Hop til indhold
fred55

Magic 3, nogle erfaringer?

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Fred55 og Hedensted tag en tur for holdet, hun er ikke en jeg vil betale for, hun er for gammel til mig når der er penge for sex forhold. Her vil jeg betale for unge og perfekte kvinder..og hun er jo flot hende magic3 så.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke besøgt hende, men været i dialog med hende. Hun virker seriøs, men om hun har nogen reel erfaring som glædespige ved jeg ikke. På mig virkede hun som den type af modne kvinder, som man finder en del af på Sugardaters. 

Nu vil jeg gerne besøge modne kvinder, og også betale for det, men det er et svært valg, når man kan køre 2 km længere til et sikkert valg i Valby, hvor prisen er cirka det halve. Et godt introduktionstilbud ville måske være en god idé. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedensted skrev, for 37 minutter siden:

Jeg syntes da 800kr er en fair pris for 30 min. 

Undre mig over hvor du finder dem til 1/2 pris af dette :eek:

Nu synes jeg at en halv time går for hurtigt, hvis selskabet (forhåbentligt) er godt, og her i København fås en time jo en del steder til 700-900 kr., bl.a. meget tæt på denne pige. Hvis jeg skal den vej, så er det kun 2 minutter længere, det er i hvert fald den slags overvejelser, jeg gør mig. Den anden er at jeg føler mig usikker på, om den omtalte pige er ny. Jeg ved at meget få piger kan klare jobbet, så jeg er altid forsigtig med at besøge nye piger i faget.

Men jeg ville gerne besøge hende, jeg tager bare ikke en for holdet i dette tilfælde. 

 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt fair Finn1101. 

Må jeg spørge hvem du hellere vil besøge, som opfylder dine kriterier?

Hvis Magic3 er ny, vil jeg gerne besøge hende. Jeg er mest til amatør/nye kvinder i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest magic3

Hej dejlige mænd :) 

 

Hvis jeg må få lov at blande mig i jeres samtale, kan jeg fortælle, at jeg dels ikke er ny, har været et stykke tid på annoncelight ;) hvor min tekst er mere uddybende, dels at jeg lever op til min tekst, det ved jeg enhver kan sige, men mine søde gæster vælger at komme igen og igen også selv om jeg er en moden kvinde, fordi jeg har et nærvær og en intensitet samt ægtehed og ærlighed der ikke findes mange steder. 

 

Ønsker jer en dejlig sommerdag ;) 

 

Knuss Magic 

Del dette indlæg


Link til indlæg
magic3 skrev, for 5 timer siden:

Hej dejlige mænd :) 

 

Hvis jeg må få lov at blande mig i jeres samtale, kan jeg fortælle, at jeg dels ikke er ny, har været et stykke tid på annoncelight ;) hvor min tekst er mere uddybende, dels at jeg lever op til min tekst, det ved jeg enhver kan sige, men mine søde gæster vælger at komme igen og igen også selv om jeg er en moden kvinde, fordi jeg har et nærvær og en intensitet samt ægtehed og ærlighed der ikke findes mange steder. 

 

Ønsker jer en dejlig sommerdag ;) 

 

Knuss Magic 

Det lyder dejligt Magic, vi ses helt sikkert en dag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest magic3
fred55 skrev, 1 time siden:

Det lyder dejligt Magic, vi ses helt sikkert en dag ;-)

Hej dejlige mænd :) 

 

Hvis jeg må få lov at blande mig i jeres samtale, kan jeg fortælle, at jeg dels ikke er ny, har været et stykke tid på annoncelight ;) hvor min tekst er mere uddybende, dels at jeg lever op til min tekst, det ved jeg enhver kan sige, men mine søde gæster vælger at komme igen og igen også selv om jeg er en moden kvinde, fordi jeg har et nærvær og en intensitet samt ægtehed og ærlighed der ikke findes mange steder. 

 

Ønsker jer en dejlig sommerdag ;) 

 

Knuss Magic 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal jeg virkelig starte op i “traktoren” for at få lidt info om denne pige :) 

eller er her nogle brødre som kan dele deres erfaring ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest magic3

Det set ud til at mine søde gæster ikke vil dele mig ; )  Men hvis du tør tage chancen, kan du finde ud af hvorfor  ; )

Citat

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest magic3

Jeg skulle meget gerne være at finde på annoncelight.dk Magic3 - Magic for you, jeg ved den er aktiv : )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

:)Hvis jeg boede på djævleøen skulle jeg da gerne tage en for holdet. Hun er da lækker.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Magic3 er nok en moden pige, men hendes krop er fast og lækker, mange yngre piger kan ikke leve op til den standard. Hendes bryster sidder perfekt, det samme gør hendes røv. Og hendes skikkelse er helt perfekt. Hun virker ægte, indlevende og smager lækkert og er super fræk. Hun skriver selv hun ikke er ny i faget, men hun virker ikke som en der er kørt træt, de bedste gp’er, er efter min mening, dem der kan lide hvad de laver, uanset alder, og det kan hun helt sikkert ;)

Jeg håber snart at få tid til st besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...