Hop til indhold
Thop

Sexy Maria, Brønshøj

Recommended Posts

Ja.

Absolut ikke hende på billederne, men en blond pige fra Finland (vil skyde hende til slut 30), som har et lidt markeret men ganske kønt ansigt.Hendes krop er ikke tip-top ungpige, lidt for flad røv efter min smag og et par kg for meget på maven, men mange ville nok sige ganske fin krop, bare mig der er lidt timeglas fetishist.Bryster synes jeg tilgengæld er rigtig fine, naturlige og tilpas store.

Men hun ganske sød (omend lidt distanceret) og relativt på og liderlig de gange jeg har været der. Der er blevet gået til makronerne så sveden har haglet af mig og hende og ingen tricks for at blokere og spare sig selv. Hun har taget imod alt va jeg har kunne gi uden at kny, hvilket jeg ellers ofte har prøvet og hun hustler ikke med tiden.

Så for mig er hun et rigtigt godt og liderligt knald, med en følelse af intimitet, når jeg trænger til det, men ingen model. Derfor går der er også lang tid imellem jeg har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Tak, Riberhus, for en god og sober anmeldelse! Har ofte set på hende men aldrig besøgt, "hun er der jo også i næste uge" og der er altid noget spændende, som man ved ikke er der i næste uge. Så jeg må tage mig sammen og komme afsted:).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, den 10/5/2018 at 04:55:

Tak, Riberhus, for en god og sober anmeldelse! Har ofte set på hende men aldrig besøgt, "hun er der jo også i næste uge" og der er altid noget spændende, som man ved ikke er der i næste uge. Så jeg må tage mig sammen og komme afsted:).

Præcis - kender følelsen, der er så mange søde piger.

Til gengæld taler hun dansk, hvilket jo også kan ha sin charme i ny og næ ;)  og som sagt - hun har altid givet fuld og reel ydelse.

Af og til er det jo også dejligt at vide præcis va man får og at man ikke blir snydt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den snak hører vist ikke til her, men siden du spør, JA, for hende klikker jeg 100% med, så det er lissom at være med kæresten og desuden kan hun ikke ta alt va jeg kan gi, uden at kny, så her får jeg også lige pudset maskuliniteten af..

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter skrev, for 1 time siden:

He Ostechef -  ser du lige har svaret på Roxy -  lyder klart som om du vil foretrække hende overfor Maria ?

Ostechef? :D:D:D:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...