fatimeee 27 Skrevet 8. Maj, 2018 (edited) Hej, nu er jeg selv en kvinde som besøgt glædes piger af og til, mest af nogle fantasier jeg har ligget inde med. Men jeg tænkte hvis der kom flere danske kvinder til glædes piger, så ville der var langt mere penge i det, og nok mange flere ville prøve det erhverv. Især i dk. Nu kender jeg selv 1 - 2 piger som også har besøgt. Men skulle vi ikke prøve og få dem med også? Hvad syntes i. Redigeret 8. Maj, 2018 af fatimeee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Drillepind 8 Skrevet 8. Maj, 2018 Jeg synes det er en god ide! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dahliablack03 75 Skrevet 8. Maj, 2018 Jo, ingen dårlig ide. Hvordan kan vi få dem med? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aliung21 56 Skrevet 9. Maj, 2018 fatimeee skrev, for 10 timer siden: Hej, nu er jeg selv en kvinde som besøgt glædes piger af og til, mest af nogle fantasier jeg har ligget inde med. Men jeg tænkte hvis der kom flere danske kvinder til glædes piger, så ville der var langt mere penge i det, og nok mange flere ville prøve det erhverv. Især i dk. Nu kender jeg selv 1 - 2 piger som også har besøgt. Men skulle vi ikke prøve og få dem med også? Hvad syntes i. Hva med at besøge mig jeg ska da nok give dig en hyggelig tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fatimeee 27 Skrevet 9. Maj, 2018 dahliablack03 skrev, for 9 timer siden: Jo, ingen dårlig ide. Hvordan kan vi få dem med? Hmm, vise dem hvad de går klip af kvindekroppen b.la Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 9. Maj, 2018 fatimeee skrev, for 14 timer siden: Hej, nu er jeg selv en kvinde som besøgt glædes piger af og til, mest af nogle fantasier jeg har ligget inde med. Men jeg tænkte hvis der kom flere danske kvinder til glædes piger, så ville der var langt mere penge i det, og nok mange flere ville prøve det erhverv. Især i dk. Nu kender jeg selv 1 - 2 piger som også har besøgt. Men skulle vi ikke prøve og få dem med også? Hvad syntes i. i udgangspunktet synes jeg det ville være bedre hvis kvinderne besøgte Gigoloer. Jeg vil ikke være lyseslukker, men har svært ved at forestille mig, at der ligger de storre vækst muligheder i, at kvinder køber sex - Kvinder bruger gerne penge på tøj, tasker, sko, indretning, restauranter, ferier m.v. meeeeen når det kommer til sex, vil de nok typisk sige "Hvorfor betale for noget jeg kan få gratis" 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 9. Maj, 2018 TheVoice skrev, for 2 timer siden: i udgangspunktet synes jeg det ville være bedre hvis kvinderne besøgte Gigoloer. Jeg vil ikke være lyseslukker, men har svært ved at forestille mig, at der ligger de storre vækst muligheder i, at kvinder køber sex - Kvinder bruger gerne penge på tøj, tasker, sko, indretning, restauranter, ferier m.v. meeeeen når det kommer til sex, vil de nok typisk sige "Hvorfor betale for noget jeg kan få gratis" De gigoloer med annoncer rundt omkring er ikke så dyre, der er lige et par enkelte med priser der ligner pigernes og vil tro et stort antal kvinder tjener ligeså fint som mænd der køber sex og tasken eller skoene er ligegyldige ind til efter orgasmen. Jeg har tit læst mænd udtale sig de fortryder når de forlader døren, kvinder der køber sex er mere overvejende i deres beslutninger og årsagen til købesex hos kvinder er fred efter knaldet, så gratis sex må være helt overflødelig for kvinder der betaler for sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 9. Maj, 2018 Det må være varmen, men jeg forstår ikke tråden? Jeg har da nogle par, der kommer til mig hvor de begge deles om mig, fordi kvinden gerne vil prøve ting af - hvem er det vi skal have med ? Kvinderne? Tænker at en offentlig reklamekampagne godt kunne gå hen og blive rigtig dyr? Knus og nyd vejret derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fatimeee 27 Skrevet 9. Maj, 2018 TheVoice skrev, for 5 timer siden: i udgangspunktet synes jeg det ville være bedre hvis kvinderne besøgte Gigoloer. Jeg vil ikke være lyseslukker, men har svært ved at forestille mig, at der ligger de storre vækst muligheder i, at kvinder køber sex - Kvinder bruger gerne penge på tøj, tasker, sko, indretning, restauranter, ferier m.v. meeeeen når det kommer til sex, vil de nok typisk sige "Hvorfor betale for noget jeg kan få gratis" Men det ville jo netop ikke gøre godt for glædes pigerne, det jo dem som skal blive større. Og det ikke alle kvinder som kan få sex med en kvinde, da det ikke er alle som tænder på kvinder. Så lige præcis der kommer betaling med i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 9. Maj, 2018 fatimeee skrev, for 4 timer siden: Men det ville jo netop ikke gøre godt for glædes pigerne, det jo dem som skal blive større. Og det ikke alle kvinder som kan få sex med en kvinde, da det ikke er alle som tænder på kvinder. Så lige præcis der kommer betaling med i det. Om den enkelte glædes pige tjener tilfredsstillende i forhold til egne ønsker, ens aktivitetsniveau m.v. vil næppe ændres af, at en mindre gruppe kvinder vil afprøve en fantasi eller to i glædesbranchen, der er jo allerede rig mulighed for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Missen666 Skrevet 11. Maj, 2018 TheVoice skrev, den 9/5/2018 at 12:02: i udgangspunktet synes jeg det ville være bedre hvis kvinderne besøgte Gigoloer. Jeg vil ikke være lyseslukker, men har svært ved at forestille mig, at der ligger de storre vækst muligheder i, at kvinder køber sex - Kvinder bruger gerne penge på tøj, tasker, sko, indretning, restauranter, ferier m.v. meeeeen når det kommer til sex, vil de nok typisk sige "Hvorfor betale for noget jeg kan få gratis" Jeg har da betalt for sex...... Eller faktisk....jeg har betalt en politimand for sex..... Fandme et frækt setup....lige netop fordi jeg ønskede at presse lovens "lange arm" ud i et moralsk/etisk dilemma omkring købesex.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 11. Maj, 2018 Missen666 skrev, for 17 minutter siden: Jeg har da betalt for sex...... Eller faktisk....jeg har betalt en politimand for sex..... Fandme et frækt setup....lige netop fordi jeg ønskede at presse lovens "lange arm" ud i et moralsk/etisk dilemma omkring købesex.... Hvor var det du "pressed lovens lange arm"? Du pressede den vel ikke ud i nogle frække steder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 11. Maj, 2018 Agetha skrev, den 9/5/2018 at 14:50: De gigoloer med annoncer rundt omkring er ikke så dyre, der er lige et par enkelte med priser der ligner pigernes og vil tro et stort antal kvinder tjener ligeså fint som mænd der køber sex og tasken eller skoene er ligegyldige ind til efter orgasmen. Jeg har tit læst mænd udtale sig de fortryder når de forlader døren, kvinder der køber sex er mere overvejende i deres beslutninger og årsagen til købesex hos kvinder er fred efter knaldet, så gratis sex må være helt overflødelig for kvinder der betaler for sex. Jeg har nu aldrig fortrudt et sexkøb, jeg mener man tager en beslutning ud fra de informationer man har på forhånd. Jeg medgiver at man kan have en tom følelse bagefter, men det tror jeg mere er fordi man blotter sig over for en fremmed, eller netop ikke fik sine inderste ønsker opfyldt. Fordi man alligevel ikke turde spørge mvh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 11. Maj, 2018 Piraten skrev, for 1 time siden: Jeg har nu aldrig fortrudt et sexkøb, jeg mener man tager en beslutning ud fra de informationer man har på forhånd. Jeg medgiver at man kan have en tom følelse bagefter, men det tror jeg mere er fordi man blotter sig over for en fremmed, eller netop ikke fik sine inderste ønsker opfyldt. Fordi man alligevel ikke turde spørge mvh. Piraten Jeg er fuldstændig enig, du beskriver det fantastisk rigtigt. Jeg håber folk lige bruger et par minutter på dine ord, det rammer lige i øjet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 11. Maj, 2018 fatimeee skrev, den 8/5/2018 at 21:26: Hej, nu er jeg selv en kvinde som besøgt glædes piger af og til, mest af nogle fantasier jeg har ligget inde med. Men jeg tænkte hvis der kom flere danske kvinder til glædes piger, så ville der var langt mere penge i det, og nok mange flere ville prøve det erhverv. Især i dk. Nu kender jeg selv 1 - 2 piger som også har besøgt. Men skulle vi ikke prøve og få dem med også? Hvad syntes i. Helt grundliggende synes jeg det er en rigtig dårlig idé at opfordre/lokke/groome andre mennesker til et liv med køb/salg af sex, idet sex for penge er en rigtig dårlig idé. Sex og ens personlighed er nemlig direkte knyttet sammen. Og hvis man "normaliserer" køb/salg af sex i sin seksualitet, så gør det altså noget skidt ved ens personlighed/mentale sundhed. For at sige det simpelt: Når man køber/sælger sex, så udvikler man ubevist en kynisme ifht. sex, intimitet og ligeværdigt menneskelig samvær som mentalt ikke er sund !!! Det er lidt det samme som når soldater bliver sendt i krig, og ubevist udvikler en kynisme i forhold til det at slå andre mennesker ihjel. Man bør med andre ord, ALTID kraftigt advare mod et liv med køb/salg af sex !! Også selvom man "er helt ok med det", "har et stærkt sexdrive", "skal udleve sine sex-lyster", "sådan er livet" osv. osv. ! Desværre kan de fleste der "er i det", ikke selv indse hvor sygeligt en kynisme man udvikler, og derfor vil gå til angreb på dette udsagn Men nu hvor jeg har advaret andre læsere herom, så pøj pøj med at lokke kvinder (eller mænd) til at besøge prostituerede og/eller selv begynde med at være prostitueret... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Maj, 2018 Filosoffen skrev, for 4 minutter siden: Helt grundliggende synes jeg det er en rigtig dårlig idé at opfordre/lokke/groome andre mennesker til et liv med køb/salg af sex, idet sex for penge er en rigtig dårlig idé. Sex og ens personlighed er nemlig direkte knyttet sammen. Og hvis man "normaliserer" køb/salg af sex i sin seksualitet, så gør det altså noget skidt ved ens personlighed/mentale sundhed. For at sige det simpelt: Når man køber/sælger sex, så udvikler man ubevist en kynisme ifht. sex, intimitet og ligeværdigt menneskelig samvær som mentalt ikke er sund !!! Det er lidt det samme som når soldater bliver sendt i krig, og ubevist udvikler en kynisme i forhold til det at slå andre mennesker ihjel. Man bør med andre ord, ALTID kraftigt advare mod et liv med køb/salg af sex !! Også selvom man "er helt ok med det", "har et stærkt sexdrive", "skal udleve sine sex-lyster", "sådan er livet" osv. osv. ! Desværre kan de fleste der "er i det", ikke selv indse hvor sygeligt en kynisme man udvikler, og derfor vil gå til angreb på dette udsagn Men nu hvor jeg har advaret andre læsere herom, så pøj pøj med at lokke kvinder (eller mænd) til at besøge prostituerede og/eller selv begynde med at være prostitueret... Gaaaaaaaaaaaaaaaaaab, gaaaaaaaaaab Filo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 11. Maj, 2018 Sikke en gang vrøvl.Tværtimod. Jeg er langt mindre kynisk når jeg køber sex af en velovervejet kvinde, end når jeg scorer en halvfuld kvinde i nattelivet, knalder hende og skrider inden hun vågner om morgenen. Sammenligningen med soldater i krig er derimod kynisk. Hvad med alle de soldater der vender hjem med post traumatisk stress? Er de bare ikke kyniske nok? Jeg tror bare ikke sexkøbere er mere kyniske end alle andre men jeg er nok bare kynisk når jeg angriber dit udsagn.(som forudsagt) vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 15. Maj, 2018 Filosoffen skrev, den 11/5/2018 at 21:51: Helt grundliggende synes jeg det er en rigtig dårlig idé at opfordre/lokke/groome andre mennesker til et liv med køb/salg af sex, idet sex for penge er en rigtig dårlig idé. Sex og ens personlighed er nemlig direkte knyttet sammen. Og hvis man "normaliserer" køb/salg af sex i sin seksualitet, så gør det altså noget skidt ved ens personlighed/mentale sundhed. For at sige det simpelt: Når man køber/sælger sex, så udvikler man ubevist en kynisme ifht. sex, intimitet og ligeværdigt menneskelig samvær som mentalt ikke er sund !!! Det er lidt det samme som når soldater bliver sendt i krig, og ubevist udvikler en kynisme i forhold til det at slå andre mennesker ihjel. Man bør med andre ord, ALTID kraftigt advare mod et liv med køb/salg af sex !! Også selvom man "er helt ok med det", "har et stærkt sexdrive", "skal udleve sine sex-lyster", "sådan er livet" osv. osv. ! Desværre kan de fleste der "er i det", ikke selv indse hvor sygeligt en kynisme man udvikler, og derfor vil gå til angreb på dette udsagn Men nu hvor jeg har advaret andre læsere herom, så pøj pøj med at lokke kvinder (eller mænd) til at besøge prostituerede og/eller selv begynde med at være prostitueret... Jeg vil gerne anfægte din påstand. Selvom jeg "er i det", men du må jo tro på mig eller lade være. Jeg føler oprigtigt omsorg for mine gæster. Selvfølgelig er der, ligesom "ude i virkeligheden" nogle mennesker jeg har bedre kemi med end andre. Men jeg ønsker dem det bedste, som jeg gør med alle mennesker. Jeg føler virkelig ikke at jeg er blevet kynisk efter et år i sexbranchen. Ja - nogle gange bliver der bollet som kaniner, og så går gæsten hurtigt igen, men ofte er jeg heldig at have venlige, kærlige gæster, som jeg kan dele en dejlig tid med, og som gerne bliver og nusser eller får/giver massage. For mig er det at udveksle omsorg en stor del af det, og jeg føler ikke mit hjerte er blevet mere hårdt, snarere tværtimod. Jeg håber at min forklaring bliver modtaget positivt. Jeg har gjort mit bedste for at forklare mig og være ærlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 16. Maj, 2018 MizzAnne skrev, den 9/5/2018 at 15:04: Det må være varmen, men jeg forstår ikke tråden? Jeg har da nogle par, der kommer til mig hvor de begge deles om mig, fordi kvinden gerne vil prøve ting af - hvem er det vi skal have med ? Kvinderne? Tænker at en offentlig reklamekampagne godt kunne gå hen og blive rigtig dyr? Knus og nyd vejret derude Jeg er med @MizzAnne her . Det må altså være varmen ! Be om, fortæl mig at det er varmen !! For det er da ikke i ramme alvor, at denne tråd er oprettet ? Vel ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2373 Skrevet 16. Maj, 2018 AmandaCassiopeia skrev, for 22 timer siden: Jeg føler oprigtigt omsorg for mine gæster. Selvfølgelig er der, ligesom "ude i virkeligheden" nogle mennesker jeg har bedre kemi med end andre. Men jeg ønsker dem det bedste, som jeg gør med alle mennesker. Jeg føler virkelig ikke at jeg er blevet kynisk efter et år i sexbranchen. Ja - nogle gange bliver der bollet som kaniner, og så går gæsten hurtigt igen, men ofte er jeg heldig at have venlige, kærlige gæster, som jeg kan dele en dejlig tid med, og som gerne bliver og nusser eller får/giver massage. For mig er det at udveksle omsorg en stor del af det, og jeg føler ikke mit hjerte er blevet mere hårdt, snarere tværtimod. @AmandaCassiopeia Tak for dét indlæg!! Du har fat i noget rigtig spændende her. Jeg har nogle vinkler på det, men er det OK med dig hvis jeg kommenterer over PB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 17. Maj, 2018 sneræven skrev, for 11 timer siden: @AmandaCassiopeia Tak for dét indlæg!! Du har fat i noget rigtig spændende her. Jeg har nogle vinkler på det, men er det OK med dig hvis jeg kommenterer over PB? Du er velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 17. Maj, 2018 Filosoffen skrev, den 11/5/2018 at 21:51: Helt grundliggende synes jeg det er en rigtig dårlig idé at opfordre/lokke/groome andre mennesker til et liv med køb/salg af sex, idet sex for penge er en rigtig dårlig idé. Sex og ens personlighed er nemlig direkte knyttet sammen. Og hvis man "normaliserer" køb/salg af sex i sin seksualitet, så gør det altså noget skidt ved ens personlighed/mentale sundhed. For at sige det simpelt: Når man køber/sælger sex, så udvikler man ubevist en kynisme ifht. sex, intimitet og ligeværdigt menneskelig samvær som mentalt ikke er sund !!! Det er lidt det samme som når soldater bliver sendt i krig, og ubevist udvikler en kynisme i forhold til det at slå andre mennesker ihjel. Man bør med andre ord, ALTID kraftigt advare mod et liv med køb/salg af sex !! Også selvom man "er helt ok med det", "har et stærkt sexdrive", "skal udleve sine sex-lyster", "sådan er livet" osv. osv. ! Desværre kan de fleste der "er i det", ikke selv indse hvor sygeligt en kynisme man udvikler, og derfor vil gå til angreb på dette udsagn Men nu hvor jeg har advaret andre læsere herom, så pøj pøj med at lokke kvinder (eller mænd) til at besøge prostituerede og/eller selv begynde med at være prostitueret... Jeg syntes du skulle finde dig et andet stede at moraliser og spille karl smart. Tror ikke der er mange her inde der gidder at høre for dine selvhøjtidlige indlæg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg