Hop til indhold
Guest Knajten

Rabat til pensionister

Recommended Posts

Guest Knajten

Nu da RN taler så meget om priser så synes jeg at os som er på

pension alm eller førtids burde have rabat på besøg hos pigerne

vi har jo ikke så mange penge at gøre med, men vi kan så til gengæld

komme på besøg på tider som andre måske ikke kan :)

Så kære piger hvad med at indføre pensionistrabat i formiddagstimerne

så man kunne få råd til endnu flere besøg..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Rabat til pensionister? Tja, men hvordan skal dét nu håndteres?

Skal den stakkels gudinde så checke gæstens pensionistkort, som kommunen udsteder? Hvad med efterlønneren, som jo heller ikke oppebærer samme indkomst som tidligere. Hvad med den arbejdsløse, som også trænger til et lille put i ny og næ. Og sådan kunne man jo blive ved...

Nååååh jo, og hvad med lille mig? Jeg er rødhåret og ufattelig grim. Jeg vil helst komme mens det er mørkt, så jeg kan vel ikke forvente rabat... :roll:

Nej, så foretrækker jeg i den grad, at jeg efter hvert 10. besøg hos en bestemt gudinde får den efterfølgende halve time gratis. Det er faktisk en rabat på 10%, og det er da osse værd at tage med, tøws a... 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg var på pension eller førtidspension, blev det kun til højre hånd og ikke andet :(

Kan det lade sig gøre at gå på bordel i Danmark, som førtidspensionist?

Den dag jeg går pension, kan det kun lade sig gøre fordi/hvis jeg har sparet nok op selv til pension. Og kan det lade sig gøre økonomisk, flyver jeg sgu nok til Tyskland i stedet.

Men rent på en folke eller førtidspension uden formue ved siden af, ja det forstår jeg ikke, hvis det er muligt.

Det er flot med en gratis tur hver 10 gang, men jeg vil nu aldrig besøge den samme pige til en udgift på 9000 kr for det.

Hvad med at indføre sådan noget i retning af dette?

Greed.dk

http://greed.dk/

Man skal typisk bestille og forudbetale indenfor 1 uge, hvorefter bestillingen kan bruges frem til en given dato.

Piger og sted kunne eksempelvis betinge sig at man kun kan afvikle bestillingen den sidste uge/de sidste 2 uger i måneden, hvis der er brug for flere kunder op til lønningsdag. Modsat kunne der være lukket de første 2 uger i måneden.

Man kunne betinge sig at man skal komme søndage, efter kl 22, før kl 10 osv osv.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu håber jeg ikke at jeg forplumrer trådens emne, men konceptet med Pensionistrabat findes faktisk på Artemis i Berlin.

Her kan pensionister og taxa-chauffører komme ind for 40 EUR i stedet for 80 EUR om søndagen og mandagen:

Ab sofort zahlen Rentner und TAXI-Fahrer gegen Vorlage des Rentenausweises bzw. TAXI-Scheins am Sonntag und Montag nur 40 EUR Eintritt.

tjek selv:

http://www.fkk-artemis.de/page/?page_id ... ch_lang=de

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan vist ikke forplumre under "Hyggesnak" - er dette forum mon ikke nærmest beregnet til forplumring :?;)

Men ellers så er standard reaktionen, at ingenting kan lade sig gøre, grundet dansk lov - hvis altså det drejer sig om at gøre noget, enten på andre måder eller til andre priser, end sådan som alle gør det i Danmark :roll:

Hvis derimod alle gør som alle andre, til de samme priser som alle andre, ja så kan kun det lade sig gøre - altså på grund af dansk lov ;)

Og det uagtet der har været kørt razziaer mod de traditionelle steder, der gør som alle andre til de samme priser, nogle er lukket, andre startet op igen.

Men ellers går det godt fru Kammerherreinde, som det vist nok lyder i en gammel sang ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til Rejsenetværk: jeg kender en der er på førtidspension og lever glimrende og har råd til ture sydpå så det kan sagtens lade sig gøre at gå på bordel selvom man er på førtidspension. Du skal huske at de oveni pension kan få boligydelse og andre ydelser osv.

Men at lige pensionister skulle have rabat på bordelbesøg er jo komisk :lol: men desværre typisk for den kræver- og nasserøvs-mentalitet nogen har og åbenbart også førtidspensionisten Knajten: Jeg vil have råd til at flere bordelbesøg og det skal ske på andres bekostning naturligvs

Skulle pensionister have rabat hvorfor så ikke folk på dagpenge, folk på kontanthjælp, folk på mindstelønnen (som næsten er ligeså stor som dagpengene), folk der er gået økonomiske rabondus grundet finanskrise eller skilsmisse, folk der der er på udgang fra spjældet osv, osv, eller man burde jo gå skridtet endnu videre og sige at man kunne søge om mere eller mindre gratis bordelbesøg på linje med at folk ansøger om julehjælpspakker fra de humanitære organisationer. Så piger, bare spred benene gratis når der kommer en eller anden, der kun har råd til 1 bordelbesøg om måneden. :lol: Verden er af lave. Prøv dog bare en gang i mellem at spørge hvad du kan gøre for samfundet og andre, fremfor altid at kræve hvad samfundet og andre kan gøre for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Knajten

Jeg synes da ikke jeg er urimelig og for min skyld kan alle dem du nævner også gerne være med.

jeg synes jeg har gjort nok for samfundet og betalt nok i skat til at jeg kunne kræve lidt igen

så jeg spørger hvad kan jeg få til gengæld for alt det jeg har gjort for Jer :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er jeg egentlig et langt stykke enig med Max :shock:

Udgangspunktet for at give rabat må bero på udbyders eventuelle egen interesse i at yde rabat, ikke om den ene eller ande forbruger har mere elle mindre råd til at forbruge udbyders ydelser.

Mange pensionister har iøvrigt, og flere og flere pensionister vil få bedre råd til købesex end mange med lønarbejde.

Men jeg mener at det kan være i udbyders interesse at gøre købesex tilgængelig for flere mænd med almindelige indtægter.

Foreksempel ved at opstille bestemte kriterier for attraktive priser, og differentiere egen forretning henover måneden og året, efter hvordan udbyder erfaringsvis er istand til at udnytte egen kapacitet.

Det er velkendt at der er diverse begrænsninger på lavpris flybilletter, forudbetalt, pengene er tabt møder du ikke op, ingen fleksibilitet i betalingen, dårlige afgangstidspunkter, ingen ret til ombookninger, kun håndbagage osv, helt modsat fuld pris hos ruteselskaberne.

Der er restauranter med et omfangsrigt alacarte kort, et stort personale og en relativ lav belægnings procent, hvor det koster kassen, modsat er der restauranter med samme kvalitet af maden, men med et meget begrænset menukort, krav til at flere bestiller det samme, hvor så spildet er mindre og belægnings procenten meget højere.

Det kunne handle om at bordeller kunne indregne alle sådanne faktorer i deres prispolitik, de kunne foreksempel give en klækkelig rabat på vagtafgiften til piger der tager vagter de timer over døgenet hvor der normalt ingen er på arbejde, flere vagter om søndagen, den sidste uge i måneden osv.

Hvis der så er de kunder der kan betale fuld pris, som altid vil komme over hele måneden på normale tider af døgnet, kunne man måske tiltrække en del flere kunder som man aldrig ser ellers, og som man ikke vil kunne forvente at se til fuld pris, hvis man tilbyder dem nogle bedre priser på nogle stærkt begrænsende vilkår?

Foreksempel mænd med god tid, men færre penge, som kan komme kl mærkelig aften, nat, morgen og weekend. Man kunne have en fordelsklub for sådanne kunder, med forudbetaling, hvor pengene er tabt hvis man ikke møder op.

Man kunne have en prisbørs på nettet, hvor pigerne kunne lægge gode tilbud ud med timers varsel, alt efter hvordan dagen forløber. Det vil også være et tiltag som mange købestærke kunder med en travl hverdag vil have svært ved at udnytte, de derfor formentlig vil købe dyrt som de plejer uden begræninger, mens vi er mange med almindelige indtægter, der enten arbejder sådan at vi ofte har periodevis fri så vi kan følge med på tilbuds børsen, eller dem uden arbejde med små indkomster, kunne kile sig ind når der er dødvande på klinikken.

Eventuelt kan et øjebliks tilbud være betinget af at der ledig når man ankommer, man enten må gå igen eller vente til der bliver ledig.

Det kunne da være et forsøg værd for et klasse bordel eller flere klasse bordeller, eksempelvis hen over 6 måneder, hvorefter man kunne evaluere på om det gav en meromsætning eller ikke.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...