Hop til indhold
Guest Calletti

Sif - tidligere Cassiopeiastars

Recommended Posts

Guest Calletti

Imponerende som et par helt henrivende bryster og et par dybe øjne der æder en kan gøre ens humør farligt godt tilpas og give masser af god energi til en ivrig tur foran et spejl str. X-large. Har haft fornøjelse af et par omgange da Sif var på Cassiopeiastars, og tænker at hendes flyt til Mon Cherie nok ikke kommer til at forhindre mig i at besøge hende yderligere. 

Der er intet, intet!!, i denne verden som et par smukt formede ægte bryster der kan gøre mig lykkelig. Men nu gentager jeg mig selv. 

Sexen bliver derefter. En af de piger hvor jeg dårlig aner hvad der sker omkring mig selv..... og så igen, der er da enkelte detaljer, der dukker op når jeg lukker mine øjne. Sif lader i øvrigt også til at nyde at blive begæret og kan se svært godt ud og godt tilfreds undervejs :-)

https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-9

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 1 time siden:

Imponerende som et par helt henrivende bryster og et par dybe øjne der æder en kan gøre ens humør farligt godt tilpas og give masser af god energi til en ivrig tur foran et spejl str. X-large. Har haft fornøjelse af et par omgange da Sif var på Cassiopeiastars, og tænker at hendes flyt til Mon Cherie nok ikke kommer til at forhindre mig i at besøge hende yderligere. 

Der er intet, intet!!, i denne verden som et par smukt formede ægte bryster der kan gøre mig lykkelig. Men nu gentager jeg mig selv. 

Sexen bliver derefter. En af de piger hvor jeg dårlig aner hvad der sker omkring mig selv..... og så igen, der er da enkelte detaljer, der dukker op når jeg lukker mine øjne. Sif lader i øvrigt også til at nyde at blive begæret og kan se svært godt ud og godt tilfreds undervejs :-)

https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-9

Er det hende med den røde hårdusk på fissen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Pigeforskeren skrev, for 13 minutter siden:

Er det hende med den røde hårdusk på fissen?

Med fare for at have haft fokus andre steder...... nej..... mener ikke at være blevet kildet på næsen af Sif (ikke at det i øvrigt skulle have generet mig). Men jeg kunne godt have været meget optaget af hendes bryster imens, så jeg kommer nok til at se bedre efter næste gang :-)

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Pigeforskeren skrev, den 28/4/2018 at 09:19:

Er det hende med den røde hårdusk på fissen?

Det tror jeg var hendes tidligere tirsdagsmakker fra Cassiopeia... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
AmandaCassiopeia skrev, for 3 minutter siden:

Det tror jeg var hendes tidligere tirsdagsmakker fra Cassiopeia... ;)

Aaaj - er du tilbage Amanda :)! Det vil jeg håbe at benytte mig af til et snarlig visit! Missede fuldstændig chancen sidst du var på cs. 

Ses! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Calletti skrev, for 6 minutter siden:

Aaaj - er du tilbage Amanda :)! Det vil jeg håbe at benytte mig af til et snarlig visit! Missede fuldstændig chancen sidst du var på cs. 

Ses! 

Hehe. Så fik jeg lige klemt mig ind, som man siger :) #onkelhumor

Jeg er tilbage igen. Jeg savnede det hele. Gæsterne, tøserne,  lommepengene, kaffen.... Jeg håber vi ses <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex

Jeg var på besøg hos Sif, og det var en ret kedelig oplevelse. Jeg gider ikke at gå i detaljer, men hun virkede meget uoplagt og hverken billeder eller tekst stemmer overens med den pige jeg mødte. Jeg har ellers mødt skønne kvinder hos mon cherie før 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har næsten lige besøgt dejlige Sif igen. Super oplevelse som sidste gang og hun kunne sagtens huske mig selvom det var mere end et år siden sidst. Det giver altså plusser i min bog. 

Sif er en dejlig pige. 100% naturlig - blød og fast på den helt rigtige måde. Smuk, sød og velformuleret og meget servicemindet. 

Selvom jeg kun havde tid til en cocktail var det helt kæreste sex agtigt og jeg synes hun er vildt fræk.

I mine øjne er hun den ægte "naboens datter" jeg kommer helt sikkert igen - snart :)

Jeg synes også at selve stedet lige skal have thumbs up fordi de altid er super søde og imødekommende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isex skrev, den 15/5/2018 at 23:17:

Jeg var på besøg hos Sif, og det var en ret kedelig oplevelse. Jeg gider ikke at gå i detaljer, men hun virkede meget uoplagt og hverken billeder eller tekst stemmer overens med den pige jeg mødte. Jeg har ellers mødt skønne kvinder hos mon cherie før 

Det er jeg ked af du synes :( Det har bestemt ikke været meningen. :) En anden gang er du mere end velkommen til at sige det direkte til mig, for det er bestemt ikke sådan som jeg er som person :) 

En ting jeg dog ikke kan følge dig i, er at du siger mine billeder ikke stemmer overens med virkeligheden. Hvilken jeg dybt uenig i faktisk, da jeg har gået meget op i, at mine billeder nemlig ikke skulle retoucheres hos fotografen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, den 16/5/2018 at 07:34:

Jeg har næsten lige besøgt dejlige Sif igen. Super oplevelse som sidste gang og hun kunne sagtens huske mig selvom det var mere end et år siden sidst. Det giver altså plusser i min bog. 

Sif er en dejlig pige. 100% naturlig - blød og fast på den helt rigtige måde. Smuk, sød og velformuleret og meget servicemindet. 

Selvom jeg kun havde tid til en cocktail var det helt kæreste sex agtigt og jeg synes hun er vildt fræk.

I mine øjne er hun den ægte "naboens datter" jeg kommer helt sikkert igen - snart :)

Jeg synes også at selve stedet lige skal have thumbs up fordi de altid er super søde og imødekommende. 

Tak min søde! Dejligt at se dig igen - håber bestemt ikke det var sidste gang :) 

God aften :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hagbarth skrev, den 16/5/2018 at 00:33:

Mødt hende i Vojens.

Flot krop, men sammenlignet med teksten er hun voldsomt oversolgt.

Tak for din kommentar :) 

En anden gang, hvis du føler kemien eller andet ikke stemmer overens med dine forventninger, er du meget velkommen til at sige det og gå igen. Ingen er forpligtet, bare fordi de har bestilt tid eller andet :) 

God aften :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, den 28/4/2018 at 07:44:

Imponerende som et par helt henrivende bryster og et par dybe øjne der æder en kan gøre ens humør farligt godt tilpas og give masser af god energi til en ivrig tur foran et spejl str. X-large. Har haft fornøjelse af et par omgange da Sif var på Cassiopeiastars, og tænker at hendes flyt til Mon Cherie nok ikke kommer til at forhindre mig i at besøge hende yderligere. 

Der er intet, intet!!, i denne verden som et par smukt formede ægte bryster der kan gøre mig lykkelig. Men nu gentager jeg mig selv. 

Sexen bliver derefter. En af de piger hvor jeg dårlig aner hvad der sker omkring mig selv..... og så igen, der er da enkelte detaljer, der dukker op når jeg lukker mine øjne. Sif lader i øvrigt også til at nyde at blive begæret og kan se svært godt ud og godt tilfreds undervejs :-)

https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-9

Haha bliver helt rørt søde :) Vidste ikke mine bryster havde betaget dig så meget! Men super dejligt at høre! Kom snart forbi til leg igen! Knus & Kram herfra <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Sifpigen skrev, for 4 timer siden:

Haha bliver helt rørt søde :) Vidste ikke mine bryster havde betaget dig så meget! Men super dejligt at høre! Kom snart forbi til leg igen! Knus & Kram herfra <3

Den unge uskyldige pige der bare slet ikke aner hvilken indvirkning hendes sprudlende ungpigebryster havde på ivrige hanfolk :D (.....“og pludselig kom han med sådan nogle mærkelige lyde og blev helt rød i hovedet..... måske kan han slet ikke li mig.... ") . 

Dejligt at høre at jeg overrasker med min højt raffinerede glæde ved dig ;)..... I'll be back.... snart! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Sifpigen skrev, for 10 timer siden:

Min savnede tirsdagsmakker vel at mærke ;)

Jeg savner også dig, mulle <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 7 timer siden:

Den unge uskyldige pige der bare slet ikke aner hvilken indvirkning hendes sprudlende ungpigebryster havde på ivrige hanfolk :D (.....“og pludselig kom han med sådan nogle mærkelige lyde og blev helt rød i hovedet..... måske kan han slet ikke li mig.... ") . 

Dejligt at høre at jeg overrasker med min højt raffinerede glæde ved dig ;)..... I'll be back.... snart! 

Det vil jeg glæde mig til ;) Så skal jeg se om jeg kan gøre dig rød i hovedet igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Sifpigen skrev, for 27 minutter siden:

Så skal jeg se om jeg kan gøre dig rød i hovedet igen ;)

...... og i lige måde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex
Sifpigen skrev, for 21 timer siden:

Det er jeg ked af du synes :( Det har bestemt ikke været meningen. :) En anden gang er du mere end velkommen til at sige det direkte til mig, for det er bestemt ikke sådan som jeg er som person :)

En ting jeg dog ikke kan følge dig i, er at du siger mine billeder ikke stemmer overens med virkeligheden. Hvilken jeg dybt uenig i faktisk, da jeg har gået meget op i, at mine billeder nemlig ikke skulle retoucheres hos fotografen.  

Det fungerede slet ikke mellem os, men sådan kan det gå. Der er mange som er glade for dig - så det håber jeg, at du kan glæde dig over. :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, den 10/7/2018 at 12:23:

Jeg savner også dig, mulle <3

I er skønne, I to piger.

Calletti skrev, den 28/4/2018 at 07:44:

Og MC's profiladresser er skønne. Nu har jeg ganske vist ikke mødt Vibe, men Sif har jeg mødt, og hun er den ægte vare. :-)

Redigeret af René

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isex skrev, den 10/7/2018 at 23:00:

Det fungerede slet ikke mellem os, men sådan kan det gå. Der er mange som er glade for dig - så det håber jeg, at du kan glæde dig over. :)

 

 

Det er også helt fair :) Må jeg spørge dig hvilken klinik jeg har stødt på dig henne? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen at besøge sif hos MC for 14 dage siden og kan kun bekræfte hendes skønhed. Hun er outstanding og et genbesøg værd - mine varmeste anbefalinger. Lækker pige som er smoking hot:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, den 10/7/2018 at 01:46:

Det er jeg ked af du synes :( Det har bestemt ikke været meningen. :) En anden gang er du mere end velkommen til at sige det direkte til mig, for det er bestemt ikke sådan som jeg er som person :)

En ting jeg dog ikke kan følge dig i, er at du siger mine billeder ikke stemmer overens med virkeligheden. Hvilken jeg dybt uenig i faktisk, da jeg har gået meget op i, at mine billeder nemlig ikke skulle retoucheres hos fotografen.  

Hi. is it ok with kissing with tongue, blow job without condom, 69, and breast sex? see you soon :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
AmandaCassiopeia skrev, den 10/7/2018 at 12:23:

Jeg savner også dig, mulle <3

Jeg er helt sikker på at der må være både plads og kunder til dig herude hos os i forstæderne.........hvad venter du på? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...