Hop til indhold
Captain

Kinky Camilla, Horsens

Recommended Posts

Har i formiddag haft fornøjelsen af et super frækt møde med @Kinky Camilla. Har mødt hende en enkelt gang før. Igen i dag var hun super fræk og rigtig smuk klædt på. Hun nyder virkeligt en fræk tunge på klitten og bliver rigtig våd når man rammer de rigtige steder. Hun forstår virkeligt at ride og hun er dejlig stram.Det kan virkeligt anbefales. Hun træffes privat og diskret.

Jeg har haft størst succes med at fange hende på eroguide via en privat besked eller på sms.

Glæder mig allerede til næste gang muligheden byder sig for en fræk oplevelse med Camilla.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Captain skrev, for 2 timer siden:

Har i formiddag haft fornøjelsen af et super frækt møde med @Kinky Camilla. Har mødt hende en enkelt gang før. Igen i dag var hun super fræk og rigtig smuk klædt på. Hun nyder virkeligt en fræk tunge på klitten og bliver rigtig våd når man rammer de rigtige steder. Hun forstår virkeligt at ride og hun er dejlig stram.Det kan virkeligt anbefales. Hun træffes privat og diskret.

Jeg har haft størst succes med at fange hende på eroguide via en privat besked eller på sms.

Glæder mig allerede til næste gang muligheden byder sig for en fræk oplevelse med Camilla.

Ja, hun er ikke kedelig, at tilbringe en hyrdetime hos ;)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Captain skrev, for 9 timer siden:

Hjertelig ❤️Selv tak kære søde @Captain det var skisme rigtig frækt og virkeligt dejligt ;) :wub:jeg blir helt glad i “låget” af de varme komplimenter :) håber inderligt vi ses når tid og alt muligt andet kan passe. Kys af våde ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Pite skrev, for 7 timer siden:

Ja, hun er ikke kedelig, at tilbringe en hyrdetime hos ;)

Kære @Pite det så sødt og hjertelig mange tak for din frække tanke ;) :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Captain skrev, for 21 timer siden:

Meget enig. Hun er i den grad thumbs up! Naturlig og dirty på en gang. En lækker Q<3

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
MrX skrev, for 2 timer siden:

Meget enig. Hun er i den grad thumbs up! Naturlig og dirty på en gang. En lækker Q<3

Virkelig hjertelig ❤️mange tak @MrX blir skisme helt varm og rørt over jeres frække søde tanker ;) bukker og nejer (enden li i vejret:D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Allan37 skrev, for 3 timer siden:

Gad godt ;-)

Allan37 skrev, for 3 timer siden:

Gad godt ;-)

Du ska være hjertelig ❤️Velkommen til at booke et skønt frækt møde:wub:go aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 21 timer siden:

Virkelig hjertelig ❤️mange tak @MrX blir skisme helt varm og rørt over jeres frække søde tanker ;) bukker og nejer (enden li i vejret:D)

"Enden li i vejret" det lyder som en invitation - jeg hopper på :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
MrX skrev, for 2 timer siden:

"Enden li i vejret" det lyder som en invitation - jeg hopper på :P

Kombardo :-P:P:D<3:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
jenslillemandhansenv2 skrev, for 3 timer siden:

Har denne Camilla en eller anden form for annonce? 

god wek-end

Jahhhh kig endelig frækkert ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BTL
Kinky Camilla skrev, for 13 minutter siden:

Jahhhh kig endelig frækkert ;)

Kan varmt anbefales. Du kommer ikke til at gå skuffet fra et besøg hos Camilla.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...