IlovethemYoung 45 Skrevet 4. Maj, 2018 I går træf jeg den gode instinktive beslutning at besøge Jennifer. Det var faktisk min plan at tage til københavn, for at besøge én af de mange udenlandske kvinder, som vi er så heldige at havde i landet for tiden.. Men sådan skulle det ikke gå, jeg tog den gode beslutning at tage forbi Vordingborgpigerne, en beslutning jeg sent vil fortryde. Hun er sku et dejligt væsen.. - Så lav, at selv jeg kunne føle mig høj. - Den Booty - Så åben og imødekommende og ikke mindst dejlig nem at kommunikere med. (En faktor jeg tit glemmer at vægte højt nok) - Mega fræk i sengen, og fuld indlevelse. Eneste negative er nok at blow er med kondom, men kan man leve med det, er det en oplevelse i særklasse. Det bliver med 100 procent sikkerhed, ikke mit sidste besøg hos Jennifer. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 4. Maj, 2018 Hvor er jeg glad for at du havde en lige så god tur og tid som jeg havde.. Hehe.. På trods af forvirringen i starten.. Hahaha.. Du er helt sikkert mere end velkommen en anden gang.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 714 Skrevet 4. Maj, 2018 Ville ønske jeg var mere velstillet og boede tættere på Jennifer Men ILTY - ku du ikkke ændre trådens navn til Jennifer Romatica....og så ellers va du ønsker af tillægsord Gør det lidt nemmere at søge og udregne, hvem vi taler om, frem for den overskrift du der valgte. Ha en fin dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 4. Maj, 2018 Har kun set foto, Jennifer har været meget heldig da "udseente" skulle uddeles. Går udfra priser er i den høje ende, men hva Porsche koster også mere end Kia. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 4. Maj, 2018 riberhus skrev, for 43 minutter siden: ku du ikkke ændre trådens navn til Jennifer Romatica Altså jeg må indrømme jeg er vild med titlen.. Hahaha.. Besides så føler jeg mig "lettere" flatteret.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 714 Skrevet 4. Maj, 2018 forståeligt! - en nem løsning kunne så være at du ændrer navn til The Legend anno 2018 - Så passer overskriften jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 4. Maj, 2018 riberhus skrev, for 39 minutter siden: forståeligt! - en nem løsning kunne så være at du ændrer navn til The Legend anno 2018 - Så passer overskriften jo Jeg tager det under overvejelse.. Hahaha.. It's got a ring to it.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hafnhaf 6 Skrevet 4. Maj, 2018 Er Jessica af asiatisk afstamning ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 4. Maj, 2018 hafnhaf skrev, for 5 minutter siden: Er Jessica af asiatisk afstamning ? Hahaha.. Vi starter meget godt ud.. Jessica ved jeg ikke hvem er.. Hehe.. Men Jennifer (som er mig) er ikke af asiatisk afstamning.. Bare en meget lav dansker.. Hahaha.. Faktisk omkring de 149 cm.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brasil lover 274 Skrevet 4. Maj, 2018 Er du nogensinde i København eller omegn, @JenniferRomantica? Der er sgu lidt langt til Vordingborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 4. Maj, 2018 Brasil lover skrev, for 34 minutter siden: Er du nogensinde i København eller omegn, @JenniferRomantica? Der er sgu lidt langt til Vordingborg Hehe.. Jeg frekventerer også på Østerbro og i Vanløse.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 6. Maj, 2018 Som hardcore fan Jennifer dan kan jeg kun sige: Hun er ikke lav men meget petite, supercharmerende og serivce minded, og så tror jeg altså også at hun er en klog blondine! Pokker tage mig om jeg ikke er en smule lun på hende ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 6. Maj, 2018 nicegent2 skrev, for 7 timer siden: Som hardcore fan Jennifer dan kan jeg kun sige: Hun er ikke lav men meget petite, supercharmerende og serivce minded, og så tror jeg altså også at hun er en klog blondine! Pokker tage mig om jeg ikke er en smule lun på hende ! Sjarmerende som vi siger.. Og det blonde er bare snyd så fjenden undervurderer mig.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg