Hop til indhold
Smørhulsbarnet

Skrevet som svar til den journalist , som vil have os med i en dokumentar .

Recommended Posts

Jamen søde ven , tror du at du magter det?! Allerede i starten af din bøn gik der noget galt! :(
Det er fantastisk at vi på lidt over 100.år , (1915 hvor kvinder fik stemmeret til nu) , er gået fra det Patriarkalske samfund til det Matriarkalske samfund. Hvor mænd bør være flove over deres trang til kvinder , og at de hele tiden skal føle et eller andet, ellers er de perverse . Alle mænd , ( også de pæne søde veluddannede du kender ) , har lyst til bare at have sex, uden alt muligt føleri . Sådan er verden! Hvis de prøver at fortælle dig noget andet - ja så er de helt sikkert ude på at komme i bukserne på dig.;)

Husk på det var mænd som Adam Oehlenschläger , H.C Andersen , Goethe alle guldaldermalerne o.s.v som i 1800 tallet opfandt "det romantiske parforhold " , det som du og alle andre ikke kan få til at fungere , slet ikke hvad angår sex. Disse mænd havde ALLE uden undtagelse , en masse GP besøg på på samvittigheden. Og derefter gik de hjem og skrev digte , "til deres hjertens udkårerne." Ha,ha!  :D

Nå tilbage til din så kaldte ikke fordumsfulde dokumentar . Jeg er allerede blev mødt med kommentaren " og vores oplevelse er, at virkeligheden (selvsagt) langt fra altid lever op til fordommen om alle prostitutionskunder som kvindehadende, skumle afvigere." Hvem fanden tænker sådan?! Hvorfor skulle jeg betale tusindvis af kroner for at være sammen med et køn , jeg hader?!  :huh:
Skumle?! Ja, os mandekøns- frihedskæmpere er jo nød til at snige os rundt, for ikke at blive dømt til evig fortabelse af Feministerne, som sidder solidt på medier og Folketing .  :angry:
Det er ikke unormalt at blive mødt af en eller anden skør kælling , der bor i nærheden af et Glædeshus. Som tager dit billede med sin smartmobil for ligge det på en eller andet Facebook side, til offentligt spot og spe!  :mellow:
Ak,ak,ak endnu en dokumentar om det emne , som sikkert handler om skumle bagmænd der udnytter små stakler fra Østeuropa , så perverse mænd i Danmark kan få deres ulækre lyster styret. Ha! 
Gab! Endnu noget jeg ikke gider glo på i fjernsynet! Husk nu at få lagt lidt dramatisk musik på, du ved sådan for at understøtte pointen , om de uskyldige piger overfor  de liderlige onde mænd.  :P
Tror I virkelig at en mand vil betale for sex med en pige - der tydeligvis er tvunget ! Hallo åndsvag! Det kan man sku da mærke! Der kommer man da kun en gang, og derefter går man hjem og advare alle andre på eroguide. Hvis jeg mærker det mindste af den slags så drejer jeg om i døren og skrider.  :huh:
Der er ligeså mange grunde til at være GP'er som der er til at gå til dem , færdig! problemet med det er at det gider folk sku ikke og se på i deres fjernsyn! De vil gerne forarges , (samt blive en lille smule liderlige) . Et kort øjeblik overvejede jeg at spørge min kone om jeg skulle deltage, men nej jeg orker sku ikke.  :wacko:

Til sidst en hyldest til alle de dejlige , smukke , kærlige , dygtige kvinder,piger ,damer. Som jeg i tiden løb har været så velsignet at møde i d.v.s senge , madrasser og andet. Tak,tak,tak, - og jo jeg føler skam noget , når jeg er sammen med jer - og det er taknemmelighed. ❤️
Held og lykke med projektet , det var ikke personligt ment . - bare et lille opråb.<3
Mvh Smørhulsbarnet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår din pointe, og er enig med dig....tror bare ikke, at hele beskeden bliver læst til ende.

Tænker, at de helst vil høre fra den stereotype kunde, og ikke en som rent faktisk har tænkt over tingene ;-)

Men som sagt, godt skriv :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Tak til Smørhulsbarnet for for et godt indlæg, jeg er helt enig, det er utroligt at medier og politikere udtaler sig om noget de ikke ved noget om, og nogle partier vil gøre det ulovligt at besøge glædespiger. Ak ja at vi ikke er kommet længere de sidste hundrede år, at det stadig skal være flovt og tabubelagt at besøge en glædespige, og at man ligefrem kan blive betragtet som skummel og kvindehader. Jeg er selv blevet kontaktet af en journalist til omtalte dokumentar men orker ikke at deltage selv om man kunne have lyst til at fortælle hvordan virkeligheden ser ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herhid skrev, for 30 minutter siden:

Tak til Smørhulsbarnet for for et godt indlæg, jeg er helt enig, det er utroligt at medier og politikere udtaler sig om noget de ikke ved noget om, og nogle partier vil gøre det ulovligt at besøge glædespiger. Ak ja at vi ikke er kommet længere de sidste hundrede år, at det stadig skal være flovt og tabubelagt at besøge en glædespige, og at man ligefrem kan blive betragtet som skummel og kvindehader. Jeg er selv blevet kontaktet af en journalist til omtalte dokumentar men orker ikke at deltage selv om man kunne have lyst til at fortælle hvordan virkeligheden ser ud.

Nej lige nøjagtigt, div medier er ikke interesseret i den virkelige virkelighed, kan man lave et interviewe, med en halv fed, ilde lugtende usympatisk mands person, for derefter at klippe over til en stakkels meget ung pige , med et forpint udtryk i de grædende øjne, ja så er lykken gjort.

Jeg kunne godt tænke mig at se et interviewe med en vel fungerende sympatisk og muligvis velduftende mand der besøger en GP, hvorefter vi så kan klippe over til en GP der udtaler "jeg holder meget af mine gæster og mit arbejde, aller bedst kan jeg lide mine stamgæster, ja ja det er kun gæster, men det er jo ikke forbudt faktisk at kunne lide sine gæster". Næste klip viser GPeren låse døren til klinikken, kører hjem og har et helt almindeligt liv.

Ja gu er der brådne kar i branchen (læs bagmænd, der skulle have læsterlige tæsk). 

Jeg ved ikke om denne sammenligning dur, vi ved at der er problemer med alkoholisme i dette samfund, betyder det at vi forbyder alkohol, nej, vi forsøger på bedste måde at hjælpe alkoholikere. Ja der er udfordringer i "vores" GP branche, men hvis vi så så på disse udfordringer på samme måde som vi ser på alkoholikere, så syntes vi var kommet et stykke af vejen. Håber I forstår hvad jeg mener - vi skal ikke forbyde branchen, men vi skal tilbyde en fornuftig hjælp til de piger der har taget et for dem forkert valg. Der skal i den grad slås ned, med store bjælker og sten, på de bagmænd der udnytter samfundets stigmatisering af branchen.

Jeg ønsker alle en dejlig dag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, den 17/5/2018 at 22:30:

 Alle mænd , ( også de pæne søde veluddannede du kender ) , har lyst til bare at have sex, uden alt muligt føleri .

Tal for dig selv. Det er helt fint, at du har det sådan, men du kan ikke regne med, at alle er lige som dig.

Smørhulsbarnet skrev, den 17/5/2018 at 22:30:

Hvorfor skulle jeg betale tusindvis af kroner for at være sammen med et køn , jeg hader?!  :huh:

For at få magt over den du hader, fordi du føler dig afmægtig over for kvinder. Det er en temmelig banal mekanisme, som nok gælder en del prostitutionskunder. Og endnu mere er det en fordom om kunder, der findes blandt 90 % af kvindelige feminister.

Smørhulsbarnet skrev, den 17/5/2018 at 22:30:

Husk nu at få lagt lidt dramatisk musik på, du ved sådan for at understøtte pointen , om de uskyldige piger overfor  de liderlige onde mænd.

Noget med at kaste med sten, når man selv bor i glashus falder mig ind ...

 

Thomsen skrev, den 18/5/2018 at 07:54:

Tænker, at de helst vil høre fra den stereotype kunde, og ikke en som rent faktisk har tænkt over tingene ;-)

Ikke iflg hvad de skrev til mig, der næppe her på sitet har en fremtræden som "stereotyp kunde, der ikke har tænkt over tingene".

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, den 18/5/2018 at 10:03:

Jeg kunne godt tænke mig at se et interviewe med en vel fungerende sympatisk og muligvis velduftende mand der besøger en GP, hvorefter vi så kan klippe over til en GP der udtaler "jeg holder meget af mine gæster og mit arbejde, aller bedst kan jeg lide mine stamgæster, ja ja det er kun gæster, men det er jo ikke forbudt faktisk at kunne lide sine gæster".

Det har været der, med brugere rekrutteret herfra, hhv. MissMaise, warmgun og Findus. Se denne tråd:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når en journalist henvender sig på dette forum for at komme i kontakt med miljøet, så bliver det af en eller anden årsag altid taget dårligt imod. Jeg ved egentlig ikke hvad årsagen er, men jeg synes at det er ærgerligt, fordi den offentlige debat i forvejen lider under kvindesagsforkæmpernes had til sexkøbende mænd, er usaglig og har en helt anden dagsorden end at sikre trygge og ordentlige forhold og at ingen prostituerede, i Danmark er udsat for menneskehandel eller på anden måde ufrivillige.

Jeg har også modtaget en personlig henvendelse fra tv-produktionsselskabet, men midt i støjen misforstod jeg budskabet og at det ikke handlede om prostitution, men om brug af prostituerede i forbindelse med sexafhængighed.

Ærgerligt at en henvendelse som denne ikke bliver taget alvorligt, men drukner i en masse nonsens (uanset hvor berettigede at disse fordomme kan være i fortiden).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...