Hop til indhold

Recommended Posts

Air6 skrev, for 18 timer siden:

Prøvede ikke i dag og hun svarede aldrig. Har kun set det nye nummer. 

Det lyder mærkeligt. Hun svarer som sædvanlig høfligt og hurtigt. Jeg kan spørge hende i morgen, hvor jeg igen tager forbi. Meget vannedannende! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 16 timer siden:

Hvis hun er så lækker, hvorfor bruger hun så falske billeder?

Hun har sagt til mig, at det skyldes, at hun gerne vil være "anonym". Som mange andre også har skrevet, så er pigen på billedet en 10/10, hvor Jessica er en 8/10 men tager man hendes personlighed med, så ender man i mine øjne på en 9/10.

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 2 timer siden:

Hun har sagt til mig, at det skyldes, at hun gerne vil være "anonym". Som mange andre også har skrevet, så er pigen på billedet en 10/10, hvor Jessica er en 8/10 men tager man hendes personlighed med, så ender man i mine øjne på en 9/10.

In my opinion: 8 for appearence, too, but 12 for attitude, resulting 10!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tomneva skrev, den 7. september 2018 at 18:56:

Perhaps for the same reason you don’t post your real face here?

 

Hun behøver jo ikke at vise sit ansigt på billederne. Synes ikke det er i orden at bruge desideret falske billeder, uafhængigt af hvor fantastisk hun i øvrigt måtte være. Tror jeres objektivitet er forsvundet lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
People Pleaseren skrev, for 40 minutter siden:

Hun behøver jo ikke at vise sit ansigt på billederne. Synes ikke det er i orden at bruge desideret falske billeder, uafhængigt af hvor fantastisk hun i øvrigt måtte være. Tror jeres objektivitet er forsvundet lidt.

Men det er sådan det er, så hvis det betyder at du kigger andre steder hen, er der jo bare mindre kø for os andre. Når man har mødt pigen, spiller det jo ingen rolle længere, og når der er så veldokumenteret anmeldelser, er det da bare at prøve hende. Jeg har været der og er også tæt på et sturt sturt 10 tal. Helt subjektivt ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
slapman skrev, for 5 timer siden:

Hvorfor ikke bare skjule ansigtet?

 Jeg havde også i en anden sammenhæng svært ved at forstå hvorfor de ikke bare blev lagt nogle æggende billeder op af deres egne bryster eksempelvis. Tror bare vi må acceptere at det for nogle piger er virkelig sårbart At der skulle flyde billeder af deres ansigt eller krop rundt på nettet. Det kan jeg egentlig godt sætte mig ind i. Så hvis vi ikke kan lide coca-cola Kan vi jo købe Faxe kondi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor holder hun til nu om dage? Ville være super hvis nogen kender gaden, så man kan se hvordan transport mv. skal foregå.

Redigeret af JayMay

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan se gadenavn, hvis du checker hendes annonce på mobil - men det er tæt på Lindevang metro st. (samme sted som sidst). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
JayMay skrev, for 1 time siden:

Tak for svar - Hvor lang tid plejer i herre at bestille? 60 min eller 30 min eller noget tredje?

Sidst købte jeg 3 dage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slapman skrev, den 9/9/2018 at 07:31:

Hvorfor ikke bare skjule ansigtet?

Med den krop hun har ville du kunne genkende hende hvor som helst selv om hun dækkede ansigtet.

Hun har efter min mening den flotteste krop og det flotteste ansigt jeg har set.

At hun så også er utrolig sød gør jo kun afhængigheden større.

Er man til små velformede spinkle kvinder, så er Jessica den perfekte kvinde.

Eneste ulempe er at hun er lige ung nok til mig, selvom hun virker moden af sin alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...