Hop til indhold
jenslillemandhansenv2

Fællestur Wallenhorst del 2 af 2

Recommended Posts

Del 2 af 2.

Ankommer til klubben kl. ca. 12.30, jeg tror der var 6 gæster allrede, var faktisk noget overrasket over dette.

Da jeg har lavet en del beretninger fra denne klub, ved jeg næsten ikke hvad jeg skal skrive, som jeg ikke har skrevet før, men en lille beretning skal i have.

Generelt om klubben og mit besøg:

Buffeten er ok uden at være prangende.

Action såvel på rum som offentligt.

Som sagt var jeg på tur med MadDog Aarhus, det at have en tur kammerat kan stærkt anbefales, at jeg så var så heldig at have selskab af MadDog var så mit held, sjældent har jeg grint og hygget mig som i selskab som med med MadDog.

Alt i alt en super aften, hvis nogen ikke har prøver flat-rate før, er det godt at starte her.

Sex:

Tamara:

3 gange på kammer, som det sig hør og bør, første gang en tur til hende, anden gang fælles tur, 3. gang ingen sex med en helvedes masse putten og nussen. Selvfølgelig skulle vi da også have vores dans, da jeg havde bedt ”baren” om vores nummer

griner hun og smiler helt vildt, fuck jeg er vild med Tamara.

 Blev inviteret til at besøge hende i  hendes hjemby, ikke at jeg ikke har lyst, men jeg har prøvet at være forelsket i en GPér, ikke at der er noget galt i det, men det kommer ikke til at ske igen. Havde hun været ældre og jeg yngre, så havde jeg prøvet til, men alders forskellen er for stor, så jeg nøjes med at nyde de stunder vi nu engang har sammen, et eller andet sted findes en meget heldig mand og det er ham der bliver gift med Tamara. Tamara gav mig dog en kommentar der stak lidt i hjertet, hva så skal der gå 4 md. før jeg ser dig igen. Tidligere har jeg besøgt klubben ca. 1 gang pr. måned.

Casandra:

En utrolig vild tøs, fester som om hun var på speed. Ingen tvivl, hun ser godt ud og kan alle de fede tekniker, men sex mellem hende og  jeg dur ikke. Jeg ved for meget om hendes privat liv til jeg syntes jeg kan være intim med hende, hun skal have min bedste anbefaling, kommer du i klubben skal hun helt ”prøves”, men hende og jeg nej.

Sussi:

2 gange på kammer. En meget stor pige. Indfødt tysker, hold kæft hun er sød. Hun er godt nok kinky. Hun skal ikke styres men hun skal holdes fast. Kan du lide lidt store piger så fås sex ikke bedre. Detaljer holder jeg for mig selv, men alle huller blev prøvet både hendes og mine, kampen endte 1-1.

Bianka:

Ser bedre ud i virkeligheden, er dog en stor pige. Havde enligt lovet mig at lave et privat dildo show for mig. Sådan skulle det dog ikke gå, jeg kunne ikke lade være med at give hende oral efter hun er kommet tænker jeg, nu skal jeg have show, det kan jeg sku godt glemme alt om, hvad fanden har du gjort ved mig siger hun, nu skal jeg altså kneppes, som den venlige mand jeg er, må det så være sådan.

Veronika:

Hende og jeg kender hinanden rigtig godt, som i rigtigt godt, for at vi begge skal komme i mål, skal vores seancer afstemmes, ikke at vi ikke ved hvad der virker, det kræver vi tager to seancer lige efter hinanden. Det lykkedes ikke helt denne aften. Pyt med det, det når vi næste gang. Hun er meget stille når vi har sex, enten oral til hende eller ”misso” når hun så kommer bliver jeg næsten kastet af, kroppen bliver næsten som et flitsbue.

God aften til alle.

Kærligste hilsner

En lille mand der forsøger at fange alle de sol stråler der findes, naiv er jeg ej der til har jeg rejst for meget, set for meget, set fattigdom som vi knapt fatter. Please, du køber noget der ligner kærlighed, prøv at give blot en smule kærlighed til hende du køber fra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

jenslillemandhansenv2

Den her læste jeg lidt sent, men en god beretning er det, og godt at I er 2 der har fundet sammen om at tage turen.

Men jeg føler ikke at jeg køber noget der ligner kærlighed, og jeg håber heller ikke at piger forventer at få noget igen af mig der ligner.

Men vis taknemmelighed og respekt, sig tak for den gode oplevelse du får, og regn ikke noget som en selvfølge af den grund alene, at der er pengene imellem os.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...