Hop til indhold
guka

TV om trafficking i aften kl. 24 på TV2

Recommended Posts

Sexslaverne

Originaltitel: Sex Slaves

Den globale handel med kvinder fra den tidligere sovjetblok menes nu at udgøre en halv million kvinder om året, der smugles og eksporteres til mere end 50 lande verden over for at blive udnyttet som sexslaver. De fleste af de unge kvinder er blevet lokket med lukrative job og derefter blevet handlet, voldtaget gentagne gange og derefter overladt til deres egen skæbne. Kvindehandel er en af de hurtigst boksende former for kriminalitet i Østeuropa.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sexslaverne

Originaltitel: Sex Slaves

Den globale handel med kvinder fra den tidligere sovjetblok menes nu at udgøre en halv million kvinder om året, der smugles og eksporteres til mere end 50 lande verden over for at blive udnyttet som sexslaver. De fleste af de unge kvinder er blevet lokket med lukrative job og derefter blevet handlet, voldtaget gentagne gange og derefter overladt til deres egen skæbne. Kvindehandel er en af de hurtigst boksende former for kriminalitet i Østeuropa.

Tak for tippet Guka,men det kommer ikke på det jeg kalder for TV2 ,for der sender de natholdet ,men jeg har søgt på tv programmerne og fundet det på DR2 ,men det er selfølgelig også en slags TV 2 ,men ikke det som jeg kalder TV 2 så derfor denne lille rettelse til dem som skulle være interesseret i at se programmet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...