Hop til indhold
Guest Aarhusfyr

Bedste thaimassage i Århus pt?

Recommended Posts

Gæst

Ville hun give hele pakken eller kun HJ?

Jeg ved ikke, hvor jeg skal få massage og den fulde pakke pt - jeg synes,

at kvaliteten bliver dårligere og dårligere og pigerne bliver ældre og ældre

og meget uengagerede - er det også Jeres opfattelse af situationen i Århus

& Omegn?

;):);):);) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har inden for de sidste par uger besøgt N&N på Oddervej igen, samt for 1. gang forsøgt mig på Hovedgaden i Solbjerg.

På N&N blev det i sidste uge igen til en jævn gang olieplaskeri, men en derefter forrygende gang god sex, grænsende til GFE med smukke, unge, slanke Nan... Den pige er altså både indbydende, smuk og også fræk på den der "lidt genert ungpige"-måde..

I går var jeg i nærheden af Solbjerg af anden årsag, kontorskuldrene var ømme, og jeg valgte et smut forbi kælderklinikken i nr. 92 bag hovedgaden. Blev modtaget af et par ældre thai'er (vel en respektive 35 og 45 år), ikke specielt kønne, men vældigt smilende, snakkende og imødekommende.

Fik 3/4 times effektiv massage af hende midt i 30´erne, og DET var altså rigtig massage med brug af både et par effektive hænder, albuer og sågar knæ. På det område kunne hun bestemt sit kram med den bedste deciderede fysiurgiske massage, jeg til dato har oplevet, og både mine knugede skuldre og min førhen så ømme lænd var mere end taknemmelige bagefter.

Selvfølgelig kom det uundgåelige tilbud om et handjob mod slutningen også, og i nysgerrighedens og ikke mindst jer kollegers tjeneste sagde jeg da selvfølgelig ja tak! :-)

Det blev til en 5 minutters ret uengageret, men ganske professionelt udført oliegnideri af kalorius, der da også var ok tilfreds og afleverede klatten.... Men på ingen måde en stjerneoplevelse.

Konklusion: De kønne unge piger og den gode sex findes fortsat hos N&N på Oddervej, men er det virkelig ømme skuldre, ryg, m.v., der er din årsag til at opsøge en thai-klinik, så kør til Solbjerg. Hun kunne virkelig massere!

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige PT har jeg rigtig gode erfaringer med Chaba-thaimassage Christian Kiers Plads 6 8000 Århus. Der er en rigtig sød pige på omkring 30år, hun har lige fået lavet rigtig flotte bryster som næsten føles ægte. Hun giver en udmærket massage og i omkring 45min.

Så går det lige så stille over i det mere erotiske, hun forstå at bruge hænder og tunge.

Det er rigtig rart at der tilbydes bad inden massagen og igen efter.

Priser er de normale 300,-,600,-1000,- der bliver bestemt ikke snydt med tiden. Desværre er hun der højst i 1-1½mdr endnu.

Jeg har tidligere haft mindre gode oplevelser på stedet.

http://chaba.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad hedder den dejlige pige hos CHABA?

Er der nogle, som har prøvet det nye sted på Mossøvej 2 i Risskov eller fornylig

været på Arresøvej ligeledes i Risskov?

Glæder mig til at høre fra Jer :) :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

#SriLanka@

Jeg har været der 4 gange på forskellige tider af dagen og ikke mødt andre end hende, jeg kender ikke noget navn. Jeg har ikke ringet først, men bare kikket ind.

Hun fortalte i dag at hun rejse på mandag i 10 dage for at se noget familie og sine børn, men hun ville komme tilbage ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var ved den nye på Mossøvej 2 igår. Rene nye lokaler, i et sundhedscenter, kun en enkelt briks og en meget sød thai pige.

Tog en times massage, og det var virkelig god massage - hård og fast hånd, og man kunne mærke det var noget hun havde lært. Den del af kroppen der ikke blev masseret var konstant dækket af håndklæder - pænt og artigt, så jeg ville næsten ikke spørge om ekstra men gjorte det alligevel for nysgerrighedens og en anden gangs skyld, men hun smilte bare og sagde "absolut nej" !

En time og ti min. tog det og virkelig godt. :)

Steven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer.

Som ny herinde vil jeg lige byde ind med min seneste erfaring fra Arresøvej.

En flot og slank pige med små siliconebryster. Ikke specielt god massage.

Tilbyder alle former for afslutning til de normale priser, 300, 600, 1000.

Fik denne gang hele pakken til 1000.

Samlet set en okay oplevelse, men kommer ikke igen for massagen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer.

Som ny herinde vil jeg lige byde ind med min seneste erfaring fra Arresøvej.

En flot og slank pige med små siliconebryster. Ikke specielt god massage.

Tilbyder alle former for afslutning til de normale priser, 300, 600, 1000.

Fik denne gang hele pakken til 1000.

Samlet set en okay oplevelse, men kommer ikke igen for massagen ;)

har du en hjemmeside/annonce dertil? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Var på Arresøvej i går - pæne lokaler - rene håndklæder -

mulighed for bad og søde piger - hvad kan man forlange

mere i disse tider ... pigens navn? Massage ... hele pakken

dejlig ... kommer sikkert igen, når trangen til massage af

HEL KROPPEN er der :D:D:D:lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

hej fik lyst til en gang god thai massage så jeg kiggede lidt på nettet og fandt dette sted :(

mali thaimassage helge rodesvej 11a 8210 Aarhus V http://www.malithai.dk/

ja jeg bestilte 45min med olie 300kr for dette

pigen der skulle udføre det var vel omkring 35år en alm køn thaikvinde slank og god røv og bryster

skulle det vise sig, lille lukket rum med en rigtig massage briks, men efter 5 min hvor pigen gled lidt olie på min ryg og legede med mine boller spurgte hun om hvad det var jeg havde lyst til. så jeg vendte mig om og jo kunne da godt kneppe hende så jeg sagde jeg havde 500kr og det accepterede hun, hun fik penge strøg ud af rummet med dem og kom tilbage med et stk. gummi... jeg spurgte om hun ville smide tøjet det gjorde hun så og der dukkede de gode bryster frem. hun lagde sig ned på briksen og jeg legede lidt med bryster og den glatte mis, fik gummi på drengen og kneppede hende i en missionær, dejlig stram kvinde er hun spurgte om jeg måtte komme på hendes mave og det fik jeg også grønt lys til og af med gummi og jeg sprøjtede ud over hendes mave og skamben :D lækkert.

En helt igennem god oplevelse for kun 500kr så må jeg gemme massagen til en anden dag

M.V.h Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der ved om Nan stadig er at finde på N&N? Eller er der andre unge, slanke og servicemindede piger på stedet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der ved om Nan stadig er at finde på N&N? Eller er der andre unge, slanke og servicemindede piger på stedet?

Både Nan og Farida var på stedet i weekenden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Både Nan og Farida var på stedet i weekenden.

Hvonår åbner de på hverdage? Skal man komme op ad dagen, før de unge piger er mødt ind?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhusfyr

Bedste thai massage med fuld pakke pt. (af en ung pige..)?

Arresøvej, hedemannsgade eller Oddervej/N&N?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bedste thai massage med fuld pakke pt. (af en ung pige..)?

Arresøvej, hedemannsgade eller Oddervej/N&N?

Hedemandsgade får rigtig mange gode anmeldelser, men har ikke selv prøvet hele pakken der. Fik massage og svensk af en sød ung pige. Og det var helt sikkert godkendt. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Saimai i Augustenborggade grundet overvejende gode anmeldelser her, og blev taget imod af Noi .. venlig midaldrende Thai Kvinde, som taler rigtig godt engelsk. Bestilte en times massage.

Jeg lægger mig afklædt på briksen og bliver dækket af lune håndklæder. Noi starter med olien på mine skuldre og ryg, og jeg kan mærke forventningerne dale. Endnu en gang meningsløs oliesjask? Men så er det som om, hun pludselig vågner op. Olien bliver glemt, og den sløje start udvikler sig til den nok bedste massage a la Thai, jeg har fået noget sted i DK. Systematisk gennemarbejder Noi min krop, og finder på næsten synsk maner alle problemområderne. Faste fingre borer sig ind i mine myoser, albuer bearbejder rygmusklerne og knæ ælter mine lår og lægge.

Bagefter fortæller hun, at hun var startet på oliemassagen, men hurtigt kunne se og mærke, at jeg havde mere brug for thai massage, og da det kun koster 50 kr ekstra, valgte hun på mine vegne. Training? gættede hun .. og jeg har ganske rigtigt intensiveret løbetræningen de seneste uger, så hendes diagnose var helt i øjet. Egentlig burde det jo ikke få mig helt op at køre, at en massage-udbyder rent faktisk kan finde ud af at massere, men jeg har mødt så megen jammerlig thai-olie massage, at jeg alligevel bliver overrasket. Normalt går jeg af samme grund uden om traditionel thai massage. Dårlig oliemassage er bare .. dårlig. Mens thai massage udført af nogen, som ikke ved, hvad de laver, er ubehagelig og kan potentielt gøre direkte skade.

Noi ved hvad hun laver! Har 26 års erfaring .. bl.a. fra det offentlige sundhedssystem i udlandet .. og er bare super sympatisk g nem at snakke med. Hendes thai massage kan på det varmeste anbefales. Det er en god ide at bestille tid på forhånd, da hun er travl.

/ snakie

Hvad??

Hører jeg gutterne råbe? Mangler jeg at fortælle noget?

Nååh dét! :)

Fik spørgsmålet afslutningsvist. På en måde syntes jeg, at det ville trække den gode oplevelse ned, og iøvrigt virke lidt malplaceret, da der ikke havde været noget som helst erotisk over massagen, så jeg takkede nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhusfyr

Var på Mali Thai Massage i løbet af ugen.

Semi-diskret på en villavej, dog med indgang ud til vejen.

Mødt af en pige på ca 35 (vil jeg skyde på), snakker dårligt dansk, og ikke engelsk. Pæn krop, tatoveringer, men ikke det kønneste ansigt - ok dog.

Spørger med det samme hvad jeg vil have, sex? Jeg siger massage, og så må vi se.

Massagen er ikke noget at skrive om, lidt oliegnubberi i 20 min. Sexen ok, men ikke pragende. Hun er berøringsvenlig.

Hele molivitten, 800 kr. (sikkert få det billigere). gentagelse? Tror jeg skal prøve noget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Aarhusfyr

Nu ved jeg ikke, hvordan du definerer "villavej", men hvis det er Helge Rodesvej, er det etageejendomme, men stadig ok diskret.

Jeg har egentligt samme oplevelse som dig. Man skal ikke komme for massagens skyld, da det er fuldstændig oliepåsmøring uden plan.

Men det andet kan hun da levere og det er et af de steder, hvor jeg desværre kun har kr. 500,- med (de 300,- for 45 min. massage kan man roligt trække fra i udgangspunkt) og så alligevel få hvad jeg vil have, der dog ikke indbefatter bum-bum selvom man måske også kan få det til samme pris. Hun kan godt tændes, hvis man har lidt tålmodighed. Der er dog forbandet trængt på briksen i det rum jeg fik anvist. En ok sød pige, men nok nærmere 40 der siger, at hun snakker engelsk, men den har man jo hørt før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhusfyr

Hvordan er tilstanden på Arresøvej og Hedemannsgade? Nogle duskfriske meldinger? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige besøgt Chaba massage i dag, og jeg ved godt at det i praksis er et bordel besøg når man besøger dem ..

Da jeg kom ind (i butikken), sad der 3 thai piger, den ene havde tatoveringer over det hele, smilede hele tiden / grinede og virkede bare som om hun havde chef-hatten på.

Så var der en buttet thai pige, i en stram hvid kjole, store bryster - nydelig pige, og endelig var der en lille tyndere thai pige i en stram sort kjole, langt sort hår og pænt ansigt .. hun var lækker, og heldigvis var det hende der gav mig massage.

Ikke så meget at skrive om resten, udover at det var fedt. Massagen var faktisk udemærket synes jeg, hun skubbede mine ben og arme rundt i mærkelige stillinger, og det var først bagefter at jeg kunne se at hun havde kigget på en thai-massage plakat på væggen, og havde nok prøvet at følge den.

Det virkede faktisk ganske udemærket, og for 1000 kr. fik jeg hele pakken, hvilket var lige hvad jeg havde brug for.

Kan klart anbefales!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad hed den søde dejlige pige? Har i sidste uge været en tur i

"Hovedstaden" - og hvor er udvalget dog stort og dejligt med

masser af søde unge THAI-piger ... men travlhed har de ikke om

dagen ... men masser af muligheder ... PRØV DET ... f.eks.

SIAM - Thaimassage på Hans Knudsens Plads 8 ... hvor var hun

sød og dejlig ... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan er tilstanden på Arresøvej og Hedemannsgade? Nogle duskfriske meldinger? :)

var forbi i går og i dag det ser ud til at de har lukket? har prøvet at ring på tlf nr. der er på skeltet går på telefonsvare

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

var forbi i går og i dag det ser ud til at de har lukket? har prøvet at ring på tlf nr. der er på skeltet går på telefonsvare

Begge steder ???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...