Hop til indhold
Bergi

Stripperaften

Recommended Posts

Inspireret af DR2's stripperaften, hvor der blev vist nogle fantastisk flotte piger, kom jeg i tanke om en stripklub i London, som jeg besøgte for nogle få år siden. Vi var en lille flok mænd som skulle ud og more os efter arbejde; én kendet "et godt sted" og vi prejede et par taxier. Stedet så ikke ud af noget særligt udefra, men det var temmeligt stort indvendigt og i kælderen foregik det vi så frem til.

Øl, drinks, halvmørke og høj musik og mange sofagrupper fyldt med mænd som os. Samt en mængde purunge, tynde men nydelige piger, de fleste uden nogetsomhelst til gården eller gaden, som konstant bød sig til. Nå, men 20 pund for en lap-dance (nix pille) fik jeg da puttet op under strømpebåndet på den første pige, hvorefter hun vrikkede sig kedeligt indstuderet ud af sin bikini, mens hun omhyggeligt skjulte de intime detaljer med hænderne. 2 minutter efter var det slut og et nyt offer et stykke væk, blev udset. Lidt efter stod der en ny ung, nydelig men kedelig bikiniklædt facon-løs tøs og spurgte om hun skulle danse for mig. Det skulle hun ikke. Øl'et var godt og snakken hyggelig, men pigerne var der ikke meget ved. For selv om de er piger må de sgu godt ligne kvinder :)

Hvor var de lækre tøser henne som vi så i DR2 her til aften? Det var en helt anden kvalitet, der ville jeg gerne have været hen.

Jeg kan desværre ikke huske, hvad stedet jeg var på hed; er der nogen her, som kan genkende det på bagrund af beskrivelsen? Blot så jeg ikke dummer mig igen en anden gang.

Go'nat

/Bergi

Del dette indlæg

Link til indlæg

TV er desværre ofte en "fundet/instuderet" virkelighed. Jeg ser derfor heller aldrig såkaldte "reality"programmer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Inspireret af DR2's stripperaften, hvor der blev vist nogle fantastisk flotte piger, kom jeg i tanke om en stripklub i London, som jeg besøgte for nogle få år siden. Vi var en lille flok mænd som skulle ud og more os efter arbejde; én kendet "et godt sted" og vi prejede et par taxier. Stedet så ikke ud af noget særligt udefra, men det var temmeligt stort indvendigt og i kælderen foregik det vi så frem til.

Øl, drinks, halvmørke og høj musik og mange sofagrupper fyldt med mænd som os. Samt en mængde purunge, tynde men nydelige piger, de fleste uden nogetsomhelst til gården eller gaden, som konstant bød sig til. Nå, men 20 pund for en lap-dance (nix pille) fik jeg da puttet op under strømpebåndet på den første pige, hvorefter hun vrikkede sig kedeligt indstuderet ud af sin bikini, mens hun omhyggeligt skjulte de intime detaljer med hænderne. 2 minutter efter var det slut og et nyt offer et stykke væk, blev udset. Lidt efter stod der en ny ung, nydelig men kedelig bikiniklædt facon-løs tøs og spurgte om hun skulle danse for mig. Det skulle hun ikke. Øl'et var godt og snakken hyggelig, men pigerne var der ikke meget ved. For selv om de er piger må de sgu godt ligne kvinder :)

Hvor var de lækre tøser henne som vi så i DR2 her til aften? Det var en helt anden kvalitet, der ville jeg gerne have været hen.

Jeg kan desværre ikke huske, hvad stedet jeg var på hed; er der nogen her, som kan genkende det på bagrund af beskrivelsen? Blot så jeg ikke dummer mig igen en anden gang.

Go'nat

/Bergi

Hej Bergi,

Jeg ved ikke om du var her http://www.sunsetstrip.co.uk/index.html. i SOHO

Der er bar ovenpå og strip-scene i kælderen.

Jeg kan anbefale denne klub, som er reel og fair. Pigerne ok flotte... jeg kommer altid forbi her når jeg er i London.

I London skal man passe på, der er nogle klubber som tager røven på en, med dyre drinks.

Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Nille, ja pigerne der ser dejlige ud.

Nej det var bestemt ikke der. Jeg kan ikke huske om der var scene i kælderen, den blev i hvert fald ikke brugt. Alt foregik som lap-dance ved bordene. Jeg var der en almindelig hverdagsaften. London er ikke et sted hvor jeg sådan bare lige kommer.

Er 20 pund virkelig normen sådanne steder for 2 min. strip? (nu var det dårligt nok strip, da pigerne kun havde ultra-små bikinier på i forvejen).

Hilsen

Bergi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...