Hop til indhold
Guest Aarhusfyr

Bedste thaimassage i Århus pt?

Recommended Posts

Har været på Chaba igen desværre var min søde veninde ikke kommet tilbage igen.

Den ene dag fik jeg massage af en meget tatoveret pige på godt 35 vil jeg tro, ikke speciel god massage eller ekstra 800,-, den anden dag en ca.45 årrig med stenhårde bryster ½t massage og svensk 500,-.

Jeg så en dejlig ung pige i stram sort kjole som har givet mig nogellunde massage og god ekstra for 1000,- på Arresøvej men desværre var hun optaget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan, efter dagens nyligt overståede besøg hos N & N på Oddervej 53, kun gentage mine positive anmeldelser af stedet.

Jeg blev i dag betjent af Faridá (udtales med tryk på sidste stavelse) - Køn lille thai på i omegnen af en 25-27 år, kurvet uden på nogen måde at være tyk, og med et par dejlige faste, struttende bryster af en ret betragtelig størrelse for en thai.

Det blev til i omegnen af en times hygge med lidt indledende oliemassage af ryg og bryst, der gik over i body to body, kysseri, gensidigt slikkeri og dansk, inden jeg som afslutning på sexakten fik den skønneste omgang superfransk med afslutning i hendes mund. Hun kan noget med at tage p..hovedet i munden og lade tungen spille ivrigt lige under det, som gør én helt vild og voldsom! :P (Hun slugte dog ikke, men holdt fint ud, indtil jeg havde afsendt samtlige haletudser og gryntet færdig, inden hun elegant spyttede ladningen ud i et stykke køkkenrulle).

Seancen afsluttedes med lidt gensidig hyggesnak og massage, og jeg blev tilbudt både en kold cola og en tur under bruseren - Faridá taler et tåleligt engelsk og er faktisk også en sød og meget smilende pige at snakke med. Pris for hele baduljen var yderst rimelige 1.000,-spir for en købesexoplevelse af en god times varighed og i en gfe-kvalitet tæt på det bedste, jeg har oplevet!

Eneste minus er, at klinikken tilsyneladende pga. travlhed har hyret en 3. pige ind, og foruden de to rigtige værelser, netop har lavet et ret interimistisk lokale med kun en tynd væg og et forhæng direkte ud til forlokalet. Vi var placerede der, og derfor nødt til at være stille, da der var andre kunder, der bevægede sig ind og ud af lokalerne imens (Der virkede ret travlt i dag, faktisk!). Faridá og Naan (udtales sådan, men er ikke sikker på stavningen?) er der stadig, og jeg fik også sagt et hurtigt hej til den nye pige, der af type dog slet ikke var min kop te - højere, ældre og grovere i trækkene.

Alt i alt et stort 10-tal herfra (12, hvis der havde været en dør, der kunne lukkes indtil et ordentligt lokale).

Vedrørende de meget blandede anmeldelser af N & N og mange andre thaisteder her på sitet, så tror jeg, der er flere faktorer, der spiller ind:

Dels selvfølgelig pigens (og kundens) dagsform og humør, og hvor mange kunder hun allerede har måttet betjene samme dag, men også kundens tilgang til pigen. Thai' erne er høflige, venlige, imødekommende og servicemindede af natur, og hvis man gengælder denne høflighed og imødekommenhed, og i øvrigt roser og takker dem for den service, der ydes, så får man endnu mere af slagsen!

I dag klingede det, kemien og humøret var der, og jeg brugte den nødvendige og rimelige tid på at rose hendes udseende generelt og de enkelte dele af hendes krop, og fortalte hende, hvor behagelig hendes massage og de andre ydelser var.... Jeg tror oprigtigt, at det var det, der gjorde, at tungen pludselig kom med i kyssene, og at det franske pludselig kunne fåes in natura helt hen til endestationen!

Omvendt så tror jeg også, at kunder, der behandler pigen uinteresseret eller direkte nedladende, kun får lige nøjagtig det aftalte, og absolut ikke mere!

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bliver simpelt hen snart nødt til at prøve det her thai halløj, det lyder dælme godt :) Er der nogen, som har en anelse om, hvornår sådan nogen steder - fx N&N - åbner til hverdag, og har de åbent i weekend'en?

På forhånd tak for hjælpen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

hmm hp42 kig i den lokale sprøjte :roll: eller internettet så er det ikke svært at finde det.

og til dig sidespringeren syntes ikke oddervej er et fedt sted dårlige piger og så har de ikke åbnet selv om det står i vinduet, og det ligger ud til en befærdet vej,

bare min mening

M.V.H. Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Det vil sige man nu kan møde 3 forskellige piger hos N & N. Naan, Faridá og Golf. Mangler at prøve Naan. Golf giver lidt bedre massage en Farida og er ikke til superfransk, hun har tilgengæld travlt med at jage 2 fingre i røven på en - og det gør hun ikke særligt godt...av for helvede da!

Synes nu ikke jeg kan genkende den fremragende beskrivelse af Farida's fulde pakke, men sådan er vi jo så forskellige. Det superfranske er ganske middelmådigt efter min målestok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg endeligt taget mig sammen til at prøve at få thai-massage... Ikke så tosset må jeg sige... Var ikke helt klar på at springe ud i noget sex-haløj... Har ikke rigtigt så meget erfaring med købesex..

Men da jeg var der virkede de rigtigt søde og venlige og helt nede på jorden... Ingen pressen på med sex... Måske lyste det lidt ud af mig at jeg bare var der for massagen..

Jeg kan varmt anbefale stedet... Laksamun i Århus...

Hende der gav massagen var rigtig pæn, det var jo en Bonus.. Sød og smilende..

Andre der har oplevelser herfra... Kunne måske godt overveje at prøve lidt af de tilæg der skrives om..

Jep..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg ville i dag besøge Sinuan Tøndergade 98 i Århus. Stedet var lukket, og det så ud til, der var håndværkere i lokalerne. Er der nogen der ved, hvad der er sket?

Har lige været i kontakt med stedet. Det er lukket. Alt godt får en ende, men ÆV

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fastholder mine positive indtryk af N & N på Oddervej... Men nu har jeg også været der nogle gange, og er vist ved at blive et "kendt ansigt"? Bliver i hvert fald nu hilst hjerteligt velkommen ved min ankomst. :)

Sidste gang (forrige fredag) var det lille, unge, kønne Naan, der tog imod med et smil.

Jeg fik hele pakken: Først en god halv times massage af hele bagsiden, og en ganske grundig og dybdegående én af slagsen - De har siden mit sidste besøg fået massagebriks i lokalet i stedet for bare en madras på gulvet, og det behagede i den grad både undertegnede og massøren. Efter at være vendt om med forsiden opad kom de næsten traditionelle forhandlinger om ekstra ydelser og til hvor meget, hvorefter vi fik låst døren og klædt hende det lille, yndige nips af...

Uden at gå i detaljer må jeg sige, at Naan i den grad er ved at komme efter det! Efter at jeg ved mit første besøg hos hende for mange måneder siden fandt hende en anelse urutineret og genert, har jeg foretrukket hendes mere erfarne men knap så kønne kollega Farida, men jeg skal da love for, at den lille Naan har lært noget...

Det blev til en hed og tæt, gensidig oplevelse, hvor der bare lige manglede de dybe tungekys i at gøre det til en vaskeægte GF-oplevelse...

Jeg fik rigtig god fransk (de første par minutter uden), hun fik gengæld af min tunge og mine fingre, og virkede som om hun oprigtigt nød det, og jeg fik dejlig dansk i flere stillinger, afsluttet med hende liggende på massagebriksen på alle 4 med den smukke lille bagdel strittende ud over kanten og mig stående bagved, pumpende løs med et godt tag om tøsens hofter!

Det syn, samt det spejlvendte samme i spejlet på bagvæggen blev ret hurtigt for meget for den gamle her, og jeg måtte kapitulere og aflevere klatten.

Gik glad smådansende derfra, fløjtende og på lette fjed med en supergod fornemmelse i både ryg, skuldre og skridt, godt 5 kvarter efter ankomst, og kun en enkelt tusse fattigere - En yderst rimelig pris, der i øvrigt også indeholdt en kold cola og et forfriskende brusebad bagefter.

Ok.. Lokalerne ligger meget tæt på den trafikerede Oddervej, og nogle vil da helt sikkert ikke bryde sig om at stå der for længe til offentligt skue, inden de bliver lukket ind.

Men når først man er inde, er lokalerne velindrettede, og pigerne søde, kønne, indbydende, dygtige og servicemindede, så jeg fastholder altså N & N som mit favoritsted i Aarhus! En 10' er på 12-skalaen tør jeg godt uddele. :)

(Jeg har stadig kun frekventeret Naan og Farida. Den tredie pige på stedet har jeg ikke fået massage af, og hun ser i mine øjne uinteressant ud, så spørg efter én af de to førnævnte).

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Sidespringer. Hvilke klinikker sammenligner du med på din 1-12 skale, hvor NN får 10? Synes det er ved at være lidt tyndt i Århus med gode steder. De fleste steder mangler pigerne engament, i modsætning til for et års tid siden, hvor klinikkerne oftest bød på intense og engagerede oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Århuselsker:

Kirkedammen 9, Hovedgaden i Solbjerg og et sted oppe ved Trøjborg, som jeg ikke husker navn/adresse på.

Ingen af stederne har leveret en service af tilnærmelsesvis samme kvalitet, som man får på N & N - Jo, den bedste ryg- og nakkemassage, jeg nogensinde har fået, fik jeg i Solbjerg af en lidt ældre thai, som jeg dog ikke havde lyst til at lave andet med... :)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Sidespringer - Kirkedamman 9? Er der en Thai klinik. Hvad hedder den? Tænk at der er en thaiklinik i byen jeg aldrig har hørt om! Hmm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kirkedammen er i EB hver eneste dag!

Tak. Læser aldrig EB,så nok derfor jeg ikke har opdaget dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har heller aldrig været på Kirkedammen 9 - hvad er det

for et sted?

I oversigten har I glemt Hedemansgade 4, som efter min

mening er et dejligt sted med opvarmede brikse - rene

håndklæder - mulighed for bad og en god massage af enten

madame selv eller den unge søde pige - og så er selvfølgelig

mulighed for ekstra ydelser, hvis man ønsker dette ;););)

Spændende om der dukker nye steder op i "storbyen" Århus?????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er Kirkedammen et sted hvor man kan få en ordentlig massage, plus det løse? Eller er det et skvæt olie på ryggen, lidt tværen rundt, og så om på ryggen og af med 1000 - ud ad døren inden 30 min?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dagsform og pige er helt afgørende. Jeg har kun været der en enkelt gang og der var jeg måske uheldig med pigen, der gav en gang ligegyldig olieudtværing og et totalt intetsigende svensk, hvor jeg var nødt til at forestille mig for at nå klimaks. En total skuffelse. Men - det kan jo være helt anderledes "i morgen". Indgang i gavlen ned af lidt trapper til kælderniveau.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak Goldfinger.

Synes nu uanset dagsform og pigens humør, så kan hun godt levere en fantastisk hånd, hvis hun har en professionel indgang til tingene. Lige det er jo blot håndværk. Anderledes stiller det sig hvis man taler om "forening af kønsorganer" Da skal der virkelig være kemi til stede.

OK Sanne kom så med svadaen igen - den med 1kg kartofler :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvem har besøgt Silkeborgvej 120? Jeg kan se, at annoncen i EB er ændret?

Er der kun een pige, som har alle de lange vagter? Glæder mig til at høre fra

Jer ... ellers er der IKKE meget at skrive om mht Thai-Massage i Århus pt -

er Siam i Jyllands All'e der stadigvæk? God jagt ... skal nok komme med en an-

meldelse efter mit næste besøg i løbet af de kommende 2-3 uger ... når der

igen er penge i pungen! :):) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Srilanka

Siam er der endnu, er netop hjemvendt fra en kærlig behandling der.

Pigen havde jeg ikke set før, ikke specielt køn men super sød, middel massage..

ingen snak om extra hun startede selv imens jeg lå på maven med at lege med sjoveren. Efter lidt leg vendte jeg mig på opfordring og hun spurgte om hun måtte sutte... :-)

Ja selvfølgelig måtte hun det, det var hun ret god til (det var uden gummi) Hun var ihærdig og glad til jobbet og jeg kom i hendes mund, hvor hun efterfølgende afleverede i køkkenrullen :D

Der var ingen snak om pris, jeg gav hende 700 og hun sagde mange tak.

Har været hos Siam en del gange, og kommer der helt sikkert igen.

Yum yum lækkert

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt Nana Thaimassage i Solbjerg - og det var godt.

Pigen hed Jaija - måske - sød - god massage - som i første om-

gang var det vigtigste - og derefter er det jo op til een selv,

hvad man ønsker. prisniveauet er det sædvanlige kr. 1000 for

hele pakken.

Men men ... klagepunkter:

1. Der var for koldt

2. Briksen er for smal til, at man får det fulde udbytte af hele

pakken

Kommer jeg igen? Måske ... men nu smutter jeg til København,

hvor udvalget er væsentligt bedre end i Århus, hvor du også

Srinuan har lukket ... :oops: :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der har verseret rygter om at Laksamun på Sønderport Århus er lukket. Det er ikke korrekt, har talt med dem idag, og de har åbent helt til kl 2000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...