BrandMand09 233 Skrevet 22. September, 2018 Manfredo skrev, for 1 time siden: Snak da lige om en afsporing Folk er da blevet straffet for langt mindre end det her!? Tilbage til emnet: Hvor er Rita? Måske @kati_arhus ved det? Rita er stoppet. Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 23. September, 2018 BrandMand09 skrev, for 10 timer siden: Rita er stoppet. Ja, ja, det kan enhver jo komme og sige... Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 233 Skrevet 23. September, 2018 Manfredo skrev, 1 time siden: Ja, ja, det kan enhver jo komme og sige... Jeg ved godt, hun har prøvet at stoppe før, men denne gang var hun i Aarhus for at tage afsked med mig og en anden ven. Det var i juni. Del dette indlæg Link til indlæg
hornyBOY22 37 Skrevet 23. September, 2018 Håber da hun kommer tilbage har også savnet hende Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 23. September, 2018 BrandMand09 skrev, for 9 timer siden: Jeg ved godt, hun har prøvet at stoppe før, men denne gang var hun i Aarhus for at tage afsked med mig og en anden ven. Det var i juni. Men hvorfor lyve om det? Hun siger eet - du siger noget andet. Jeg tillader mig at konkludere, at mindst een involveret her lyver. Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 233 Skrevet 23. September, 2018 Manfredo skrev, for 38 minutter siden: Men hvorfor lyve om det? Hun siger eet - du siger noget andet. Jeg tillader mig at konkludere, at mindst een involveret her lyver. Hvor siger Rita noget andet? Det er en gammel tråd, hvis du ikke skulle have lagt mærke til det. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 23. September, 2018 BrandMand09 skrev, for 2 timer siden: Hvor siger Rita noget andet? Det er en gammel tråd, hvis du ikke skulle have lagt mærke til det. Hvorfor ved jeg ikke. Hvilken relevans har trådens alder? Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 233 Skrevet 23. September, 2018 Manfredo skrev, for 14 minutter siden: Hvorfor ved jeg ikke. Hvilken relevans har trådens alder? Jeg spurgte ikke hvorfor - jeg spurgte hvor. Med andre ord: Hvad får dig til at sige, hun har sagt noget, der er i modstrid med, hvad jeg har sagt? Del dette indlæg Link til indlæg
kasperaalborg 35 Skrevet 23. September, 2018 halloooooo blå stue der er kiks Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 24. September, 2018 BrandMand09 skrev, for 16 timer siden: Jeg spurgte ikke hvorfor - jeg spurgte hvor. Med andre ord: Hvad får dig til at sige, hun har sagt noget, der er i modstrid med, hvad jeg har sagt? Nå, ja, ja. Du spurgte om hvor... Hun har sagt, at hun kommer igen. Du siger, hun ikke gør. Enten løj hun, eller også gør du. Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 233 Skrevet 24. September, 2018 Manfredo skrev, for 39 minutter siden: Nå, ja, ja. Du spurgte om hvor... Hun har sagt, at hun kommer igen. Du siger, hun ikke gør. Enten løj hun, eller også gør du. Ja, eller også har hun ombestemt sig. Du siger ikke noget om, hvornår hun har sagt det. Jeg er stadig i kontakt med hende flere gange om ugen, og hun har ikke nævnt noget. Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 878 Skrevet 24. September, 2018 Rita har i 2 omgange fortalt mig, at hun stoppede. Den ene gang havde hun vist mødt en mand. Hun er altid kommet tilbage efter flere penge. Jeg tror ikke, at I behøver, at slå hinanden i hovedet. I kan meget vel have ret begge to 2 Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 717 Skrevet 1. Oktober, 2018 (edited) Mine translator doesn't work at this phone so I can not read all answers. Anyway. Did you fought that maybe girls don't want others girls clients to know where they are working?! We are picking the right ones (clients) for us? If we don't put the address in annonce you should to respect our right for privacy. It is not nice to write "she is at the same palce with xyz girl"! Maybe it is maybe it is not the same place. But anyway - don't write such thing. Think about different people - it is also about abour safety! I am disappointed... admin should delete such information. Aa it was in rules -respect privacy. Redigeret 1. Oktober, 2018 af kati_arhus 2 Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 934 Skrevet 1. Oktober, 2018 (edited) kati_arhus skrev, for 18 timer siden: Mine translator doesn't work at this phone so I can not read all answers. Anyway. Did you fought that maybe girls don't want others girls clients to know where they are working?! We are picking the right ones (clients) for us? If we don't put the address in annonce you should to respect our right for privacy. It is not nice to write "she is at the same palce with xyz girl"! Maybe it is maybe it is not the same place. But anyway - don't write such thing. Think about different people - it is also about abour safety! I am disappointed... admin should delete such information. Aa it was in rules -respect privacy. Hvad denne vanvittige kone skriver er da utroligt. Hver gang der kommer negative ting om pigerne i hendes bordeller farer hun i blækhuset, og sviner folk til, når man så nævner en adresse er hun vred og skuffet. (vejen er til orientering ca. 12 km lang) Tror de fleste her kender de udmærkede adresser i Bording...….. Hvis hun ikke kan lide anmeldelser af hendes piger der ikke lige leverer varen, skal hun sikkert finde et andet job Redigeret 2. Oktober, 2018 af Rooster 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Taylormade 61 Skrevet 1. Oktober, 2018 Skal det forstås at Kati er blevet Bording Mutter ? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 2. Oktober, 2018 (edited) Når pigerne direkte anmoder om diskretion i forhold til adressen, så skal dette respekteres. Redigeret 2. Oktober, 2018 af Rooster 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 717 Skrevet 2. Oktober, 2018 Taylormade skrev, den 1/10/2018 at 16:55: Skal det forstås at Kati er blevet Bording Mutter ? Think before you write! Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 233 Skrevet 2. Oktober, 2018 (edited) Taylormade skrev, den 1/10/2018 at 16:55: Skal det forstås at Kati er blevet Bording Mutter ? Jeg har lige snakket med Kati. Vi gætter på, hun er blevet forvekslet med Kitty, som mange gange har kommenteret på anmeldelser. Redigeret 2. Oktober, 2018 af BrandMand09 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg