Hop til indhold
Tehtdk

Jenny - Heng Heng Massage - Vejle

Recommended Posts

Efter en anbefaling herinde skrev jeg en SMS til Jenny i fredags for at booke en aftale om mandagen hvor jeg alligevel skulle til Århus og lige kunne slå vejen omkring vejle ;). Hun svarede utroligt hurtigt og venligt og aftalen blev først sat til kl 1600 i går, men den ændrede jeg så over weekenden til kl 0730 da jeg så lige kunne ordne besøget inden jeg skulle sidde i et kedeligt møde ;)
 
Ankom til adressen lidt forsinket, men Jenny havde forsikret mig om at det var ok. Går indenfor og ser så der står Heng Heng massage på døren og blev lidt forvirret men blev hentet af Jenny og taget godt imod og bliver vist ind i et rum. Hun spørger om hvor lang tid jeg gerne vil have og vi ordner betaling og jeg tager tøjet af og ligger mig på briksen.
 
Fik en skøn og dejlig omgang massage til at starte med og det var lige hvad jeg trængte til, så er ikke sidste gang jeg besøger dem ;). Bliver så bedt om at ligge mig om på ryggen og får lidt nøgen krop mod kropsmassage og kys samt et dejligt skønt blowjob, og bliver spurgt om det skal være med eller uden. Jeg vælger så uden da jeg synes med kondom stjæler for meget af nydelsen.  Nusser og tager lidt på hende og giver hende finger og ender så i en 69'er på briksen i lidt tid før at hun hopper af ruller et kondom på og begynder at ride mig. 
 
Er rimelig ny i det her og det er noget tid siden jeg sidst har fået noget så holder ikke vildt længe og Jenny kravler af og vi slutter det hele af med et dejligt bad sammen og siger på snarligt gensyn ;)
 
Alt i et synes jeg det var en god og dejlige oplevelse. Der er parkeringsmulighed ved døren, men det er dog en relativ ofte befærdet p-plads og der er synlige skilte mv på facaden så det er ikke "skjult" eller vildt anonymt, men det har jeg så fint med. Men Jenny er en super sød, kærlig og varm pige. Super skønt blowjob, dejlige små bryster og en god skøn røv og en dejlig stram fisse.

Og prisen på 1000 kr for en time kan jeg godtnok absolut ikke klage over. Det er ikke sidste gang jeg besøger hende/dem.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg måtte igen forbi Jenny idag, og hun er bare helt fantastisk. Nok den mest indlevende oplevelse jeg har haft til dato, til trods at det bare var en "hurtig" omgang sex. Fik superfransk, 69, tungekys og blev redet på den mest ophisende måde man kan forestille sig.....kæft hvor er hun bare fræk! Og for det ikke skal være løgn, så gav hun lidt massage på hoved, nakke og skuldre bagefter.....så det kan hun bestemt også :-). Bagefter tilbud om drikkelse, kys og farvelkram. Sikke en service hun yder.

Glæder mig allerede til næste besøg hos Jenny, hvor det nok bliver et lidt længere møde med massage.....plus den seance som vi aftalte at skulle udleve :wink: :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Jennyi sidste uge, jeg har aldrig været i dette hus før, så det var jo lidt spændende.

 

Det ligger  okay diskret,  Jenny åbnede hurtigt døren, og jeg kom ind, hun var rimeligt pæn med tøj på, hun havde en sort kjole som var meget kort, og åben i siderne

 

Jeg blev lukket ind i massagerummet, der var pænt og rent over alt,

 

Jenny   kom ind i lokalet, hvor jeg nu var nøgen, hun smed det begrænsede tøj hun havde på, og jeg havde nu mulighed for at se herligheden, hun så dejlig ud,hun havde nogel meget velsiddende naturalige ibryster,  jeg må sige kroppen er super,efter min smage^_^

 

 

Nu gik vi så igang, jeg blev lagt på bristen  hvor hun satte sig mellem mine ben, med en bøtte mandelolie, som hun smurte mine lår om min pik ind i, det var en dejlig behandling, og der kom hurtigt liv i banditten,  begyndt hun at give mig rigtig dejlig fransk, se det havde jeg jo ikke regnet med, den fik den helt store tur, hun slikkede også bollerne det var virekligt dejlige

 

Dette holdt jeg ikke til ret længe, så vi måtte skifte til det danske, så hende om på ryggen, og så fik hun den helt store tur.

Super oplevelse, hvor er det skønt når man får lidt mere end man regner med.

 

Hun ser bedre ud i virkligeheden end på billeder 
 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge 

 

 

Jeg vil da lige skrive en anmeldelse af  Jenny som jeg mødte for lidt tid siden igen. 

Jenny er  super imødekommende og smask hamrende fræk 

 

De gange jeg har mødt Jenny er jeg aldrig blevet skuffet, hendes indlevelses evne er i blandt de bedste. 

 

Hun få  de varmeste anbefalinger fra mig ! 

 

Jeg er sikker på flere herinde kender hende og kan anbefale at besøge hende, jeg er aldrig blevet skuffet. 

Uanset hvad lege vi har haft gang så har det været topklasse service. 

 Jenny har altid givet sig 110%. .jeg blev rykket rundt og total overrasket over hvad en ægte GFI oplevelse er og kan være hos sådan en pige.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at prøve Jenny. Det var egentlig min mening at tage en tur med den dejlige Am som jo altid byder på en første klasses oplevelse, men hun var ikke ledig. Umiddelbart er Jenny ikke den type jeg normalt vælger, men de gode anmeldelser in mente skulle hun have en chance. Det kom jeg bestemt ikke til at fortryde. Valgte en halv time da det var første gang med pigen, men hold da op en halv time, det var ægte gfe af bedste skuffe. Ingen tvivl om at hun kan lide det hun laver.
Mødte Am på vej ud og fik et kæmpe kram med ønske om at jeg snart besøgte hende igen... Pis det bliver dyrt hvis man skal besøge dem begge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg kunne tænke mig 2 thai piger samtidig, er der nogen der har prøvet Am og Jenny I Vejle?? Hvordan var oplevelsen ? 

Redigeret af Small28

Del dette indlæg


Link til indlæg
Small28 skrev, for 5 timer siden:

Hej.

Jeg kunne tænke mig 2 thai piger samtidig, er der nogen der har prøvet Am og Jenny I Vejle?? Hvordan var oplevelsen ? 

Jeg synes jeg læste et par andmeldelser på netop de 2 under en anden tråd igår. Prøv at søg lidt, skulle være til at finde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Så fik jeg også besøgt Jenny, det blev en dejlig oplevelse,det inde holdt alt hvad hjertet begærer.

Super massage, dejlige strejf , så man kan ikke undgå at gå videre i legen.

Smager dejlig, super Body to body m.m 

Helt sikkeret at Jenny skal besøges igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vejle 61 skrev, den 9/7/2018 at 20:07:

Hej

Så fik jeg også besøgt Jenny, det blev en dejlig oplevelse,det inde holdt alt hvad hjertet begærer.

Super massage, dejlige strejf , så man kan ikke undgå at gå videre i legen.

Smager dejlig, super Body to body m.m 

Helt sikkeret at Jenny skal besøges igen

Hvad gav du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legodt skrev, for 1 time siden:

Hvad gav du?

Det plejer at koste 1 lang for 1 time.

fair pris for den super service hun gir, på alle måder .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, for 1 time siden:

Det plejer at koste 1 lang for 1 time.

fair pris for den super service hun gir, på alle måder .....

Ok tak. Og hun huskede gummi eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, den 1/5/2018 at 12:50:
Efter en anbefaling herinde skrev jeg en SMS til Jenny i fredags for at booke en aftale om mandagen hvor jeg alligevel skulle til Århus og lige kunne slå vejen omkring vejle ;). Hun svarede utroligt hurtigt og venligt og aftalen blev først sat til kl 1600 i går, men den ændrede jeg så over weekenden til kl 0730 da jeg så lige kunne ordne besøget inden jeg skulle sidde i et kedeligt møde ;)
 
Ankom til adressen lidt forsinket, men Jenny havde forsikret mig om at det var ok. Går indenfor og ser så der står Heng Heng massage på døren og blev lidt forvirret men blev hentet af Jenny og taget godt imod og bliver vist ind i et rum. Hun spørger om hvor lang tid jeg gerne vil have og vi ordner betaling og jeg tager tøjet af og ligger mig på briksen.
 
Fik en skøn og dejlig omgang massage til at starte med og det var lige hvad jeg trængte til, så er ikke sidste gang jeg besøger dem ;). Bliver så bedt om at ligge mig om på ryggen og får lidt nøgen krop mod kropsmassage og kys samt et dejligt skønt blowjob, og bliver spurgt om det skal være med eller uden. Jeg vælger så uden da jeg synes med kondom stjæler for meget af nydelsen.  Nusser og tager lidt på hende og giver hende finger og ender så i en 69'er på briksen i lidt tid før at hun hopper af ruller et kondom på og begynder at ride mig. 
 
Er rimelig ny i det her og det er noget tid siden jeg sidst har fået noget så holder ikke vildt længe og Jenny kravler af og vi slutter det hele af med et dejligt bad sammen og siger på snarligt gensyn ;)
 
Alt i et synes jeg det var en god og dejlige oplevelse. Der er parkeringsmulighed ved døren, men det er dog en relativ ofte befærdet p-plads og der er synlige skilte mv på facaden så det er ikke "skjult" eller vildt anonymt, men det har jeg så fint med. Men Jenny er en super sød, kærlig og varm pige. Super skønt blowjob, dejlige små bryster og en god skøn røv og en dejlig stram fisse.

Og prisen på 1000 kr for en time kan jeg godtnok absolut ikke klage over. Det er ikke sidste gang jeg besøger hende/dem.
 

Kan man få to halvlege på en time?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik også besøgt Jenny her til aften.  Det blev en fantastisk time med god massage og lækker sex.

Hun er uden tvivl en kvinde der kan lide sit job. Hun har god indlevelse og sød at tale med.

Massagen var rigtig god, selvom jeg har en maskulin krop så har jeg prinsesse hud, den fangede hun meget hurtigt og tilpassede hårdheden derefter. En god gang superfransk og hun satte sig omvendt, så jeg også havde mulighed for at slikke hende. En god gang sex og afsluttende med massage.

Efter den fantastiske time gik jeg smilende hjem i silende regn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nåede lige at få besøgt Jenny endnu engang, inden hun gik på ferie :). Den sædvanlige gode service som bare bliver bedre og bedre. Hun er 100% fræk og indlevende under hele sceancen. Først en fræk 69'er efterfulgt af "det vilde ridt", hvor jeg måtte stoppe hende. Derefter doggy lige til det sidste hvor jeg kunne styre....Og da jeg tænder for vildt på hendes frække ansigt, indlod hun sig med glæde på at lade sig oversperme i ansigtet (det var selvfølgelig aftalt). Jeg nåede dog ikke rigtig i stilling til det helt store "sjaskværk". Men hun gjorde virkelig sit yderste for at få så meget som muligt, hvorefter hun kørte spermen rundt i hele ansigtet med pikken. "Oooh, you come in my face" sagde hun og kikkede frækt op på mig. Virkelig frækt og prof udført.

Kan kun give hende min klareste anbefaling, og bestemt ikke sidste gang hun får ladningen i ansigtet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 25 minutter siden:

Er der en her, som vil være rar at fortælle mig om Jenny er glatbarberet ? det kan jeg nemlig bedst lide.

Det var hu under mit besøg. Vil foreslå man spørger ved booking for en sikkerheds skyld.

god fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...