Hop til indhold

Recommended Posts

Sørensen65 skrev, for 2 timer siden:

Hmm tror eller ved :-))

Det er vel bare at aflægge stedet et besøg. Så har du svaret. Det er jo sådan med thai stederne at hvis hun var der igår. Er der ingen garanti for at hun er der idag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

weber: er det normalt man bare dukker op for at "se på varerne" og køre igen? 

Eller hvis man har booket en tid og man siger pænt nej tak når man kommer fordi billederne ikke passer, blir det så til en diskussion om "no no is real picture"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mayweather skrev, for 10 minutter siden:

weber: er det normalt man bare dukker op for at "se på varerne" og køre igen? 

Eller hvis man har booket en tid og man siger pænt nej tak når man kommer fordi billederne ikke passer, blir det så til en diskussion om "no no is real picture"?

Om det er normalt ved jeg ikke. Men jeg er før gået igen hvis der er en lækker haps på billedet og en trunte i døren. 

Det kan godt være at trunten bliver sur men det er der så ikke noget at gøre ved. 

Det samme sker når de kommer med deres urealistiske priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hopper lige med på tråden her. Har prøvet at ringe, men jeg forstår ganske enkelt ikke hvad der bliver sagt. Ingen der ved om billederne er ægte og hvad prislejet er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ejeren er ikke noget at råbe hurra for, massagen er nogenlunde okay, HJ er vist det eneste hun udføre, kedeligt og skal bare overstås. Har ikke set hende der er på billederne, men hun har snakket om en ung pige med store bryster, hvis det er ejeren man får i telefonen, syntes jeg hun er forståelig, hvis ikke hun er der, vil de prøve og sælge alligevel, men kan bare bede om, hvornår hun er der også komme tilbage eller få en tid. Hun presser priserne lidt op over hvad det normalt koster, FP med B2B sagde hun kostede 1800 med den unge pige. Ville tror det kunne komme ned på 1200 uden og vide det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...