69er 207 Skrevet 27. April, 2018 Jeg tænker lidt.... elsker at kysse og slikke en gp fra top til tå - har nogen gange ikke noget behov for selv at komme.. Lyder måske mærkeligt.. men jeg elsker kvinder og kvindekroppen og kan være høj flere dage efter bare at have serviceret en dejlig kvinde... tænker bare.. hvad synes en gp egentlig om det.. er det røvsygt.. sødt.. dejligt.. eller easy money.. eller måske bare .. hold kæft en idiot.. fuck af og hvad synes brødrene om det.. kunne i besøge en lækker pige og bare kysse og slikke og ta' 3. halveg med hjem og bare tænke i billeder 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. April, 2018 69er skrev, for 8 minutter siden: Jeg tænker lidt.... elsker at kysse og slikke en gp fra top til tå - har nogen gange ikke noget behov for selv at komme.. Lyder måske mærkeligt.. men jeg elsker kvinder og kvindekroppen og kan være høj flere dage efter bare at have serviceret en dejlig kvinde... tænker bare.. hvad synes en gp egentlig om det.. er det røvsygt.. sødt.. dejligt.. eller easy money.. eller måske bare .. hold kæft en idiot.. fuck af og hvad synes brødrene om det.. kunne i besøge en lækker pige og bare kysse og slikke og ta' 3. halveg med hjem og bare tænke i billeder Hvis man bevæger sig i lyst, og ikke i begær, opnår man efter min mening den største nydelse. Altså, gør vejen til klimaks så lang og lystfuld som mulig. Når udløsningen ( begæret) er forbi, er lysten til at undersøge også væk. Lysten kan vare timer og dage, begæret er bare et kort brus, som proppen der knalder af en flaske champagne. Festligt i øjeblikket, men hurtigt overstået. Så du er ikke ene i din måde at pleje din lyst på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2374 Skrevet 27. April, 2018 (edited) ... tilslutter mig spørgsmålet ... har det selv på nøjagtig samme måde ... (og så elsker jeg at kramme ... ) Så jeg er også rigtig nysgerrig på pigernes svar .. Jeg har besøgt en pige nogle gange, som er rigtig god til at tage imod ... Men fornemmer lidt at nogle piger måske synes de 'ikke gør deres job' hvis man ikke får udløsning ... Æææælsker at fortælle en pige hvor skøn hun er ... MUMS ... M-e-n et godt handjob er nu en god afsluning (har desværre tit svært ved at mærke pigen hvis jeg er oppe i hende) Redigeret 27. April, 2018 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 27. April, 2018 Jeg har en oplevelse som din hvor der kun blev nået en masse kysse og slikken , det var så ikke hendes skyld. Men mere mig der blev optaget af hendes sprøjte orgasmer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Herhid Skrevet 27. April, 2018 En af mine bedste oplevelser har faktisk været at vi bare snakkede tiden væk og sluttede med en ordentlig krammer, så det behøver ikke altid handle om om orgasme for at det kan blive en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 234 Skrevet 27. April, 2018 Har det næsten som dig. Jagter ikke de sidste 20 sek, for så er det hele jo også forbi. Er en sucker for suspension, og hvis jeg nogensinde skulle komme i det urealistiske valg mellem at gi’ og ta’, ja så blev det klart at gi’ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 27. April, 2018 69er skrev, for 55 minutter siden: Jeg tænker lidt.... elsker at kysse og slikke en gp fra top til tå - har nogen gange ikke noget behov for selv at komme.. Lyder måske mærkeligt.. men jeg elsker kvinder og kvindekroppen og kan være høj flere dage efter bare at have serviceret en dejlig kvinde... tænker bare.. hvad synes en gp egentlig om det.. er det røvsygt.. sødt.. dejligt.. eller easy money.. eller måske bare .. hold kæft en idiot.. fuck af og hvad synes brødrene om det.. kunne i besøge en lækker pige og bare kysse og slikke og ta' 3. halveg med hjem og bare tænke i billeder Interessant (og hvem betaler hvem for hvilken service hi hi) åhh ja, at udforske en kvindekrop.... ahh jeg kan få timer til at gå med det, jo mere intim jo bedre og længere. Men tager nu helst afslutningen på stedet og så nogle gange 3.halvleg hjemme med hende i tankerne. Men gad også godt høre pigernes version. (Med dit indlæg i tankerne må du også have oplevet den totale bremse, når pigen efter 2 minutter siger, du kan forøvrigt ikke det og det og det, og ikke røre her og her og her. Og så tror hun en mands lykke er gjort hvis hun lægger sig i EN stilling og siger, du kan bare kneppe mig nu. Alt du vil. På det tidspunkt har hun jo så fuldstændig dræbt lysten til overhovedet at røre ved hende) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 27. April, 2018 Up to you, som man siger i Thailand. Det er dine surt indtjente penge, så det bestemmer du vel selv hvordan du vil smide dem ud bruge dem 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 27. April, 2018 Jeg kan sagtens nyde "bare" at modtage.. Men som skrevet af en anden i tråden så føler jeg dog ikke at jeg har tilfredsstillet min gæst hvis han ikke gå fra mig "lettet" på trykmåleren.. Hahaha.. Men hvis min gæst fortæller mig at det eneste han egentlig vil er at tilfredsstille mig af den ene eller den anden grund så vil jeg da med glæde bare tage imod og føle mig rimelig heldig.. Hahaha.. En stor del af min tilfredsstillelse ligger dog min mandlige sexpartners nydelse.. Jeg bliver ekstra tændt i minutterne op til mandens udløsning.. Dermed ikke sagt at jeg ikke sagtens kan blive tændt uden at det er en faktorer.. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 410 Skrevet 27. April, 2018 Det vigtigste er altid, at der er hygge og god stemning. Så er 'indholdet' blot en detalje. Hvem kan ikke li' at blive forkælet - det nyder jeg bestemt altid 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KindKiddo 720 Skrevet 28. April, 2018 Jeg er helt modsat. Kunne aldrig drømme om at betale og så være personen, der yder servicen/forkæler. Det giver absolut ingen mening i min verden. Ligesom når jeg læser, at en klient har betalt for at give en GP massage. Det er helt sort i min verden. Jeg tager blandt andet til GP’er for at blive tilfredsstillet, uden jeg behøver at give igen, som det ellers oftest forventes, når man ses med piger i privaten. Når jeg betaler, så skal jeg forkæles, ikke den anden vej rundt. Dvs. min betalte tid hos en GP skal udelukkende gå med, at hun enten har min pik i munden eller min pik oppe i hende. Kun i meget få tilfælde har jeg brugt noget af tiden på at slikke hende. I privaten foretrækker jeg klart også at modtage fremfor at give, så ja, jeg er ret egoistisk på det punkt. Det er kun en god ting, at vi alle er så forskellige og vil betale for at få/give forskellige ydelser. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 28. April, 2018 Jamen hvor vidunderligt er det, hvis det er dit ønske... ? Personligt nyder jeg da at lade min krop blive brugt til forgudelse og være katalysator for min besøgendes ønsker og lyst. Uanset om det er berøring ell udløsning. Det er da smukt, at man vedkender sine lyster og dernæst går efter at få disse indfriet. - og nåh ja, jeg kan sagtens forstå et ønske om at forgude min krop. Den er ret smuk og dejlig at røre ved (smiler) - så JA TAK til den slags oplevelser ! Har vist også nævnt nogle oplevelser med en mand, som i flere timer bare slikkede og kyssede hele min krop - fuldstændig nydelse.. ! Og det heldige er så for os - at næste gang kommer der en, som gerne vil kneppe os - og så er der variation på "menuen".. herligt herligt ! - I er nogle skønne mænd ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 28. April, 2018 Jeg følger bare med strømmen, det giver som regel den bedste oplevelse. For så kræver man ikke noget som pigen ikke kan leve op til. Nogle gange møder man op og så kan man mærke at pigen er helt smadret fordi der er en der har ligget og hugget i hende i 1 time og så prøver jeg bare at være blid ved hende og lade hende styre. Andre gange så kommer man ind hos en pige der bare har givet suttere og handjob hele dagen og er så skrub liderlig at hun overfalder mig, og så skal jeg da nok nok give hende hvad hun vil have. Men det er sjældent at jeg går ind til et møde og bare kræver at det er mig der skal serviceres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 28. April, 2018 Jeg er da osse glad for kysse/kæle/nusse – men som udgangspunkt er det mig som skal forkæles når jeg betaler For pigerne er det vist ren win-win hvis de får penge for at lave ingenting og blive forkælet men det viser jo bare hvor forskellige vi er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Herhid Skrevet 28. April, 2018 mature man skrev, for 2 timer siden: Jeg er da osse glad for kysse/kæle/nusse – men som udgangspunkt er det mig som skal forkæles når jeg betaler For pigerne er det vist ren win-win hvis de får penge for at lave ingenting og blive forkælet men det viser jo bare hvor forskellige vi er Nu er det jo tiden man betaler for, så hvem der skal forkæles er jo noget man aftaler, og hvis det er noget begge parter nyder er det ren win- win. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 28. April, 2018 Jeg foretrækker nok også fokus på mig selv, men nyder da at slikke fisse. Jeg er nok mere egoistisk når det kommer til købesex end i privaten, men håber da også at de piger jeg besøger nyder oral og samlejer - bare en smule Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2374 Skrevet 28. April, 2018 JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden: Jeg kan sagtens nyde "bare" at modtage.. Men som skrevet af en anden i tråden så føler jeg dog ikke at jeg har tilfredsstillet min gæst hvis han ikke gå fra mig "lettet" på trykmåleren.. Hahaha.. Men hvis min gæst fortæller mig at det eneste han egentlig vil er at tilfredsstille mig af den ene eller den anden grund så vil jeg da med glæde bare tage imod og føle mig rimelig heldig.. Hahaha.. En stor del af min tilfredsstillelse ligger dog min mandlige sexpartners nydelse.. Jeg bliver ekstra tændt i minutterne op til mandens udløsning.. Dermed ikke sagt at jeg ikke sagtens kan blive tændt uden at det er en faktorer.. Øv da ... Nu havde jeg eller lige overvejet at kigge forbi dig .. og så er jeg ret sikker på - af en hel del forskellige grunde (jeg har et din selfie, bl. a. .. ) ville ende med en ordentlig omgang af dét der skrives i oplægget: "elsker at kysse og slikke en gp fra top til tå - har nogen gange ikke noget behov for selv at komme.. Lyder måske mærkeligt.. men jeg elsker kvinder og kvindekroppen og kan være høj flere dage efter bare at have serviceret en dejlig kvinde..." ... oiiii - jeg er fristet ... men når det ikke lige er dig, s-å-å- ... Ang. dét med "at være høj flere dage efter" ... dén er interessant!! Lige netop dét kender jeg også rigtig godt!! Undrer mig over, hvad pokker det er der sker i kroppen, det er r-e-t markant ... Så selv om vi nyder pigen og hendes krop, og gerne vil give varme og servicere ... så tro endelig ikke at vi ikke selv nyder det ... det er dét vi tænder på ... måske noget lignende som når @JenniferRomantica tænder på at give gæsten udløsning ... ... hvad mon der sker hvis to "pleaser'e" er sammen .. lidt sjovt at tænke på ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 28. April, 2018 sneræven skrev, for 49 minutter siden: hvad mon der sker hvis to "pleaser'e" er sammen .. lidt sjovt at tænke på ... Hehe.. Jeg har gode erfaringer med den sammensætning.. Hvis du forstod mit oplæg som ensbetydende med at jeg ikke brydes mig om at blive serviceret så har jeg ikke forklaret mig godt nok kan se.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. April, 2018 JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden: Hehe.. Jeg har gode erfaringer med den sammensætning.. Hvis du forstod mit oplæg som ensbetydende med at jeg ikke brydes mig om at blive serviceret så har jeg ikke forklaret mig godt nok kan se.. Brøs, sagde Lille Per, i Far Til Fire Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2374 Skrevet 28. April, 2018 JenniferRomantica skrev, for 32 minutter siden: Hehe.. Jeg har gode erfaringer med den sammensætning.. Hvis du forstod mit oplæg som ensbetydende med at jeg ikke brydes mig om at blive serviceret så har jeg ikke forklaret mig godt nok kan se.. Jo, det tror jeg du har ... jeg ville bare drille dig ... (Og så var det et godt påskud for en lille flirt ... ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 28. April, 2018 sneræven skrev, for 17 minutter siden: Jo, det tror jeg du har ... jeg ville bare drille dig ... (Og så var det et godt påskud for en lille flirt ... ) Altså jeg er en naiv jyde.. Jeg tror på alt hvad folk siger og skriver.. Hahaha.. Jeg skal virkelig have vink med en vognstang for ikke at hoppe i med begge ben.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 28. April, 2018 Aarhuselsker skrev, for 39 minutter siden: Brøs, sagde Lille Per, i Far Til Fire Og det gjorde han bare.. Elsker de gamle far til fire film.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69er 207 Skrevet 29. April, 2018 mange gode svar fra både brødre og gp'ere.. tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 29. April, 2018 Jeg er en af de piger som fungere virkeligt skidt med at kun at skulle servicere. Jeg er vild med mænd som kan lide begge dele - at skulle springe rundt som en tosse i 30-60 min og skulle ‘trylle’ en fræk stemning frem hos en søstjerne, dør jeg helt af selv. Men en oplevelse fra sidste uge: En mand bestiller 30 min kærestesex...med masser af kys osv. Han tilbringer så de 30 min med at ligge som en død fisk, fuldstændigt blottet for indlevelse og deltagelse. What to do? Man gør sit bedste og tænker seriøst over hvorfor at nogen mænd kan tro at en GP kan trylle..... Med og modspil fungere bare bedst når det handler om sex.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 29. April, 2018 Trinetease skrev, for 5 minutter siden: Jeg er en af de piger som fungere virkeligt skidt med at kun at skulle servicere. Jeg er vild med mænd som kan lide begge dele - at skulle springe rundt som en tosse i 30-60 min og skulle ‘trylle’ en fræk stemning frem hos en søstjerne, dør jeg helt af selv. Men en oplevelse fra sidste uge: En mand bestiller 30 min kærestesex...med masser af kys osv. Han tilbringer så de 30 min med at ligge som en død fisk, fuldstændigt blottet for indlevelse og deltagelse. What to do? Man gør sit bedste og tænker seriøst over hvorfor at nogen mænd kan tro at en GP kan trylle..... Med og modspil fungere bare bedst når det handler om sex.... Så er man da også ovre i den helt anden grøft... og det kan jeg også godt forstå er træls for jer piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg