Hop til indhold
Tutankhamon

Spanske sabrina 24 anal Queen Aarhus - en udsøgt fornøjelse

Recommended Posts

Hejsa allesammen.

Jeg har i dag været forbi denne lille perle:

https://annoncelight.dk/showad/249872

Hvad kan jeg sige om det besøg?

Jo for det første så er billederne ægte.

Og når hun skriver at hun er en vulkan i sengen, så kan jeg kun give hende 110% ret :-)

Jeg kontaktede hende i går for at høre lidt mere om priser mv. og fik i dag en aftale på plads via SMS til om eftermiddagen. Aftalen lød på 1 time inkl. superfransk og anal. Hun har lejet sig ind meget centralt i Aarhus tæt på latinerkvarteret på en kendt adresse (og hvis Ikke I har været der før, så ja, I skal ind af porten og op af metaltrappen derinde :-) ).

Da hun åbnede døren var det i et outfit som overlad næsten intet til fantasien. En dejlig krop - ikke for tynd men på ingen måde kraftig i min bog.

Og med et par store bryster som dog havde fået lidt hjælp til at nå den størrelse de har i dag :-)

Ingen tvivl om at hun har latinsk blod i årene for jeg blev mødt med med dybe, lidenskabelige kys fra jeg kom ind af døren.

Vi fik afregnet og jeg hoppede i et hurtigt bad hvorefter jeg kom tilbage til denne godte.

Og så gik det ellers over stok og sten i sengen. Først en fantastisk superfransk onkl. deepthroat som gik over i en 69er. Dernæst på med dutten og så blev det til en række stillinger i hendes stramme fisse hvorefter vi sluttede af med en god omgang anal og der var ingen problemer for hende med at klare min størrelse. Også her var hun dejlig stram.

Bagefter snakkede vi lidt (hendes engelske er ikke super godt og der kommer også nogle spanske gloser ind fra tid til anden - pokkers også at det var tysk jeg valgte i sin tid som 2. sprog) og jeg fik bekræftet at hun er spansk og at det også er hende som jeg fandt på en schweizisk hjemmeside.

Hun arbejder normalt i Schweiz og dette er hendes første tud til DK - hun sagde at hun var meget glad for Aarhus (har været her nogle dage som turist først inden hun lagde profilen online) så hun regner bestemt med at komme tilbage på et tidspunkt (hun bliver her til d. 16/5).

Dernæst tilbød hun en omgang massage. Og når hun skriver at hun er professionel massør så tror jeg på hende for aldrig har jeg fået så god en omgang massage hos en GP. Hold nu op det var lige før at det i sig selv var alle pengene værd.

Da hun var færdig med ryggen gik turen til den anden side og endte med at hun fik mig masseret til rejsning igen hvorefter hun, med en meget god omgang superfransk/balllicking/deepthroat/gagging forsøgte at få mig til at komme igen, men jeg er desværre en on-shot guy når der kun er 1 time, så trods af et meget ihærdigt forsøg (og 10 ekstra UB) så blev det ikke til mere end 1 skud i bøssen fra min side.

Så hun har mine klare anbefalinger og jeg vil virkelig anbefale jer at sørge fro at der også er lidt tid til massage bagefter, hvis i har pengene til det, for den har hun helt klart også styr på. Og som I også kan læse jer til, så var hun på ingen måde en der holdt øje med tiden - fra jeg kom og til jeg gik var der gøet næste 80 minutter, inkl. 2 korte bade, så hun er ikke en af dem der umiddelbart ser ud til at tælle badet med i den aftalte tid :-)

Hvad venter i på?

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 20 minutter siden:

rigtig dejlig beretning :), hun lyder som en dejlig kvinde .

Det er hun helt bestemt. Og med dit Nick burde du kraftigt overveje at besøge hende :-)

/Tutankhamon 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kysser hun. Fik jeg ikke rigtig svar på. Men priserne er standard 1000 for 30 min

Del dette indlæg

Link til indlæg
ims skrev, for 31 minutter siden:

Kysser hun. Fik jeg ikke rigtig svar på. Men priserne er standard 1000 for 30 min

Så har du ikke læst min anmeldelse godt nok :-)

Hint: Prøv lige at læse afsnittet der starter med "Ingen tvivl om at hun har latinsk blod i årene..." :-)

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg
narpy skrev, for 1 time siden:

Super god beretning!

Må jeg spørge til hvad du betalte for den gode behandling?

Jeg betalte 2.000,- for 1 time inkl. de nævnte ydelser. Og som jeg forstod det var 1.600,- prisen for 1 time uden anal.

Men kontakt hende selv og spørg i forhold til dine ønsker - hun bidder ikke :-)

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 19 minutter siden:

Så har du ikke læst min anmeldelse godt nok :-)

Hint: Prøv lige at læse afsnittet der starter med "Ingen tvivl om at hun har latinsk blod i årene..." :-)

/Tutankhamon

Haha nej er vidst også lidt træt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelsen @Tutankhamon

Og i øvrigt super fedt at du tager initiativ til at besøge de nye piger, der ikke er anmeldte endnu, og at du går all in med en time og giver dem en ordentlig omgang chance. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Montgomery skrev, for 3 timer siden:

Tak for en god anmeldelsen @Tutankhamon

Og i øvrigt super fedt at du tager initiativ til at besøge de nye piger, der ikke er anmeldte endnu, og at du går all in med en time og giver dem en ordentlig omgang chance. 

Tak skal du have @Montgomery

Men jeg må være ærlig og sige at jeg fandt hende på facegirl.ch hvor der var et par korte anmelsdelser som tydede på at hun var meget fin.

Og da jeg så ved selvsyn kunne konstatere at billederne også stemte så tænkte jeg at så var risikoen for en dårlig oplevelse minimeret hvorfor det blev 1 time.

Plejer i øvrigt altid at booke minimum 1 time så det ikke ender med en forjaget omgang sex - så hellere lidt færre besøg :-)

Håber på at andre besøger hende med lige så god en oplevelse som min så hun får lyst til at besøge os igen en anden gang.

/Tutankhamon 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Tutankhamon,

vil bare lige sige tusinde tak for dit indlæg var det ikke for dig havde jeg nok gået langt om den annonce. Hold nu op en oplevelse! Og giver dig ret den message er pengene værd i sig selv, føler mig som en ny mand i dag! Og magen til latinsk skønhed skal man altså lede længe efter :)

Redigeret af TheCaptain

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheCaptain skrev, for 6 timer siden:

Hej Tutankhamon,

vil bare lige sige tusinde tak for dit indlæg var det ikke for dig havde jeg nok gået langt om den annonce. Hold nu op en oplevelse! Og giver dig ret den message er pengene værd i sig selv, føler mig som en ny mand i dag! Og magen til latinsk skønhed skal man altså lede længe efter :)

Dejligt at høre @TheCaptain at du havde lige så god en oplevelse som mig. Så lå vi se om hun kan fristes til at besøge os igen en anden gang for deres mindre end 1 uge til hun rejser :-(

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gode nyheder til dem der ikke fik besøgt Sabrina sidste gang (samt os der gjorde, men gerne vil se hende igen :-) )

Jeg har skrevet med hende og hun vender tilbage om et par uger, (dvs. midt uge 25) så I kan godt begynde at spare sammen - både på den ene og anden måde :-) 

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 37 minutter siden:

Gode nyheder til dem der ikke fik besøgt Sabrina sidste gang (samt os der gjorde, men gerne vil se hende igen :-) )

Jeg har skrevet med hende og hun vender tilbage om et par uger, (dvs. midt uge 25) så I kan godt begynde at spare sammen - både på den ene og anden måde :-) 

/Tutankhamon

Det lyder super:D fik ikke besøgt hende sidste gang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...