Hop til indhold

Recommended Posts

Hey :)) 

jeg søger en pige til at prøve hairbondage. 

Dvs jeg leger med dit hår, binder det op på forskellige måder. (Behandler selvfølgelig dit hår ordenligt) 

Det kan evt kombineres med et BJ, dog ikke et krav. 

God betaling gives. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex

Inde i min krøllede mandehjerne giver den her tråd anledning til så mange spørgsmål, at jeg ikke kan være i mig i selv. 

Hvorfor i alverden vil du betale penge for at binde en kvindens hår, hvad sexuelt er der i det?

Skal det være ægte hår, eller kan det også være en paryk, giver det samme nydelse?

Skal det dufte godt for at det er lækkert for dig?

Jeg mener helt seriøst ikke noget ondt med mine spørgsmål og jeg er ikke sarkastisk, jeg prøver bare at udvide mine horisonter og forstå hvorfor nogle mennesker tænder på ekstremer. 

Jeg elsker selv en god manke på en kvinde og kan tænde helt af på kvinder med extensions der ligner noget der er lavet af deres 5 datter. På den anden side kan jeg blive møg liderlig af at køre mine fingre igennem en ordentlig manke der bare dufter af blomster. Men at binde det og sætte det på forskellige måder, den har jeg ikke hørt om før.

til sidst vil jeg bare lykønske dig med at have fundet din niche og håber du finder glæde i den, for mig, noget anderledes fetish. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et lille indspark, jeg elsker at frisere og ordne hår, jeg er ikke en gang flov, det er ikke således at jeg spiller fløjte samtidigt, jeg finder det barer ganske erotisk og intimt. Har jeg været i bad med en tøs og "jeg får lov" til at ordne hår er det for mig en del af forspillet. Undskyld jer er pervers:P

god dag til alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Herhid
jenslillemandhansenv2 skrev, for 2 timer siden:

Et lille indspark, jeg elsker at frisere og ordne hår, jeg er ikke en gang flov, det er ikke således at jeg spiller fløjte samtidigt, jeg finder det barer ganske erotisk og intimt. Har jeg været i bad med en tøs og "jeg får lov" til at ordne hår er det for mig en del af forspillet. Undskyld jer er pervers:P

god dag til alle.

Du er ikke pervers, jeg elsker også hår, men på en anden måde, jeg har prøvet at blive bundet og kildet  med en kvindes hår det er helt fantastisk pirrende, det  er noget jeg nyder, men tænder ikke på at ordne hår det har jeg heller ikke forstand på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen i har jo fint svarene. 

Det er ganske harmløst, jeg kunne sagtens komme på mange andre sexuelle fantasier, som jeg tænker er decideret syge. 

Det tænder mig, at rede hår, sætte det op, lege med det. 

Det er såmend bare det, så det kunne være fedt, hvis jeg kunne finde nogle piger, der har lyst til at sidde lidt “model’ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Madame M
Bondageguy36 skrev, for 12 minutter siden:

Kom nu piger 

jamen kommer du til mit  Domicil i odense så er jeg da  frisk på at lægge mit hår til 

Madame m

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Madame M
Bondageguy36 skrev, den 5/5/2018 at 08:50:

Hey :)) 

jeg søger en pige til at prøve hairbondage. 

Dvs jeg leger med dit hår, binder det op på forskellige måder. (Behandler selvfølgelig dit hår ordenligt) 

Det kan evt kombineres med et BJ, dog ikke et krav. 

God betaling gives. 

??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den efterlysningen tycker jag är riktigt fin! Nu för tiden har jag kort hår, annars hade jag mer än gärna tackat ja.

Håller med om att även stilla och långsam [t ex] bondage eller lek med hår kan vara intim, vacker och magisk.

Jag tycker också det är fantastiskt med alla olika turn-ons som människor har, och mångfalden i det. Oavsett om jag själv delar dem eller ej, gläds jag och njuter med alla som har sina speciella sätt att göra livet bättre .

- Your kink might not be my kink but it is a true gift

.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...