Hop til indhold
Guest Aarhusfyr

Bedste thaimassage i Århus pt?

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Kender nogen et thai-sted i Århus hvor man bliver betjent af to piger ad gangen. Kunne være lækkert at prøve.?

Det kan man de fleste steder. Bare ring og spørg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan klart anbefale n og n, på oddervej. Fuld pakke af nan er næsten gfe. Hendes massage er mest nussen og kælen.

Off er bedre til massagen, og super lækkert svensk, har stadig fuld pakke tilgode hos hende. Er altid budt på bad og vand efter besøgene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Silkeborgvej 120 besøger jeg jævnligt. Jeg ved ikke om der er flere piger der, men hende som masserer mig er slank, har et kønt ansigt og c-skål og kan sit kram. Jeg tror hun er ca 29. Der er rent og pænt og mulighed for bad (neutral bodyshampoo). Man kan selv vælge hvor frækt det skal være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja - jeg har været der - RELAX på Jordbrovej - og det var dårligt - kommer

ikke igen - det var både massage og efterfølgende HJ - absolut uden enga-

gement - en ældre thai på - ja omkring de 40 - måske ældre ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Silkeborgvej 120 besøger jeg jævnligt. Jeg ved ikke om der er flere piger der, men hende som masserer mig er slank, har et kønt ansigt og c-skål og kan sit kram. Jeg tror hun er ca 29. Der er rent og pænt og mulighed for bad (neutral bodyshampoo). Man kan selv vælge hvor frækt det skal være.

Jeg mener man engang kunne få græsk (set i EB) på Silkeborgvej 120... kan man stadig få dét, hvis der da er nogen der ved det ?

Og hvad med søndre Ringgade 21 thaipigerne ? Nogen der ved om en af pigerne dér tilbyder græsk ? Det gjorde de/hun engang, men jeg har ikke været der i MEGET lang tid...!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor får man den bedste massage for tiden? Hedemannsgade n@n eller solbjerg? gerne af en flot pige alder ikke så vigtigt men gerne slank og dansksnakkende. forslag til andre steder modtages gerne;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

hvad er nina thaimassage´s nuværende tlf nr ?? har nu fundet 3 forskellige som ikke er aktive :?

61701952

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa alle..

Er ny herinde og kunne derfor godt tænke mig at hører hvad det bedste sted er lige pt med fuldpakke.. Og spørger de selv om man vil have det...?? Har planer om at skal afsted i dag.. Og er helt grøn i forhold til sådan noget..?? Håber nogen kan hjælpe..??

Hilsen nybegynderen..

Del dette indlæg

Link til indlæg

det burde nok ikke stå under bedste thai i århus, i gård søndag fik jeg pludselig lyst til at få noget thai massage men der er jo ikke mange der har åben om søndagen,så jeg besluttede mig for at prøve kirkedammen det er længe siden jeg har været der. da døren gik op stod der en meget høj thai med en meget dyb stemme og min tanke gik på om jeg skulle gå igen eller lade ham/hinde masere mig men jeg lod tvivlen komme vedkommende til gode 500 for en time forlangte han/hun jeg forklarede at jeg aldrig gav mere end 300 nå men så kunne jeg få en halv time aftalen blev så 200, massagen var udmærket men da jeg vendte mig om begyndte han pludselig at rykke i kalorius selv om jeg afviste og ik nok med det begyndte han også at sutte mig det fik jeg med besvær stoppet og skyndte mig i tøjet og få afleveret de 200 kr. Jeg bliver helt dårlig bare ved tanken.

thaifan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

findes der thaimassage tæt på hasle torv? Jeg synes ikke at kunne finde noget.  :-|

ps. jeg skal kun have massage og ikke sex...

Redigeret af mr m

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DirtyBeast

det burde nok ikke stå under bedste thai i århus, i gård søndag fik jeg pludselig lyst til at få noget thai massage men der er jo ikke mange der har åben om søndagen,så jeg besluttede mig for at prøve kirkedammen det er længe siden jeg har været der. da døren gik op stod der en meget høj thai med en meget dyb stemme og min tanke gik på om jeg skulle gå igen eller lade ham/hinde masere mig men jeg lod tvivlen komme vedkommende til gode 500 for en time forlangte han/hun jeg forklarede at jeg aldrig gav mere end 300 nå men så kunne jeg få en halv time aftalen blev så 200, massagen var udmærket men da jeg vendte mig om begyndte han pludselig at rykke i kalorius selv om jeg afviste og ik nok med det begyndte han også at sutte mig det fik jeg med besvær stoppet og skyndte mig i tøjet og få afleveret de 200 kr. Jeg bliver helt dårlig bare ved tanken.

thaifan.

Puha, sikke en grim oplevelse du har haft der, Thaifan. Du har min sympati...

Redigeret af DirtyBeast

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...