DK fyr 34 4439 Skrevet 2. Maj, 2018 Faldt lige over dette indlæg fra EB.dk om en thaimassør der er træt af alle de mænd, der tror alle thaisteder er bordeller der tilbyder happy ending https://ekstrabladet.dk/nationen/de-liderlige-maend-bliver-ved-kolding-massoese-er-meget-meget-traet/7140667 - Beklager hvis der allerede er oprettet en tråd med samme indlæg. Fortsat god aften i det dejlige solskin DK fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 2. Maj, 2018 Citat fra artiklen: " Typisk..egoistiske mænd, der tror, de er guds gave til kvinden. - Hvis I kun har været i Bangkok og andre turiststeder, tror i alle Thaikvinder er ens. - Det er lidt ligesom når en terrorist herhjemme har myrdet,så tror i alle muslimer myrder. Sådan lød det fra nationens! Jonna F, da massøren Rojana og Benny - der er gift med en kvinde, der driver massage-klinik - for tre år siden, fortalte, at rigtig mange af de mandlige henvendelser handler om sex." Sikke noget pis at lukke ud. Respekt for at hun vil noget andet, men så længe at 95% af thai-klinikerne tilbyder mere en massage, må hun finde sig i at der bliver spurgt. Hun kan jo bare sige nej, hvad hun jo også gør. Det ligner en rigtig Ekstrablads forargelses click-bait. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 234 Skrevet 2. Maj, 2018 Hun må jo have råd til at sige nej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. Maj, 2018 mignuigen skrev, for 37 minutter siden: Sikke noget pis at lukke ud. Respekt for at hun vil noget andet, men så længe at 95% af thai-klinikerne tilbyder mere en massage, må hun finde sig i at der bliver spurgt. Hun kan jo bare sige nej, hvad hun jo også gør. Det ligner en rigtig Ekstrablads forargelses click-bait. Lige mine ord 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 2. Maj, 2018 Gaaab... det er en gentagelse af den 3 år gamle artikel der linkes til nederst. Mente nok jeg havde læst om "hende der vil klippe den af" før... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 2. Maj, 2018 Mine erfaringer igennem mange år og besøg er. Ved thaiklinnikkerne som tilbyder med eller uden happy end gør ik nogen forskel, for efter 2-3 besøg hos hende den så pæne som jo ik tilbyder mere, ender det jo med at hun jo alligevel godt lige vil tjene 200-300kr for en håndtrold. Bare lad vær med at presse for hårdt på, nyd hende, ros hende så bløder hun op og det ender da med tiden i den helt store tur. Thai piger er som regel altid til cool cash, de skal jo bruges til dyre tasker og sko når de skal ud og spille fine med thai veninderne 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 3. Maj, 2018 Hvor svært kan det være Et skilt i vinduet, på annoncer og hjemmeside burde filtrere de fleste fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. Maj, 2018 mature man skrev, for 7 timer siden: Hvor svært kan det være Et skilt i vinduet, på annoncer og hjemmeside burde filtrere de fleste fra Jeg ville sgu nok bytte lidt rundt på ordene..... jeg læser dette som NO MASSAGE, SEX. Og det gør jeg fordi at "NO" og "MASSAGE", står med de samme bogstaver, på samme baggrund, hvorimod "SEX" ikke gør..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Maj, 2018 Det er vel et spørgsmål om årsag og virkning. Hvis en muslim smider en bombe, er alle muslimer bombekastere, og giver en thaiklinik sex, giver alle thaiklinikker sex ..... Jeg kan godt se, at det som på f.eks Strandboulevarden 11 i København kan være svært at krølle sig udenom og overleve ved ikke at yde en eller anden form for "intimpleje". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 3. Maj, 2018 tvr skrev, for 41 minutter siden: Jeg ville sgu nok bytte lidt rundt på ordene..... jeg læser dette som NO MASSAGE, SEX. Og det gør jeg fordi at "NO" og "MASSAGE", står med de samme bogstaver, på samme baggrund, hvorimod "SEX" ikke gør..... Helt enig den kan laves meget bedre – den er bare nappet fra en af de grønne thaisteder – men grundlæggende forstår du og andre forhåbentlig hvad jeg mener – hvis ikke så har vi squ. et alvorligt problem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 4. Maj, 2018 tvr skrev, for 21 timer siden: Jeg ville sgu nok bytte lidt rundt på ordene..... jeg læser dette som NO MASSAGE, SEX. Og det gør jeg fordi at "NO" og "MASSAGE", står med de samme bogstaver, på samme baggrund, hvorimod "SEX" ikke gør..... Hvad med denne udgave Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. Maj, 2018 mature man skrev, 1 time siden: Hvad med denne udgave Den tror jeg ikke kan misforstås....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 4. Maj, 2018 tvr skrev, for 1 time siden: Den tror jeg ikke kan misforstås....... Næh, men hvis så ikke man har sådan et skilt, er det så ikke det samme som at reklamere med sex? Altså, om "markeringen" er hos dem der sexer eller de andre er vel et fedt i sidste ende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg