Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte dette for mig nye sted. Ok sød pige åbnede, og jeg bestilte 30 min. massage. Det var blot lidt let berøring, men da jeg kom om på ryggen blev det noget frækkere. Hun spillede virkeligt op på de nedre regioner, langsomt og godt og da hun spurgte om jeg ønskede mere sagde jeg ja tak, og gerne hele pakken. Det skulle hun have 1.300 for.... alt for dyrt, jeg har kun 800 kr. sagde jeg, og lod tavsheden hænge indtil hun sagde ok...

Så smed hun tøjet, og viste nogle pænt store bryster. Alt for hurtigt satte hun gummi på, og jeg måtte stoppe hende for at få lidt ud af det. jeg bad hende stille sig på alle 4 på briksen og stritte med røven så jeg kunne se hende, og tage hende på den måde. det gjorde hun så og jeg kunne bestige hende... men desværre så var hun ret stor indeni, jeg kunne stor set intet mærke så efter et stykke tid måtte vi om i missionæren, og hun måtte samle benene... Så det blev en lidt mærkelig situation. men vi kom igennem, og det ar helt i orden. Hun er nok lidt stor forneden, og jeg er nok ikke så stor, men det plejer nu ikke at være et problem. Men hun er sød, og jeg vil måske vende tilbage igen. det var ikke ejeren, men jeg kan overhovedet ikke huske navnet. næste gang vil jeg gå efter ejeren, da de ofte er mere engageret, eller bare svensk med hende her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...