Hop til indhold
kanonkongen

R.I.P Morten Jensen.

Recommended Posts

Morten Jensen er død 41 år gammel. Vi er nok, mange der har nydt Morten og Peters finurligheder på tv. I går stoppede Mortens hjerte så. Det kunne ikke mere. Nick Horup. Gjorde disse to drenge berømte i DK. Og ja Morten og Peter, gjorde kendskabet til Downs syndrom mere synligt. Det skal de have tak for.

Morten kom med mange fede udbrud. Hvem husker ikke "det falske sted" 

Jeg skreg af grin da jeg så afsnittet om Fjernbetjeningen 

Fjernbetjeningen

Morten ligger fuldt påklædt på gulvet i hotellets gang og bliver vækket af en knælende Nick Horup. Da der lidt tid efter kommer liv i Morten, mumler han noget uforståeligt.

Jeg kan ikke finde en skid... Jeg kan ikke finde det til fjernsynet.

Du skal sgu da heller ikke se fjernsyn nu. Klokken er snart tolv, fastslår Nick.

Men Morten holder fast i jagten på fjernbetjeningen og ender med at få hjælp. Nick finder den i sengen.

Er vi enige om, at nu sover vi? Nu har vi fundet den.

Morten nikker:

Nemlig! 

"Kopieret fra TV2.dk

R.I.P MORTEN JENSEN.

Husk at påskønne alle de mennesker i elsker. Det kan være for sent i morgen.

God sommer eftermiddag. Og ikke mindst forlænget weekend til jer alle.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker den gang han ikke ville have flere år gammel tørret skinke :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest OdEnSe
Bear skrev, for 31 minutter siden:

Jeg elsker den gang han ikke ville have flere år gammel tørret skinke :D 

Det var Peter Palland :-)

Men det var stadig to helt fantastiske gutter :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest OdEnSe

Det her er også en af deres mange perler :-)

Fra 2 min inde indslaget :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest OdEnSe

Eller hvad med dengang Peter tog pis på Morten :-)

Var det ikke Morten Jensen der forslog MGP i 2001 skulle holdes på sportspladsen i Ringsted ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvorfor synes alle at det er så trist at Morten er gået bort? 

Jo, han repræsenterede det umiddelbare. Når noget var spændende, når han havde lyst, så kastede han sig bare ud i det, helt uden tanke for hvordan andre opfattede hans handling. 

Bare jeg kunne leve hele mit liv sådan, og ikke kun nu og da. 

Jeg begræder ikke hans død. Han oplevede og døde med hjerte og hjerne fuld af gode oplevelser, og nogle trælse stunder, som alle vi andre. Men jeg er sikker på at han, pga de manglende sociale barriere, havde et noget sjovere liv, end de flest af os. 

Og så kan vi nok se frem til mange glade gensyn på TV. De misser jo aldrig en chance for at få seertallet op. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg synes, at det er umådeligt trist. Ikke på grund af de gode minder og sjove indslag, for de vil altid være der, men fordi jeg tænker på, at Peter har mistet sin bedste ven, fra siden han var et lille barn. Jeg tror de færreste af os kan sætte sig ind i, hvor hårdt det må være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 9/5/2018 at 18:52:

Hvorfor synes alle at det er så trist at Morten er gået bort? 

Jo, han repræsenterede det umiddelbare. Når noget var spændende, når han havde lyst, så kastede han sig bare ud i det, helt uden tanke for hvordan andre opfattede hans handling. 

Bare jeg kunne leve hele mit liv sådan, og ikke kun nu og da. 

Jeg begræder ikke hans død. Han oplevede og døde med hjerte og hjerne fuld af gode oplevelser, og nogle trælse stunder, som alle vi andre. Men jeg er sikker på at han, pga de manglende sociale barriere, havde et noget sjovere liv, end de flest af os. 

Og så kan vi nok se frem til mange glade gensyn på TV. De misser jo aldrig en chance for at få seertallet op. 

Kort sagt, uden filter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...