Hop til indhold
Ballsy

Lia i sin helt egen liga - wow!

Recommended Posts

Sweex skrev, for 2 timer siden:

Standard spørgsmål fra Hankypanky888, han spørger om det i stort set alle tråde:huh:

Men det sgu'da et tåbeligt og barnligt spørgsmål...... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Wazzup skrev, for 12 timer siden:

Det er meget negativt skrevet må jeg nok sige. 
Dette handler om en anmeldelse af en GP som har ****100% REAL PICTURES AND GFE!****  stående i toppen af sin profil. Dette er dog ikke altid sandt. Jeg fortalte omkring min oplevelse med hende, som ikke var helt fantastisk.
Hvis du har haft en bedre oplevelse, så skriv endelig om den.

Ja, det var negativ skrevet, men vel også med et gran af sandhed. Kærestesex kræver vel en eller anden ligeværdighed for at illusionen kan blive til virkelighed. Vælger jeg fx en pige på 20 år, så ved jeg at det ikke bliver den samme oplevelse som med en på 30. Jeg kan så gøre det alligvel, for at nyde synet at en sprød krop. Men en virkelig dybtfølt kæresteoplevelse bliver det ikke - i så fald kræver det god skuespil fra pigens side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 13 timer siden:

Sjovt, at du sådan pusher på.....du har skrevet 37 indlæg, og de 10 af dem i denne streng.

;-)

Jeg siger ikke, at det er skummet, men det er iøjenfaldende....

Haha måske fordi jeg er ny på eroguide? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 16 timer siden:

Dagens præmie til det mest infantile spørgsmål er hermed uddelt.

;-)

Hvad er det for et tosset spørgsmål...????

LOL det godt i more jer over min ? xD.

Men jeg har prøvet en del piger der bare ikke er stram dernede, og man kan ikke mærke så meget nå man dyrker sex med dem, så kunne jeg ligeså godt spille den af der hjemme og spare de penge. Jeg har en standard str diller, Det ser ud til i har Big kanoner siden i ikke ser ud til at have disse problemer!!!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
hankypanky888 skrev, for 2 timer siden:

LOL det godt i more jer over min ? xD.

Men jeg har prøvet en del piger der bare ikke er stram dernede, og man kan ikke mærke så meget nå man dyrker sex med dem, så kunne jeg ligeså godt spille den af der hjemme og spare de penge. Jeg har en standard str diller, Det ser ud til i har Big kanoner siden i ikke ser ud til at have disse problemer!!!  

Ja, det kan være, at det er årsagen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72
Axl Rose skrev, for 8 timer siden:

Ja, det var negativ skrevet, men vel også med et gran af sandhed. Kærestesex kræver vel en eller anden ligeværdighed for at illusionen kan blive til virkelighed. Vælger jeg fx en pige på 20 år, så ved jeg at det ikke bliver den samme oplevelse som med en på 30. Jeg kan så gøre det alligvel, for at nyde synet at en sprød krop. Men en virkelig dybtfølt kæresteoplevelse bliver det ikke - i så fald kræver det god skuespil fra pigens side.

Så sandt skrevet, Axl. 

Ligeværdighed er vigtigt i denne her leg og jeg tror at om man bidrager med de rigtige, gerne ærlige, inputs vil man garanteret kunne opnå god gfe tilbage med de fleste. Mht Lia tror jeg det er vigtigt at være sig selv.... det er jeg altid.... og hun møder mig altid som om vi er gamle kærester (selvom aldersforskellen er 20+).... med alt hvad der tilhører.... og ja det er krydsede ben og dybe kys..... og ja derfor giver jeg trådstarter ret... hun indgår i den absolutte gp elite i cph... period. Glæder mig til Juni...! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gokke72 skrev, for 2 minutter siden:

...og ja det er krydsede ben...

Kald mig gammeldags... men jeg foretrækker når benene er det modsatte af krydsede :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 3 timer siden:

Måske......måske ikke ;-)

Hvad har du mon i tankerne Thomsen? At jeg er hendes hemmelige danske pimp? ;-D

spøg til side, der er andre herinde der holder det hemmeligt når de finder guld. Jeg tænker chancen for at hun kommer igen er større hvis hun har masser af kunder. Og så må man jo dele ;) 

Har du været hos hende? 

Glæder mig og sparer op til juni - med et par enkelte svipsere nok, her i forårsvarmen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

For 3.000kr kan man lave sin egen film med hende - i en time alt inklusiv!! 

Wauw

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...