Hop til indhold
Guest Handyman12

Nogen som har besøge hende i Fredericia.

Recommended Posts

Jeg havde ihverfald hensigten.

havde booket en time via hendes online book ( det havde hun i starten)

fik en auto bekræftelse om at tiden ikke var fast før jeg havde fået en “personlig” mail også.

og den kom kort tid efter, så alt var i sin bedste orden.

da dagen kom, så ville jeg lige være sikket på det hele holdt, skulle trods alt køre 120 km for at komme til Fredericia.

jeg fik ikke noget svar, men i og med at klokken kun var 7 en lørdag morgen, så tænkte jeg at hun nok bare ikke var stået op endnu.

så jeg kørte alligevel derop... og det var dumt, for der var ingen der åbnede på den adresse jeg havde fået.

så stod jeg der... :-(

da jeg så kom hjem igen, da valgte jeg at skrive en mail hvori jeg gjorde opmærksom på af jeg egentlig var lidt træt af at ha spildt en lørdag formiddag med at brænde diesel af til ingen nytte. Og jeg fik aldrig svar.

så ville skæbnen af jeg et par måneder senere fik en reklame mail fra hende. “Besøg Louise inden ferien”

den svarede jeg så på, sagde jeg gerne ville møde hende til en time. Men jeg havde lige et lille issue inden vi lavede en aftale.

og hun skrev promte tilbage at det var super, men hvad det var jeg ville vide.

så sagde jeg det som det var, og hun undskyldte med noget bøvl i familen.

men hvis jeg ville booke en time, så kunne vi glemme betalingen for der.

fedt tænkte jeg, og bookede en time til  næste dags eftermiddag (man skal jo smede mens jernet bestemmer programmet ;-) )

men sørme om hun skrev en mail 2 timer inden... at nu var hun blevet kaldt på det rigtige arbejde.

så ved ikke om hun er god til at knalde.

men hun er ikke god til kunder og at holde aftaler.

så 0 point herfra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Handyman12
Stor_mand skrev, 1 time siden:

Jeg havde ihverfald hensigten.

havde booket en time via hendes online book ( det havde hun i starten)

fik en auto bekræftelse om at tiden ikke var fast før jeg havde fået en “personlig” mail også.

og den kom kort tid efter, så alt var i sin bedste orden.

da dagen kom, så ville jeg lige være sikket på det hele holdt, skulle trods alt køre 120 km for at komme til Fredericia.

jeg fik ikke noget svar, men i og med at klokken kun var 7 en lørdag morgen, så tænkte jeg at hun nok bare ikke var stået op endnu.

så jeg kørte alligevel derop... og det var dumt, for der var ingen der åbnede på den adresse jeg havde fået.

så stod jeg der... :-(

da jeg så kom hjem igen, da valgte jeg at skrive en mail hvori jeg gjorde opmærksom på af jeg egentlig var lidt træt af at ha spildt en lørdag formiddag med at brænde diesel af til ingen nytte. Og jeg fik aldrig svar.

så ville skæbnen af jeg et par måneder senere fik en reklame mail fra hende. “Besøg Louise inden ferien”

den svarede jeg så på, sagde jeg gerne ville møde hende til en time. Men jeg havde lige et lille issue inden vi lavede en aftale.

og hun skrev promte tilbage at det var super, men hvad det var jeg ville vide.

så sagde jeg det som det var, og hun undskyldte med noget bøvl i familen.

men hvis jeg ville booke en time, så kunne vi glemme betalingen for der.

fedt tænkte jeg, og bookede en time til  næste dags eftermiddag (man skal jo smede mens jernet bestemmer programmet ;-) )

men sørme om hun skrev en mail 2 timer inden... at nu var hun blevet kaldt på det rigtige arbejde.

så ved ikke om hun er god til at knalde.

men hun er ikke god til kunder og at holde aftaler.

så 0 point herfra.

 

Tak for dit indlæg .

Måske hun er fup undret mig over prisen på 1000kr for 1time og billederne tror jeg ikke er af hende .

Er  der andre som har besøgt pigen ?

Redigeret af Handyman12

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...