Hop til indhold

TV om trafficking i aften kl. 24 på TV2

Featured Replies

Skrevet

Sexslaverne

Originaltitel: Sex Slaves

Den globale handel med kvinder fra den tidligere sovjetblok menes nu at udgøre en halv million kvinder om året, der smugles og eksporteres til mere end 50 lande verden over for at blive udnyttet som sexslaver. De fleste af de unge kvinder er blevet lokket med lukrative job og derefter blevet handlet, voldtaget gentagne gange og derefter overladt til deres egen skæbne. Kvindehandel er en af de hurtigst boksende former for kriminalitet i Østeuropa.

Skrevet

Sexslaverne

Originaltitel: Sex Slaves

Den globale handel med kvinder fra den tidligere sovjetblok menes nu at udgøre en halv million kvinder om året, der smugles og eksporteres til mere end 50 lande verden over for at blive udnyttet som sexslaver. De fleste af de unge kvinder er blevet lokket med lukrative job og derefter blevet handlet, voldtaget gentagne gange og derefter overladt til deres egen skæbne. Kvindehandel er en af de hurtigst boksende former for kriminalitet i Østeuropa.

Tak for tippet Guka,men det kommer ikke på det jeg kalder for TV2 ,for der sender de natholdet ,men jeg har søgt på tv programmerne og fundet det på DR2 ,men det er selfølgelig også en slags TV 2 ,men ikke det som jeg kalder TV 2 så derfor denne lille rettelse til dem som skulle være interesseret i at se programmet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.