Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Sweex

Affødt af en god oplevelse sidste sommer, måtte jeg prøve at tage på skovtur igen.

Rene dee svarede aldrig tilbage på min forespørgsel, men det gjorde Amanda til gengæld. Og sikke en sød pige. Annoncen er spot on og pigen man møder er super sød og har en sød bondsk accent. 

Det blev til et møde i en skov på vestsjælland. Valget faldt på dansk og det var super frækt. God indlevelse og ingen berøringsangst. 

Hun er kun på 1- 2 om ugen, da dette kun er en fritidsbeskæftigelse. 

Hun har mine varmeste anbefalinger.

https://annoncelight.dk/showad/247057

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
riberhus skrev, for 5 timer siden:

Tak Sweet

va fik du for det - stående sex i skoven eller?

hvor lang tid og kyssede hun eller hvordan var stemning og intimitet?

Det var doggy og missionær på et tæppe i skovbunden. 

Det tog mig ca. 4½ min. at komme, så der var ikke så meget gfe over det. 

Men hun var sød at pille lidt på mig, så flaget blev hejst og satte hætten på med munden. 

Den bedste betegnelse for oplevelsen er vel en quicky, mixet med dogging. 

Hendes pris for 600 for dansk er yderst rimelig i mine øjne, eftersom det tog hende en halv time bare at køre der ud. Dagen før betalte jeg 1000 kr. For en halv time inhouse med en anden pige, som først suttede i 2 min og der kom jeg også på under 5 min. Så en oplevelse i skoven til næsten halvdelen er et røverkøb i min verden. 

En anden ting er at hvis det havde taget meget mere end 5 min, så havde jeg endt op med 50 myggestik i stedet for de 10 jeg endte op med:(

Del dette indlæg


Link til indlæg

ha ha ha, ja må sige at det med skoven heller ikke just tænder mig :) bla. af samme årsag som du nævner.. men smag og behag er jo forskellig!

Ellers lyder det som om at du er en ren Lucky Luke, hurtigere til at fyre af end din egen skygge! Jeg foretrækker normalt at holde lidt igen, så jeg kan nyde pigen lidt længere :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
riberhus skrev, for 1 time siden:

ja må sige at det med skoven heller ikke just tænder mig

Jeg er stor fan af udendørs aktiveter, så det må du have misforstået. Lige i det her tilfælde var der måske lige lovlig mange myg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle hilse fra Amanda og sige tak for den søde anmeldelse ;) 

Vi har været i skoven i dag igen, og der var altså ikke så mange myg denne gang :biggrin: Og fremadrettet har vi myggespray med i tasken :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

har været der sød pige . men meget proff. så en ligegyldig oplevelse for mig. meget hårde silikone bryster. 

 

EPO 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna_Fyn skrev, den 15/6/2018 at 15:47:

Jeg skulle hilse fra Amanda og sige tak for den søde anmeldelse ;) 

Vi har været i skoven i dag igen, og der var altså ikke så mange myg denne gang :biggrin: Og fremadrettet har vi myggespray med i tasken :-P

Tager I ud sammen Anna? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
EPO skrev, for 5 timer siden:

har været der sød pige . men meget proff. så en ligegyldig oplevelse for mig. meget hårde silikone bryster. 

 

EPO 

Det er ihvertfald ikke amanda du har mødt så, for hun har ikke silikone bryster og kan næppe heller betegnes som professionel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 10 timer siden:

Tager I ud sammen Anna? ;-)

Vi prøvede det her i torsdags og fredags, og vi havde en fest uden lige, det var så hyggeligt ;-) Så vi påtænker allerede nu flere dage sammen i nærmeste fremtid :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Anna_Fyn skrev, for 8 timer siden:

Vi prøvede det her i torsdags og fredags, og vi havde en fest uden lige, det var så hyggeligt ;-) Så vi påtænker allerede nu flere dage sammen i nærmeste fremtid :-P

Er det så på sjælland eller fyn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna_Fyn skrev, for 11 timer siden:

Vi prøvede det her i torsdags og fredags, og vi havde en fest uden lige, det var så hyggeligt ;-) Så vi påtænker allerede nu flere dage sammen i nærmeste fremtid :-P

ok, jeg holder lige øje her, og modtager gerne et heads-up når muligheden opstår. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 5 timer siden:

Er det så på sjælland eller fyn?

I første omgang på Sjælland, da det lige passer bedst ind i vores private-ting ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

ok, jeg holder lige øje her, og modtager gerne et heads-up når muligheden opstår. :-)

Jamen så en lille heads up her; vi satser stærkt på onsdag og fredag i dagtimerne, hvis vejret altså tillader skovtur :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Anna_Fyn skrev, for 32 minutter siden:

I første omgang på Sjælland, da det lige passer bedst ind i vores private-ting ;)

Hvor finder man mere info om dig @Anna_Fyn ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Så blev det sommer i danmark igen og pigerne gør en små skør. Jeg valgte derfor at tage i skoven igen. 

Stadig sjovt, stadig sexet og stadig en sød accent. Den her gang havde vi dog afbestilt myggene, og tilvalgt en enkelt orgasme til Amanda også:wub:

Kan stadig anbefale en tur i skoven med Amanda og tror da også jeg skal prøve at have hendes veninde med, hvis sommeren lægger op til flere udendørsaktiviteter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...