Hop til indhold
Guest Madspeter

Ten vejle GFE

Recommended Posts

Guest Madspeter

Så fik man fornøjelse af den helt gode tur med hende igen.

Blev betaget af det nye billede taget bagfra. 

Massage, blow fp som i kender hende

Det var som en rigtig kæreste tur, og jeg er sikker på hun kommer rigtigt, det kan ikke være fake med alt det fugt i fugen. 

Slik hende, og få som fortjent

 

https://annoncelight.dk/showad/249438

Redigeret af Madspeter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse... Hun er sgu fantastisk :wub:Har dog ikke besøgt hendes nye sted!

Har fået et indtryk af at man kan komme ind fra bagsiden af bygningen...!? Kan du bekræfte det? 

Synes indgang fra forsiden er pænt udstillet :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

Ja du skal bare aftale med hende at du kommer ind af bagindgang, både som entré og under selve seancen hehe. 

Det er i porten lige ved siden af der er indgang til bagdør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er fantastisk - ikke mindre end super. Det sikre valg i Vejle.

Det er i øvrigt hendes eget sted og hun fortalte at hun nu var alene nu, da det var besværligt med andre piger, som "ødelagde" forretningen på grund af svingende kvalitet :-)

Derfor er det en rigtig god ide at bestille i god tid og husk lige at minde hende om aftalen pr. SMS inden man dribler langt for at besøge hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kender prisen for bare "dansk"? 

Og evt. kan sende mig adressen i en privat besked?  Bare for at se stedet an på google maps osv inden jeg evt. booker ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
mayweather skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der kender prisen for bare "dansk"? 

Og evt. kan sende mig adressen i en privat besked?  Bare for at se stedet an på google maps osv inden jeg evt. booker ;-)

Her er adresse 

https://annoncelight.dk/showad/239747

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at give 1.000,- for en time ... jeg har endnu ikke oplevet hun har taget ekstra for anal ... om det er standard eller om det er special price fordi jeg er gammel kunde hos hende skal jeg ikke kunne sige ... 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 9 timer siden:

Jeg plejer at give 1.000,- for en time ... jeg har endnu ikke oplevet hun har taget ekstra for anal ... om det er standard eller om det er special price fordi jeg er gammel kunde hos hende skal jeg ikke kunne sige ... 

Samme pris jeg plejer at give - har også sluppet billigere engang jeg ikke kunne vente med løjerne, så det var ikke en hel time :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun da ikke hos Heng Heng eller er hun startet helt selv?. Snakkede med Jenny hos Heng Heng og hun sagde at hun også havde sin egen klinik på første salen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 17 minutter siden:

Er hun da ikke hos Heng Heng eller er hun startet helt selv?. Snakkede med Jenny hos Heng Heng og hun sagde at hun også havde sin egen klinik på første salen...

Nej - hun har sit eget sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er hun udseendemæssigt?. Har indtil videre kun prøvet jenny/Susan hos Heng Heng 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasperaalborg skrev, for 17 timer siden:

welt klasse ,hun er min favorit

 

Men vær sikker på ved tidsbestillingen at det også er TEN der er til rådighed (hun er også min favorit :-) :

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 5 timer siden:

Hvordan er hun udseendemæssigt?. Har indtil videre kun prøvet jenny/Susan hos Heng Heng 

har ikke prøvet de andre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snakker ten dansk eller er det bedst med engelsk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, den 17/5/2018 at 21:31:

Snakker ten dansk eller er det bedst med engelsk?

Hun kender en del danske ord, men jeg vil ikke mene hun snakker flydende dansk. Hun er til gengæld rimelig ferm til engelsk.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik efter flere forgæves forsøg i dag endelig lavet en aftale med Ten..  https://annoncelight.dk/showad/239747

  Men men det var ikke den Ten, som jeg husker fra Højbanetorvet.  Hun kaldte sig Ten Twenty.

Der en lækker og sød pige, som leverede varen og bestemt en af de bedre oplevelser.

Dog ikke at sammenligne med Ten. 

Er der nogen der ved hvordan jeg kan være sikker på, at det er hende jeg møder, når jeg næste gang laver en aftale med Ten. ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
dealmaker skrev, for 1 time siden:

Fik efter flere forgæves forsøg i dag endelig lavet en aftale med Ten..  https://annoncelight.dk/showad/239747

  Men men det var ikke den Ten, som jeg husker fra Højbanetorvet.  Hun kaldte sig Ten Twenty.

Der en lækker og sød pige, som leverede varen og bestemt en af de bedre oplevelser.

Dog ikke at sammenligne med Ten. 

Er der nogen der ved hvordan jeg kan være sikker på, at det er hende jeg møder, når jeg næste gang laver en aftale med Ten. ?

 

Hej Dealmaker

Hende der er på billedet i den ældre annonce du linker til er Ten som er på den adresse. 

Men hun har fået ny annonce med fine billeder og nummer. 

https://annoncelight.dk/showad/250879

 

Måske det var denne pige du mødte samme sted

https://annoncelight.dk/showad/251076

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, den 26/5/2018 at 20:09:

Fik efter flere forgæves forsøg i dag endelig lavet en aftale med Ten..  https://annoncelight.dk/showad/239747

  Men men det var ikke den Ten, som jeg husker fra Højbanetorvet.  Hun kaldte sig Ten Twenty.

Der en lækker og sød pige, som leverede varen og bestemt en af de bedre oplevelser.

Dog ikke at sammenligne med Ten. 

Er der nogen der ved hvordan jeg kan være sikker på, at det er hende jeg møder, når jeg næste gang laver en aftale med Ten. ?

 

Havde dagen før SMS'et en aftale med Ten på vejen hjem fra Fyn til det nordjyske. Troede aftalen var i hus, men kun en time før mødet SMS'er Ten om jeg kommer. SMS'en havde været to timer om at nå min mobil. Hurtigt bekræfter jeg aftalen og hører ikke mere. Jeg anså nu at aftalen var slettet og lavede lidt overarbejde. Midt i det hele SMS'er hun at aftalen er OK. Skriver tilbage til pigen at jeg er sent på den og ønsker en anden tid. Godt en time efter SMS'er hun, at hun har en ledig tid om en time. Det var da ellers sødt, bortset fra at jeg allerede var langt oppe ad E45. Det er godt nok træls at SMS booking ikke funker.

 

Det var dobbelt ærgerligt da jeg havde forsøgt flere gange før at aftale tid både på tlf og SMS uden overhovedet at få svar tilbage. Nå, jeg prøver igen, selv om hun tilsyneladende har travlt. Måske skulle man se på en af de andre smukke i Vejle's Red Light District.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Servicemeddelelse:

Var på besøg hos TEN i går, og fik opklaret hvorfor det kan knibe med svar på sms'er.

Jeg skrev til hende tirsdag eftermiddag ved 14-tiden med forespørgsel om en tid onsdag formiddag - men hørte ikke noget. Onsdag morgen kunne jeg se at jeg havde fået svar kl. 4.57 om natten ! TEN viste mig på sin telefon, at min sms havde hun først modtaget kl. 2.07 on natten, og hun fortalte at hun var bekendt med at nogle sms'er aldrig nåede frem - hun var noget frustreret over det (mistede kunder) og vil kontakte teleselskabet igen.

Men jeg fik jo min tid - og oplevelsen var lige så fantastisk som den plejer med TEN, og hun havde også tid/lyst til at snakke lidt bagefter - skøn pige :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har jo forgæves forsøgt at møde Ten, men giver ikke op.........
Kan nogen måske lige fortælle om hun også giver lidenskabelige kys ....... udover den gode service jeg kan læse om her på sitet.

(har lige besøgt Bee i Fredericia, oh my goddness, hun er smuk, dejlig, fræk, naturlig at snakke med og så kysser hun vildt lidenskabelig)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...