Bear 8086 Skrevet 16. Maj, 2018 Et rigtigt mandebordel er det vist ikke. https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/saa-skete-det-piger-mandebordel-aabner-i-koebenhavn/7158255 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 16. Maj, 2018 vist mere en sjov gimik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Maj, 2018 Ja tror ike rigtigt på at det er et bordel i klassisk forstand, nu savner jeg virkeligt “kvinder er ofre” og nej til salg af sex, og nej til......organisationerne, men....... . Der sker ikke en skid fra den kant.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Maj, 2018 Virker mere som en auktion... Men når det er sagt, så tror jeg virkelig ikke at der er et ret stort marked for (hetero)mandebordeller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 16. Maj, 2018 Fra JP: "På mandeauktionen bliver det muligt for kvinderne at byde på de fire mænd, som Jakob Olrik nøje har castet til formålet .." Forestil jer det ramaskrig, der ville opstå, hvis det drejede sig om fire kvinder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 16. Maj, 2018 Det er jo ligefør at man skulle dukke op som "køber" og så komme med nogle af alle de der spørgsmål vi får: Når lad mig se varen? Hvor lang er den? Hvor længe kan du? Er du god til at slikke fisse? Må jeg tage dig i røvhullet? Må jeg nive dig i dine brystvorter? Hive dig i håret? Vride dine øre om? Kan du flere gange? Kan jeg møde dig privat? Er det dit rigtige navn? Har du en kærste? med det job? 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. Maj, 2018 Lady Cherie skrev, for 7 minutter siden: Det er jo ligefør at man skulle dukke op som "køber" og så komme med nogle af alle de der spørgsmål vi får: Når lad mig se varen? Hvor lang er den? Hvor længe kan du? Er du god til at slikke fisse? Må jeg tage dig i røvhullet? Må jeg nive dig i dine brystvorter? Hive dig i håret? Vride dine øre om? Kan du flere gange? Kan jeg møde dig privat? Er det dit rigtige navn? Har du en kærste? med det job? Husk at der også skal pruttes om prisen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. Maj, 2018 Butch skrev, for 31 minutter siden: Husk at der også skal pruttes om prisen Fååååårkk du er en klammus. Men kom så da. Lad os prutte om det, and in a fart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. Maj, 2018 En 12 sekunders der skifter toneart 3 gange......dén må da fise lige ind på farttavlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. Maj, 2018 Butch skrev, for 41 minutter siden: Husk at der også skal pruttes om prisen Og så skal det gives ekstra tid ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. Maj, 2018 Borende X skrev, for 1 minut siden: Og så skal det gives ekstra tid ... Ja og ikke noget med bare at lave søstjernen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. Maj, 2018 Butch skrev, for 6 minutter siden: En 12 sekunders der skifter toneart 3 gange......dén må da fise lige ind på farttavlen .....and the dogs were forced to leave the room. I´m off in a ????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. Maj, 2018 (edited) Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden: .....and the dogs were forced to leave the room. I´m off in a ????? Redigeret 16. Maj, 2018 af Butch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 16. Maj, 2018 (edited) Og så skal der skrives anmeldelse, helt ned til den mindste detalje.....ikke noget med...." det frække bliver mellem ham og jeg" nej det skal pensles ud....om det så er farven på sæden! SKU Og om lagnerne var fra Jysk eller fra Gerog Jensen....og om de var lagt ordentligt sammen!... Var der nu vaskemaskine? ja der skal lægges mærke til det hele! Og Jernsvinet bliver der sendt bud efter, for at der kan blive kontroleret om der er de korekte vandhaner og det rette vandtryk og om de er ISO 900 godkendt! Redigeret 16. Maj, 2018 af Lady Cherie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 16. Maj, 2018 Lady Cherie skrev, for 2 timer siden: Vride dine øre om? Say whaaat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 16. Maj, 2018 Den kære Olrik kunne da godt lige ha sat fotos af de 4 herrer ind ifm. artiklen/annoncen, så 'the ladies' kunne se på varerne og savle og måske lege med vores efterfølgende våde mis imens vi drømte om en af de herrer på auktion. griner. Måske en salgsvideo var på sin plads... Så kunne vi da rigtig få syn for sagen. Med totalt stiv pik ellers er det jo ikke at vise varen, vel Og ikke noget med ikke at vise ansigtet på annoncen... - det er jo snyd !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 17. Maj, 2018 Og husk billederne skal være fake, alderen plus 10/15 år og alt koster ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Maj, 2018 Pool skrev, for 31 minutter siden: Og husk billederne skal være fake, alderen plus 10/15 år og alt koster ekstra. .... og I må kun komme én gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 17. Maj, 2018 Borende X skrev, for 2 timer siden: .... og I må kun komme én gang Hvis de kan nå det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 17. Maj, 2018 Kun en stilling, eller er det luksusdansk til en anden højere pris. Og forkert vægt og alders opgivelse...husk de sure miner og lugt at cigaret... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg