Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Hvad siger i til,når der i en annonce står hand og blowjobs, men ingen sex.

Er det bare mig der er gammeldags,og tro i konen mener det samme hvis jeg fortæller,jeg fik lige et blowjob på vejen hjem.

Hvad mener i ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon det ville ændre markant på reaktionen at du sige til konen "Jamen skat, vi har ikke kneppet, jeg fik bare et blowjob". Det er vist kun i ens egne sjove argumentationsteknikker at det ikke burde give problemer, for man er jo ikke rigtig utro :D

Derimod giver det sådant set fin mening at en GP har begrænset sine ydelser til  hand -og blowjobs, og det tager næppe afsæt i, andet end GPén ønsker om kun at service gæsterne på disse områder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Københavner skrev, for 44 minutter siden:

Hej

Er det bare mig der er gammeldags,og tro i konen mener det samme hvis jeg fortæller,jeg fik lige et blowjob på vejen hjem.

Hvad mener i ?

Det kunne jo være at det er den der kvindelige tid på måneden?

Men derfor vil konen nok stadig definere det som sex med en anden, uanset hvor meget du argumenterer i den anden retning ;)

Redigeret af Butch

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UerfarenM

Det kan jo have noget at gøre med hendes egen partner. Som mand ville jeg blive mere tosset, hvis min kæreste knaldede en anden mand, end hvis hun gav et blowjob bag min ryg. Jeg ville også klart lettere kunne acceptere, at hun gav blowjobs for penge, end hvis hun havde intim sex med en anden fyr. Sådan er vi jo alle forskellige og ser ikke nødvendigvis tingene sort/hvidt. Men for mig er sex heller ikke lig kærlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville blive tosset uanset hvad hun gjorde med en anden mand hvis det var bag min ryg.

Hvis vi derimod havde klare aftaler om hvad der var tilladt, og hvad der ikke var tilladt, så var det en helt anden sag. Pengene ville ikke være en faktor der ville have nogen betydning. Men hvis hun kunne hive en skilling med hjem til sig selv, eller husholdningen, så ville jeg bestemt ikke stå i vejen for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 7 timer siden:

Jeg ville blive tosset uanset hvad hun gjorde med en anden mand hvis det var bag min ryg.

Hvis vi derimod havde klare aftaler om hvad der var tilladt, og hvad der ikke var tilladt, så var det en helt anden sag. Pengene ville ikke være en faktor der ville have nogen betydning. Men hvis hun kunne hive en skilling med hjem til sig selv, eller husholdningen, så ville jeg bestemt ikke stå i vejen for det.

Det kræver vist særlig personlig styrke at kunne håndtere det - Selv klare regler kan sagtens skabe mistro, det er ofte set i "alm. åbene forhold".  Jeg tror sgu det er lettere, hvis man har mødt pigen i branchen at sige "forsæt med at sælge de ydelser du plejer, og husk at gem lidt seksuelt overskud til mig også".  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 timer siden:

Det kræver vist særlig personlig styrke at kunne håndtere det - Selv klare regler kan sagtens skabe mistro, det er ofte set i "alm. åbene forhold".  Jeg tror sgu det er lettere, hvis man har mødt pigen i branchen at sige "forsæt med at sælge de ydelser du plejer, og husk at gem lidt seksuelt overskud til mig også".  

Det tror jeg du har ret i.

I den situation befinder parret sig også allerede på et stadie, hvor der ikke først skal luftes en ide om at "det her kunne jeg godt tænke mig at prøve".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Københavner skrev, den 7/5/2018 at 14:37:

mange af pigerne tilbyder kun visse ting

nogle tilbyder ikke dominans, det bliver der ikke oprettet debatter om

nogle tilbyder ikke urin, det bliver der ikke stillet spørgsmålstegn ved

nogle tilbyder ikke fodfetich, nogle tilbyder ikke blowjob uden kondom, nogle tilbyder ikke anal, osv osv osv

naturligt vil der så også være en gruppe som ikke tilbyder samleje :-)

forhåbentlig tilbyder hver enkelt pige kun det hun selv har lyst til og kan stå inde for

at hun ikke tilbyder samleje kan der jo være et hav af årsager til

måske tænder hun ikke på det, måske er faciliteterne i underetagen meget små, måske har hun bare kun lyst til at sælge blowjobs 

og for de mænd der kun ønsker et blowjob er det jo ligegyldigt med alle de ting hun IKKE tilbyder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej aaisha 

Det har du fuldstændig ret i. Det jeg spørg om er man ikke sin kone eller kæreste utro når det bare er et blowjob, da mange

skrever det ikke er sex, og så ville jeg bare høre jeres mening, da jeg er lidt gammeldags måske,og tænker , hvad nu hvis det var konen

der tog rundt og gav blowjobs, og sagde til mig det er da ikke sex. Det mener jeg det er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

I følge Bill Clinton, er blow job ikke sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

ha ha. Lidt skør tråd, tænker jeg.Altså, at du har brug for at spørge. men jeg kan jo tage fejl. Mit syn på denne sag er som beskrevet nedenfor!

Jeg tror, at nærmest 100 ud af 100 kvinder, som du spørger vil sige at en blowjob, som ikke er foretaget af konen/hustruen/ægteviven/kæresten er lig med utroskab. Eller med andre ord, hvis du med udløsning for øje opsøger en anden end din partner, så er det for langt de fleste utroskab. Om det er en GP, en kollega, du er lun på, en af samme køn, som jo også tænder nogen i det skjulte, i et hul i væggen på en svingerklub, hvor du ikke ved hvem, der giver dig det famøse blow, tja, mulige scenarier er mange, men hvis det ikke er aftalt med din 'bedre' halvdel, at det er ok, så er det nok ikke, vel ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja men jeg tænker det samme, men når jeg læser flere annoncer herinde, hvor de kun giver massage,men du må gerne kigge og nogle

gange også røre, mens du får afslutning med blow og hånd. Og de så skriver men ingen sex, mener de piger så "bare" det kun er massage

og alså ikke har nået med sex at gøre,og derfor at man ikke er sin kone kæreste utro, fordi man lige fik et blowjob på vejen hjem.:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Københavner skrev, den 7/5/2018 at 14:37:

Redigeret af Bebop
Lortemobileditor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Københavner skrev, for 18 timer siden:

Og de så skriver men ingen sex, mener de piger så "bare" det kun er massage

Nej, de mener bare du ikke må stikke din pik ind i fisse eller røv på dem. Måske også at du ikke må slikke. Ofte at det ikke er "gensidigt", men mere tydeligt bare en betjening af dig som kunde (modsat almindelig GP-service, der ligner gensidig sex).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Ja der er mange måder at se tingene på ;)

Min faste thaimassøge gennem 5-6 år gir’ mig en “håndtrold” – jeg kommer fast hos hende fordi hun er en super dygtig massøge og har holdt mig væk fra kiropraktorerne i mange år, og jeg er hende meget taknemmelig for det :)

Men jeg skal IKKE rage hende på numsen, eller brysterne – blow og sex no go – hun er dansk gift og vil ikke være utro – men hun, og jeg gætter på at en del thaipiger regner ikke en håndtrold for sex, men en del af massagen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, den 7/5/2018 at 23:35:

Lever selv i et åbent forhold og der er ikke nogen problemer der. Vi snakker ærligt og åbent om alt og det spiller bare. Hvis min bedre halvdel ville knalde nogen for penge, så må hun gerne det og har da også gjort det et par gange. Samtidigt med har hun heller ikke noget problem med at jeg besøger GP'er hvis jeg har lyst til det, bare jeg beskytter mig og gemmer "noget til hende" også :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay, nu er i jo i et åbent forhold, men mener de bedre halvdel ikke det er sex eller at være utro,hvis hun giver et blowjob til en mod betaling eller bare fordi hun har lyst, hvis i ikke var i et åbent forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...