Hop til indhold
lillejohn

Så nåede vi bunden hos Anna i Vrå

Recommended Posts

Hej derude,

var en smut forbi Anna https://annoncelight.dk/search/vrå?region=7&type=female

Billederne var som forventet meget fake, hun er mindst 20 kg større en den viste pige. Men  hun virkede sgu meget sød, så 800,- på disken og så i gang ØØHHHH troede jeg.

"No lick pussy" "no lick tits" ØØHHH nå men det lykkedes dog efter en længere salgstale.  Efter 10 min. så skulle hun tisse , så forfra igen og forløbet gentog sig, så til sidst opgav jeg og sagde pænt farvel.

Man føler sig total dum og kan vel kun sige at det var en gang "lærepenge".

karakterbogen:

stedet: 5

Pigen: 5

Akten: 2

Så ingen fare for gentagelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Har    nu aldrig forstået. Hvordan man ik kan tænke. At når man kommer og ser det ik er dem der er på billedet. så vel da gå igen. Tror de at mænd er totalt dumme 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
issen skrev, for 28 minutter siden:

Har    nu aldrig forstået. Hvordan man ik kan tænke. At når man kommer og ser det ik er dem der er på billedet. så vel da gå igen. Tror de at mænd er totalt dumme 

Ja, det er vi så åbenbart, men nu må vi snart tage os sammen og vise flaget. Nu finder vi os ikke i det mere :angry:

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Opmæen

Jeg har været dette sted, simpelthen det værste jeg har oplevet, det virkede som om hun var tvunget til noget hun ikke havde lyst til, altså hvis det det er den samme der er der endnu... det er 100% slut med mørke piger herfra, kun danske ellers skal der ligge meget gode anmeldelser...

Del dette indlæg

Link til indlæg
issen skrev, for 16 timer siden:

En sørgelig historie som grangiveligt ligner min anmeldelse af "Claudia" Aalborg - (læs lige den anmeldelse) hun er nu i Aarhus .... SKRÆK OG ADVARSEL

https://annoncelight.dk/showad/233015

Jeg vil gerne tilføje til dig "opmæen" at garantien for en god oplevelse slet ikke hænger sammen med om det "er pigen på billedet" - for Claudia ER pigen på billedet .....

og det er jo ikke mænd der er dumme der hopper på den - men geanske enkelt at man ikke kan gøre en skid når først pengene er betalt - thats it 

Men jeg har lært (som en anden i denne tråd skrev)  at gå efter de gode anmeldelser som alle vi gode frænder giver hinanden på denne lækre site :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Opmæen
marcellino skrev, den 1/5/2018 at 12:32:

En sørgelig historie som grangiveligt ligner min anmeldelse af "Claudia" Aalborg - (læs lige den anmeldelse) hun er nu i Aarhus .... SKRÆK OG ADVARSEL

https://annoncelight.dk/showad/233015

Jeg vil gerne tilføje til dig "opmæen" at garantien for en god oplevelse slet ikke hænger sammen med om det "er pigen på billedet" - for Claudia ER pigen på billedet .....

og det er jo ikke mænd der er dumme der hopper på den - men geanske enkelt at man ikke kan gøre en skid når først pengene er betalt - thats it 

Men jeg har lært (som en anden i denne tråd skrev)  at gå efter de gode anmeldelser som alle vi gode frænder giver hinanden på denne lækre site :) 

Ja jeg kan godt huske jeg har læst din anmeldelse, men føj hvor ser hun godt ud, og hmmmm hende gad jeg godt prøve, men det ville blive med den option at jeg ville sige det som det var,  at jeg havde læst nogle anmeldelser på hende og at jeg ikke ville betale før akten var ovre, og at hun overholdte det hun skriver i sin annonce, hvis hun overhovedet er klar over hvad der står :-) da det sikkert ikke er hende der har skrevet det... men så var jeg klar :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...