig respekt, og gå din vej hvis du kan mærke hun hellere ville være alle andre steder i verden.

Næste gang Big3lover, så lad være med at fornærme andre på forummet. Du kalder mig for "lav", og tydeligvis uden at have sat dig ind i hvad jeg skrev. Du antydede en anden for idiot. Det hører ikke hjemme i på et civiliseret forum. Behandel folk ordentligt, ligesom du siger vi skal gøre ved glædespigerne.

... samt ulovligt, og meget respektløs over for de mennesker hvis billeder anvendes

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 12 minutter siden:

... samt ulovligt, og meget respektløs over for de mennesker hvis billeder anvendes

Lige netop !!!

Uanset om man personligt er ligeglad eller hvad andre tåbelige argumenter der fremføres mht. falske billeder, så burde alle stemme med fødderne og smutte igen ved brug af falske billeder. Misbrug af andres billeder er noget så grænseoverskridende og ikke mindst ulovligt !!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
hundredetusinde skrev, for 2 timer siden:


Glædespiger og mobiltelefoner sammenlignes som en analogi, og JO! falske billeder gør en glædespige til en løgner, før man træder ind af døren. Det hedder falsk reklame i fagsprog. Der er to muligheder de kan gøre brug af inden de bruger en anden persons billeder, for at bevare anonymitet: 1. Slør ansigtet. 2. LAD VÆRE MED AT BRUGE BILLEDE! 
Det er lige omtrent det mindst anstrengende jeg kan komme i tanke om, at tage en fastalavnsmaske på, og tage et selfie i spejlet. En helt anden ting... gad vide om modellerne på de falske billeder, har givet sammentykke til at blive portrætteret som prostitueret? Lad os da også lige adressere elefanten i rummet. Glædespiger bruger falske billeder, når de er grimme. Lad os være ærlige, os mænd vil springe på det meste med en puls. For mit vedkommende, så skal jeg have en smule social kemi med glædespigen, jeg skal kunne mærke at hun har valgt jobbet, og nogen ikke har valgt det for hende.

Din sidste bemærkning: Jeg er "lav" for at forlange gensidig respekt af en glædespige. Jeg vil mene den slags skal til, for at vi vil respektere erhvervet. Hvis vi vil have glædespiger af kvalitet, så skal vi forlange det. Start med gensidig respekt, og gå din vej hvis du kan mærke hun hellere ville være alle andre steder i verden.

Næste gang Big3lover, så lad være med at fornærme andre på forummet. Du kalder mig for "lav", og tydeligvis uden at have sat dig ind i hvad jeg skrev. Du antydede en anden for idiot. Det hører ikke hjemme i på et civiliseret forum. Behandel folk ordentligt, ligesom du siger vi skal gøre ved glædespigerne.

Enig !!!!! :) Godt skrevet....!!!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 19 timer siden:

 Hverken du eller jeg eller andre, kan afgøre om det er respektløst at lægge falske billeder op, da vi ikke kender den eksakte bevæggrund for det.....også selv om vi er helt enige i at det kunne være dejligt med ægte billeder.

Er du rar at uddybe det med sort fremhævede og meget gerne en begrundelse for dit argument, for nu stikker det da helt af for dig.....

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
hundredetusinde skrev, den 7/8/2018 at 17:07:


Glædespiger og mobiltelefoner sammenlignes som en analogi, og JO! falske billeder gør en glædespige til en løgner, før man træder ind af døren. Det hedder falsk reklame i fagsprog. Der er to muligheder de kan gøre brug af inden de bruger en anden persons billeder, for at bevare anonymitet: 1. Slør ansigtet. 2. LAD VÆRE MED AT BRUGE BILLEDE! 
Det er lige omtrent det mindst anstrengende jeg kan komme i tanke om, at tage en fastalavnsmaske på, og tage et selfie i spejlet. En helt anden ting... gad vide om modellerne på de falske billeder, har givet sammentykke til at blive portrætteret som prostitueret? Lad os da også lige adressere elefanten i rummet. Glædespiger bruger falske billeder, når de er grimme. Lad os være ærlige, os mænd vil springe på det meste med en puls. For mit vedkommende, så skal jeg have en smule social kemi med glædespigen, jeg skal kunne mærke at hun har valgt jobbet, og nogen ikke har valgt det for hende.

Din sidste bemærkning: Jeg er "lav" for at forlange gensidig respekt af en glædespige. Jeg vil mene den slags skal til, for at vi vil respektere erhvervet. Hvis vi vil have glædespiger af kvalitet, så skal vi forlange det. Start med gensidig respekt, og gå din vej hvis du kan mærke hun hellere ville være alle andre steder i verden.

Næste gang Big3lover, så lad være med at fornærme andre på forummet. Du kalder mig for "lav", og tydeligvis uden at have sat dig ind i hvad jeg skrev. Du antydede en anden for idiot. Det hører ikke hjemme i på et civiliseret forum. Behandel folk ordentligt, ligesom du siger vi skal gøre ved glædespigerne.

Jamen det er jo ren ordkløveri dét her!! Og ingen tvivl om at du forstår lige så lidt af hvad jeg skriver, som jeg åbenbart gør i din optik.

For det første har jeg ikke antydet at NOGEN var idiot eller lav.....Din kommentar er i min optik lav, men det er noget helt andet. Og at du så på baggrund af det føler dig fornærmet kan jeg sgu ikke tage mig af.

At en GP bruger falske billeder når de er grimme (hvad fanden du så mener med dét) :???:.... IKKE enige!

At en GP automatisk er gjort til løgner fordi annoncen optræder med urigtige billeder....SLET IKKE enige. Rigtig mange af de udenlandske piger skriver ikke selv deres annoncer, og lægge således heller ikke billederne op. Og det ved vi jo fordi annoncerne tit er på flydende dansk, men i virkeligheden kan de ikke et kvæk dansk. Og om de gør det i samråd med pimpen, aner hverken du eller jeg.

Alle dine idéer og tanker om hvad en GP bør gøre ift. billeder osv, kan du stikke op hvor solen ikke skinner! Ja, det kunne være rart hvis alle brugte rigtige billeder, men sådan er den her verden ikke skruet sammen, og det er der tydeligvis nogen som er helt fortørnet over. Men til dem vil jeg så sige, at de bør anbringe deres sure opstød under den dertil indrettet tråd FALSK MARKEDSFØRING, i stedet for at spame de andre tråde, som er til anmeldelser og efterspørgsel!!!!

Slutteligt vil jeg så sige, at jeg har ikke noget problem med at affinde mig med kun retvisende billeder plus en troværdig tekst. Falder pigen i min smag når hun åbner og jeg har en fornemmelse for noget kemi, så har hun alledere der min fulde respekt, og jeg indlader mig således gerne på en sexoplevelse. Det har jeg rigtig god erfaring med, så det har jeg selvfølgelig tænkt mig at blive ved med. Med åbenlys respekt for GP'en og en smule underdanighed, så kommer man rigtig langt ift. en god oplevelse ;). Og det er mit primære mål med at besøge en GP.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Slutteligt vil jeg så sige, at jeg har ikke noget problem med at affinde mig med kun retvisende billeder plus en troværdig tekst. Falder pigen i min smag når hun åbner og jeg har en fornemmelse for noget kemi, så har hun alledere der min fulde respekt, og jeg indlader mig således gerne på en sexoplevelse. Det har jeg rigtig god erfaring med, så det har jeg selvfølgelig tænkt mig at blive ved med. Med åbenlys respekt for GP'en og en smule underdanighed, så kommer man rigtig langt ift. en god oplevelse ;). Og det er mit primære mål med at besøge en GP.

 

Kan kun sige, det er jo fedt for dig ;-) tror der er mange der efterhånden ser anderledes på det, jeg er en af dem... falsk markedsførring så er jeg smuttet igen, jeg gik sgu på den i Mou sidst, men i min tankegang var det hende der åbnede og jeg så ikke det ik var hende... ellers var jeg også smuttet igen. jeg mener ikke det er i orden at snyde med tekst og billeder der ikke er dem, så er det bedere at undlade dem... men det giver nok ikke kunder, derfor bryder jeg mig ikke om det.

Jeg mener faktisk det er det samme som at betale for en flot porsche og når man så skal hente den, så er det en gammel udslidt Talbot. husk alt det her med GPere er uden følelser, ihvertfald fra de fleste piger der gør sig i denne branche, vi er glemt ligeså snart døren er lukket... og sådan skal det nok også være.

God dag Boys and girls ;-) 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 1/8/2018 at 14:29:

Jeg kan forstå man går igen hvis hende der åbner, er langt fra det man havde forestillet sig eller lyst til. Men at man går udelukkende fordi man er dum-stædig pga. nogle skide billeder som ikke passer.....Det er til dato det mest idiotiske jeg længe har hørt!!! :wacko:

 

Jeg kan nu ikke se, at det har noget med "dum-stædighed" at gøre. 

Det har derimod alt at gøre med den forventningsafstemning og den tillids-opbygning, der ligger i, at der anvendes korrekte billeder og en i øvrigt nogenlunde sandfærdig annoncetekst (+- et par år/kilo).

 

Det er mig ubegribeligt, at vi stadig diskuterer dette. Selvfølgelig er falsk markedsføring ikke OK, og det er i den forbindelse flintrende ligegyldigt om det er en serviceydelse eller en vare. 

Hvis man bruger en advokat, en revisor eller en mekaniker, så har man jo også en berettiget forventning om at vedkommende har skillsettet til at varetage jura, regnskab eller fikse Mondeoen. Jeg ville da personligt vende mig i døren , hvis jeg fandt ud af, at vedkommende reklamerede med ydelser, vedkommende ikke kunne levere. 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 4 timer siden:

 

Jeg kan nu ikke se, at det har noget med "dum-stædighed" at gøre. 

Det har derimod alt at gøre med den forventningsafstemning og den tillids-opbygning, der ligger i, at der anvendes korrekte billeder og en i øvrigt nogenlunde sandfærdig annoncetekst (+- et par år/kilo).

 

Det er mig ubegribeligt, at vi stadig diskuterer dette. Selvfølgelig er falsk markedsføring ikke OK, og det er i den forbindelse flintrende ligegyldigt om det er en serviceydelse eller en vare. 

Hvis man bruger en advokat, en revisor eller en mekaniker, så har man jo også en berettiget forventning om at vedkommende har skillsettet til at varetage jura, regnskab eller fikse Mondeoen. Jeg ville da personligt vende mig i døren , hvis jeg fandt ud af, at vedkommende reklamerede med ydelser, vedkommende ikke kunne levere. 

Enig enig !! :) Kører du Mondeo? ;)

Brug af falske billeder, og pynte sig med lånte fjer i øvrigt, er og bliver bondefangeri. Og at hævde andet er naivt og udviser en mangel på respekt af den anden verden, overfor de personer som intetanende bliver hængt ud som prostituerede. desuden er det dybt ulovligt. Men de som tænker sådan har selvfølgelig ret til deres egen mening.

Gad vide om smukke Molly fra Florida ikke ville modsætte sig at hendes lyshårede billeder fra Instagram bruges i en annonce for uskyldig lagengymnastik og det der er værre. Det tror jeg vist nok lige.

 

 

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

At hævde at det ikke er pigerne der er skurkende her, er nok ikke helt korrekt.

Nok komponeres mange annoncer ikke af pigerne selv men af deres bagmænd. Men deres brug af falske billeder hænger nok snare sammen med bagmændenes kalkyle om at den aktuelle piges egene billeder ikke kan hive nok dollars hjem i forhold til en eller anden intetanende skønheds billeder fra Instagram. For han/hun kunne nok sætte sig igennem og kræve/tvinge ægte billeder af pigen, hvis det var det der er var hensigten......

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...