Hop til indhold

Recommended Posts

Stedet: http://www.buddinge-massage.dk/

Suzy er en pige i slutningen af 30´erne. Livsglad med masser af energi. Meget udadvendt.

Massage er ikke hvad man kommer for, men derimod en fantastisk sexoplevelse.

Selve massagen er et meget sensuelt forspil, som hun evner til perfektion. Masser af nærhed, tungekys og dejlige kærtegn.

Suzy elsker at få den hårdt... når hun er varmet godt op. Det kan klart anbefales at slikke hende, hvilket hurtigt får hende i overhalningsgear ;)

Får man hende i gear foregår sex over alt i lokalet. Tag et fast greb i hendes lange hår, og knep hende hårdt bagfra ind over sofaen, og hun er i himmelen.

Hun tilbyder superfransk, men ingen afslutning i munden.

Der er ingen tvivl om at hun har sig selv med i legen, og at hun nyder sit arbejde!

Ganske køn er hun. Alm. af bygning og med et par frække brystvorter, som beskrevet på andre fora.

En varm anbefaling, hvis du ønsker en nærværende fræk oplevelse. Husk de gode drikkepenge, dine gode manerer og hun vil belønne dig, som kun ganske få andre i branchen.

Hun ved hvad du er kommet for, og hvad hun leverer... God sammenhæng imellem varen som bliver købt, og at du går derfra svævende derfra.

Nancy niveau? Nej ikke helt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Stedet: http://www.buddinge-massage.dk/

Suzy er en pige i slutningen af 30´erne. Livsglad med masser af energi. Meget udadvendt.

Massage er ikke hvad man kommer for, men derimod en fantastisk sexoplevelse.

Selve massagen er et meget sensuelt forspil, som hun evner til perfektion. Masser af nærhed, tungekys og dejlige kærtegn.

Suzy elsker at få den hårdt... når hun er varmet godt op. Det kan klart anbefales at slikke hende, hvilket hurtigt får hende i overhalningsgear ;)

Får man hende i gear foregår sex over alt i lokalet. Tag et fast greb i hendes lange hår, og knep hende hårdt bagfra ind over sofaen, og hun er i himmelen.

Hun tilbyder superfransk, men ingen afslutning i munden.

Der er ingen tvivl om at hun har sig selv med i legen, og at hun nyder sit arbejde!

Ganske køn er hun. Alm. af bygning og med et par frække brystvorter, som beskrevet på andre fora.

En varm anbefaling, hvis du ønsker en nærværende fræk oplevelse. Husk de gode drikkepenge, dine gode manerer og hun vil belønne dig, som kun ganske få andre i branchen.

Hun ved hvad du er kommet for, og hvad hun leverer... God sammenhæng imellem varen som bliver købt, og at du går derfra svævende derfra.

Nancy niveau? Nej ikke helt....

Rigtig god, næsten lyrisk anmeldelse. Tak for den. Hvilken Nancy er det du omtaler- spørger en fra Jylland som af og til er i Kbh? :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Suzy er en alt igennem dejlig kvinde. Sidste gang blev jeg natten over. Dog 34 hvis man skal være nøjagtig - ikke i slutningen av 30'erne.

Den små Nancy har jeg også havet fornøjelsen af nogle gange. En fantastisk pige, hvor end hun nu befinder sig.

Og jeg skulle kunne nævne nogle andre piger der befinder sig på den samme niveau som Nancy, nej tilmed over. Men hvor meget jeg end anstrenger mig, kan jeg ikke betragte dem som handelsvarer, så de er desværre nok ikke noget for dig, MR.;)

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg skulle kunne nævne nogle andre piger der befinder sig på den samme niveau som Nancy, nej tilmed over. Men hvor meget jeg end anstrenger mig, kan jeg ikke betragte dem som handelsvarer, så de er desværre nok ikke noget for dig, MR.;)

B

Kom nu Bananas ;)

Handelsvare = penge skifter hænder for en ydelse. Ikke noget nedladende, eller på nogen anden måde negativt i det. Blot en konstatering.

Men hatten af hvis du får det hele gratis, eller måske er det dig som er den modtagende del, når vi snakker penge ;) Måske det er dig som er handelsvaren. Just joking.

Håber at du forstår, at der på ingen måde er andet end fuld afklarethed bag "handeslvare", og i øvrigt er du ikke den eneste som overnatter og spiser sammen med Suzy ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge,

Husk nu at det her først og fremmest er en meget positiv anmeldelse af en fantastiskt dejlig kvinde: Suzy i Buddinge.

Så nu kan i gå og sove, så skal jeg og onkel MR have en lille snak om semantik.

MR, så du både sover og spiser med handelsvarerne?

Jo, det har sagtens sket nogen gang at jeg har givet pigerne nogle penge. Men det har jeg jo også gjort til lægen og mange andre uden at nødvendigvis kalde dem handelsvarer. Gør du det noget andet steds end her? Det undrer mig lidt i den her verdenen, at anmeldere så tit på diverse fora, understreger den merkantile substansen i såvel nydelserne som kvinderne? Er det noget i er nødt at påminde jer selve hele tiden for ikke at tabe hovedet? Eller for at fremstå som fuldstændigt normale? For at modarbejde en lille slumrende mistanke om at det måske ikke er en helt almindelig beskæftigelse vi er i gang med?

Eller måske for at glemme at det først og fremmest er mennesker vi møder; ikke thai, sorte, vide eller gule varer? At møde et menneske kan jo risikere at kræve et elle andet af os foruden penge: f.eks. respekt, anerkendelse, interesse, delagtighed....og andet vanskeligt.

Misforstå mig nu ikke. Jeg siger ikke du er en mand, der ikke anerkender kvinden du møder. Men hvorfor hver gang pointere handelsvareaspekten?

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge,

Husk nu at det her først og fremmest er en meget positiv anmeldelse af en fantastiskt dejlig kvinde: Suzy i Buddinge.

Så nu kan i gå og sove, så skal jeg og onkel MR have en lille snak om semantik.

MR, så du både sover og spiser med handelsvarerne?

Jo, det har sagtens sket nogen gang at jeg har givet pigerne nogle penge. Men det har jeg jo også gjort til lægen og mange andre uden at nødvendigvis kalde dem handelsvarer. Gør du det noget andet steds end her? Det undrer mig lidt i den her verdenen, at anmeldere så tit på diverse fora, understreger den merkantile substansen i såvel nydelserne som kvinderne? Er det noget i er nødt at påminde jer selve hele tiden for ikke at tabe hovedet? Eller for at fremstå som fuldstændigt normale? For at modarbejde en lille slumrende mistanke om at det måske ikke er en helt almindelig beskæftigelse vi er i gang med?

Eller måske for at glemme at det først og fremmest er mennesker vi møder; ikke thai, sorte, vide eller gule varer? At møde et menneske kan jo risikere at kræve et elle andet af os foruden penge: f.eks. respekt, anerkendelse, interesse, delagtighed....og andet vanskeligt.

Misforstå mig nu ikke. Jeg siger ikke du er en mand, der ikke anerkender kvinden du møder. Men hvorfor hver gang pointere handelsvareaspekten?

B

B, er ked at du føler at du behøver at træde i karakter på denne måde.

Jeg misforstår dig ikke. Vi har blot 2 forskellige vinkler, til samme sag. Penge skifter hænder, og går alt godt er alle glade. Hvilket jo er dejligt.

Dvæl nu ikke for meget med ordet "handelsvare". I hvertfald tag det med dig, at jeg ikke lægger noget negativt i det, som tidligere beskrevet.

Skal vi lade den ligger her :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik mægtig lyst til at prøve Suzy efter den gode omtale og gjorde derfor alvor af det.

Stedet er nemt at komme til og er næsten så diskret, som det kan blive. Gården deles dog med en erhvervsvirksomhed. Indendørs er der rent og pænt, og jeg blev vist ned i bagerste rum, der vist også tjener som fitnessrum.

Desværre fik jeg at vide, selvom jeg havde ringet i forvejen, men desværre så ikke helt forstået det, at Suzy var i Thailand, men jeg kunne da få en anden pige. Selvom menuen reklamerer med, at deres speciale er 1/2 times olie samt 1/2 times tantra, vidste pigen ikke rigtigt, hvad hun skulle stille op med mig, da jeg insisterede. Der kom hjælp udefra af en pige, der kaldte sig Paula. En lækker lille mørk frækkert med nogle enorme kasser. Desværre var det ikke hende, der skulle stå for det videre forløb.

Den tildelte pige gik i gang. Hun var sød nok, men massage var ikke hendes spidskompetence, noget tilfældigt strygeri på huden. Der gik da heller ikke længe, før både fysiske og verbale ting antydede, at der var andet, hun hellere ville gøre ved mig. Jeg ville da have noget dansk, men en kommunikationsfejl gjorde, at det endte med en blanding af superfransk og svensk, og det var der til gengæld ikke noget at udsætte på.

Jeg blev lettet for 1000 gryn, og det var klart i overkanten i forhold til ydelsen. Det var lidt af en kold afvaskning, at jeg ikke traf Suzy, faktisk lige så kold, som afvasningsvandet i mellemtiden var blevet. Det var heller ikke så effektivt, da det indeholdt olie fra rygafvaskningen, før "turn around, please". Jeg følte i hvert fald, at jeg stank i hele S-toget på vej mod nord.

Det ville utvivlsomt glæde mange, hvis branchen kunne finde en lugtfri eller mere diskret olie.

Om jeg kommer igen? Tjah, anmeldelserne af Suzy lokker jo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...