Hop til indhold
Guest Kræsenmakker

123Massage - Odense

Recommended Posts

Guest Kræsenmakker

Jeg skal høre om folks erfaringer og oplevelser ved Moni, i Odense ved 123Massage. 

 

(Beklager hvis det ikke er det rette sted og forespørge) er ny.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.Moni er en dejligt lille thai. Pæne bryster, dejlig bagdel.

hun er med på næsten det hele. F.eks finger op i både anus og fissen.

god til BODY to BODY , og fransk gøres flot med gummi ..

prøv 30 min. Super oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Idefix skrev, for 2 timer siden:

Hej, er det muligt at få en adresse..? tror lige at Moni er noget for mig :-)

Du kan finde adresse mv på alle thaiklinikker Jylland/Fyn i kortet du finder via linket i min signatur :) 

 

123 Thai Massage

Faaborgvej 255250 Odense
Tlf. 91 68 13 41
http://123thaimassage.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynskBjørn skrev, for 3 timer siden:

Moni er en glimrende massør.  Ikke verdens kønneste THAI, men sød og hun har en meget fin fin krop. 

Og hendes fisse bliver temmelig våd når den bliver slikket. :-)  Hun har også min varmeste anbefaling. :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hos 123 for godt en uge siden, var inde hos Anna. Jeg ville bare have en gang massage og en håndtrold, men jeg blev grebet af stemningen, og gik med til at hun med tøjet i mod betaling. Så jeg kom af med 700 . Det er lidt dyrt, men jeg skal da love for at hun er fræk, hun kan altså noget med hendes hænder. Jeg fik lov at pille, hun var pladder våd. dejlig oplevelse.

Redigeret af Citroen mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi hos 123 for godt en uge siden, var inde hos Anna. Jeg ville bare have en gang massage og en håndtrold, men jeg blev grebet af stemningen, og gik med til at hun med tøjet i mod betaling. Så jeg kom af med 700 . Det er lidt dyrt, men jeg skal da love for at hun er fræk, hun kan altså noget med hendes hænder. Jeg fik lov at pille, hun var pladder våd. dejlig oplevelse.

Anna er p t  på ferie hjemme i thailand.

 tilbage er Moni, som også kan kunsten, samt hendes søster, som pt afløser medens Anna er væk.

 

så prøv Moni . en illle frækkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er man begyndt at tilbyde:  tantra massage, på fåborgvej 25.

spændende at høre hvem der prøver og giver lille rapport.til siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

De burde få en ny skilte lavet

Den ser ikke så godt ud, da jeg kørte forbi i går og i parkering bagved var der fyldt med biler.

Jeg kørte bare igen. 

:( :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nææ, skiltet se ikke så godt ud, og deres bad kunne også trænge til en kærlig hånd , med hensyn til bile så bor der jo også andre i huset ovenpå...

Men deres ydelser er til gængæld helt i top, Anna er min favorit, men Moni er nu heller ikke tosset.   Vil da sige om Anna at i gennem de mange år jeg har besøgt thai piger så er den som har givet de bedst oplevelse, skarpt fulgt af Patty på Rugårdsvej .

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved at 123 thaimassage i Odense har åben? Har ringede derud, den går på  voice mail med det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...