Hop til indhold
Guest Knajten

Gangbang i Nørresundby d 8 Maj 2012

Recommended Posts

Guest Knajten

Hejsa Folks :lol:

Så oprandt dagen hvor jeg igen skulle til Nr Sundby til Gangbang

og man bliver jo pænt budt velkommen af Katja og da man ikke

er ny så kender man jo rumlen, ovenpå hvor der ligger sorte poser

til tøjet, store badehåndklæder til at tage om sig, efter et lille bad

så man er helt frisk, så nedenunder og hilse på de andre og desværre

denne gang var vi "kun" 6 mand, hvoraf de 2 kun havde købt en time

og en gik efter 2 timer han skulle arbejde, derfor var vi 3 mand, som den

sidste tid havde alle dejlighederne for os selv :mrgreen:

Nå Katja bød os velkommen og vi fik den sædvanlige smøre om kondomskift

imens var en af fyrene allerede gået i gang med Trine og forståeligt nok

for hun er da godt nok en steg, hun ligner slet ikke annoncebilledet for nu er

hun lyshåret med langt hår, en H skål og dejlige store brune øjne :lol:

Da fyren var færdig hoppede jeg over til de 3 senge der var stillet på række

og ned til Trine der hilste pænt på, og hun er godtnok røvlækker i min verden

så et bette møs og så tog hun sig af miniknajten, men han var nu allerede klar og som

afslutning Trine på hug, kørende op og ned så holder man (ikke jeg i alletilfælde )

længe, men hvad gjorde det en ny stod allerede klar.

Og Katja der som den eneste gav Superfransk var dybt engageret med en ung mand

Katja er en lidt større model og utrolig frisk, ved andre lejligheder har

jeg fået suttet miniknajten i humør af Katja

Da vi jo kun var 6 mand og efter 1 time kun 4 så gik snakken lystigt og her er

det rart man kender pigerne, kan du huske til gb i Horsens ham Parkeringsvagten

der ikke ville ha tøjet af, og så blev der fortalt og grinet, og Trine var det ikke dig

der nær brændte inde på et bordel i Odense, imens der blev drukket kaffe, sodavand

og nappet en enkelt Sandwich, så kære RN der gik du virkelig glip af lidt godt samvær

som du jo ellers godt kan li..

Efter en stund og da Sarah var igang, bød jeg Trine op til bal igen og hun fik hurtigt

liv i miniknajten og dennegang fik jeg lov at råkneppe hende, men hun sagde søde lyde

efter en stund i vil galop måtte jeg overgive mig..igen igen. :roll:

Så smuttede nr 4 og vi var 3 mand tilbage og snakken gik lystigt om ture til Tyskland og

både RN og Nille blev også debatteret og jeg kunne jo fortælle at jeg havde mødt

begge til et GB i København.

Så bød jeg Sarah op og hun er jeg en lille sorthåret steg, som kan sit kram

eneste ulempe er at hun ryger! :(

og hun suttede hurtigt miniknajten til kamphumør og jeg valgte min favorit missionæren

den er god, selvom Doggy også er godt, eller den hvor pigen sidder på hug, så man kan

se apparaturet køre ud og ind.. DEt varede ikke længe så måtte jeg overgive mig og

så var der pludselig gået 3 timer, og så måtte vi sidste 2 ovenpå, og skifte til civil, den anden

var for første gang for til GB, men jeg tror han havde fået smag på det, så jeg sagde til ham

kom da med næste gang på Valhalla..

Jeg glemte at fortælle at mid i det hele ringede Postmand Per på døren og gode råd var

dyre idet alle pigerne var helt splitterragende, men heldigvis, skulle en af 1 times mændene

til at gå, så han tog imod posten, Postmand Pers øjne var ved at trille ud, for han vidste godt hvad der foregik..

Huset er lidt ude på lande parralelt med Motorvejen, så man kan parkere anonymt og

stedet er let at finde.. Karja annoncerede hun ville snart stoppe, så det er spændende

om der bliver flere gb deroppe, også fordi der kunne jo godt ha været dobbelt så mange

for at det bedre kunne hænge sammen for 2 piger at drage med tog helt fra hovedstaden :D

Se RN og Nille var i taget med tiget så kunne i ha ordnet pigerne en extragang på udturen :lol:

Nå men så er der kun GB på Valhalla at glæde sig til det er første onsdag i Juni

spændende at se hvem Sabina denne gang inviterer med..

Kan I hygge jJer derude i det ganske land

:D

kh Knajten ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajt

Gode billeder :)

Endnu en lystitg anmeldelse fra din hånd, og så er man åbenbart så berømt eller berygtet at man debatteres ;) Nu var det ikke et gangbang vi mødtes til, men et sexparty i 4 timer med 4 piger hos Seduction Girls for 2200/2500 kr. Vi var så ganske vist ca 18 - 20 deltagere i 2010, såvidt jeg husker.

Om man ønsker at deltage det antal I var til jeres pris til jeres gangbang, eller man ønsker at deltage i sexparty som i 2010 til prisen herfor, er naturligvis en smagssag, men ikke kun.

Pigerne kan mene at der ikke er efterspørgsel, det derfor ikke er værd af afholde hverken gangbang eller sexparty. OK - afhold sjældne arrangmeneter med få deltagere til en høj pris, eller måske ingen arrangementer fordi der er for få mænd til for høj en pris - det afgør pigerne selv.

For min skyld kan branchen holde alle de arrangementer den vil til så mange tusinder kr den vil, og kan de få pengene for det, ja så selvfølgelig.

Men kan branchen det ikke, behøver det ikke at være et valg mellem discount priser, eller luksuslejet. Det kan jo være at det bare er et spørgsmål, om de rigtige piger, den rette forretningsmodel, til den rette pris, det rette sted i landet.

Dermed ikke sagt at der kun er en slags rigtige piger - mange kan være de rette, hvis de rammer deres målgruppe til den rette pris. Det giver bare mere variation til et potentielt større publikum.

Helt grundlæggende tror jeg at det er et spørgsmål om piger og sted i udgangspunktet er interesseret i en model, der lader sig afholde hyppigere med flere deltagere end vanligt, eller om de kun er interesseret i det sjældne enkeltstående arrangement til den højest mulige pris.

Det forekommer mig at pigerne i de arrangementer du deltager i Knajt, både gerne vil deltage ofte i gangbang/måske også sexparty, men de vil også have en pris for deltagelse, som de samtidig erfarer afstedkommer for få deltagende mænd i for kort tid.

Fair nok, men så må de også tage koncekvensen, som i enhver anden butik, der har menukortet udstillet i vinduet, men samtidig ikke kan sælge nok af den.

Uanset, jeg håber alt vel for alle der bare tilbyder noget endet end et normalt bordel besøg.

Stærkt begrænsende tror jeg også at det er, at alle de tilbud vi får, består i sellektive tilbud til alle tilfældigt interesserede mænd. Hvis det rette eksisterende bordel slog sig op som base for alle interesserede party piger og party mænd, som en mulighed for at samles under en hat, tror jeg også på at der bedre kan komme økonomi i flere af de rette tilbud til en rigtigere pris, som flere mænd vil betale oftere.

Alene i sparede rejse, hotel udgifter og lommepenge, består der et stort potentiale i at tilbyde noget til en mærkbar lavere pris end set hidtil i Danmark, men samtidig også en pris dobbelt - dobelt+ af den pris vi betaler eksempelvis i Berlin.

Vi rejser jo ikke bare fordi vi har lyst, men også fordi det enten kan betale sig selvom vi har alle de udgifter vi har, eller hvor det ikke kan, så giver oplevelsen så meget merværdi at vi rejser alligevel, og for eget vedkommende menes der ikke fransk uden/med eller uden slug.

Pigerne kan så, og måske med rette mene at vi der rejser udgør så få, at det ikke er kommercielt aktuelt at tage os i betragtning, men det er heller ikke pointen. Pointen er alle dem der gerne ville rejse hvis de kunne, som også har råd, hvis de kunne, men som ikke kan eller vil betale det de tilbud koster som de får i Danmark, de måske ville betale den rette pris for det rette tilbud i Danmark.

Er det tilfældet, kan det måske være at der består et hidtil uudnyttet kommercielt potentiale i at tiltrække de manges penge, som branchen ellers aldrig ser til gangbang og party i dag?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Tja RN

OM du kalder det Gangbang eller Sexparty, kan jo komme ud på et

det er vist bare farven der har en anden lyd, jeg ved godt at

Gangbang er en pige der betjener mange mænd, men det som du

på sjælland kalder sexparty, kalder vi altså Gangbang herovere.

Trine som f eks var med har også deltager til Gangbang på Pussy Galores

og jeg synes da at niveauet var helt på højde med, de sjællandske tilbud.

Så en skam at man ikke mødte op, det kan betyde at der ikke kommer flere..

Det du fabler om med mange piger og et sted der er åbent hele dagen

har jeg talt med en del piger om indtil nu, og Kære RN, det kan du godt glemme

alt om for det vil aldrig ske, du kan detage i det der foregår herhjemme og vil

du ikke det og betale ved kasse 1 må du fortsætte med at drøne til udlandet..

NU er jeg så heldig at bo i jylland og endda ret tæt på Valhalla, og der hver gang

er en ny pige med sammen med den faste som også er lækker.. så behøver jeg ikke

tage så langt..

Tyskland har ikke samme lovgivning som herhjemme så det der der er lovligt

er det ikke i Danmark, derfor vil du aldrig opleve, det koncept du fabler om..

kh Knajten :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretningen Knajten.

Det lyder til at være hyggelig. Hvorfor tog pigerne ikke flyvet, prisforskelle mellem tog og fly dertil er ikke ret stort. For mig ville jeg nok ikke tage til Jylland for at deltage i GB, det skal ske i KBH.

Jeg har mødt Trine til et privat sexparty i Rødovre sidste år :D

Der var vi også ca. 6-7 mænd til 3 piger. Det var da også sjovt og hyggeligt, men ikke så sjovt og vildt som fx. Berlin. Du skulle prøve Berlin en dag...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Prisforskellen var ret stor og der var kun 2 afgange en tidlig om morgene og sent på dagen

Tja Nille, nu er jeg jo en ældre herre og kan ikke få 10 udløsninger på en dag

så det er ikke kvantiteten jeg går efter med kvaliteten, hellere et godt knald

end 5 dårlige..

Og da jeg jo også skal passe på de penge jeg har, kan jeg jo ikke

flintre rundt i Tyskland og knalde til højre og venstre, i min unge dage

ville det ha været interesseant..

og de GB jeg er med til herovre er fuldud på højde med de københavnske

jeg kan da godt forstå du ikke gider flintre til Jylland for at være med og

så må du jo også kunne forstå at vi heller ikke gider flintre over til Jer

JO den korte tid hvor der var flybilleter til 1 krone var det sjovt..

Men kaske vi ses igen en dag et eller andet sted

man skal jo aldrig sige aldrig.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtigt Knajt - så drøner jeg bare til Tyskland.

Hovedsagen er at der er de tilbud der er, i stedet for at der ingen tilbud er.

Men hvorfor ikke holde åben hus 6 - 8 timer, hvor der deltager 3 - 4 piger der er på halvdelen af tiden, mens de skiftes til at holde pause halvdelen af tiden.

Lad det koste 1000 kr, og dem der kommer må så forvente meget mindre intensiv sex, og meget mere tid, hvor de kan følge med i at andre sexer, drikke kaffe, mens de venter på at kunne komme til.

Jeg tror at der er meget psykologi i penge for tid, både for mændene og pigerne, hvor mændene er mere eller mindre besatte af at få mest muligt sex for pengene, den tid de har fået afmålt.

Hvorfor ikke have mere tid til mindre sex, for færre penge for mændene, men samlet set langt flere kroner til pigerne end vanligt, fordi der kommer flere mænd, som hverisær får mindre sex.

Men det føles ikke nødvendigvis sådan, som mand når man har god tid. I Berlin var der ofte 1 eller 2 piger på, men så mange mænd i huset, at de sagtens kunne have beskæftiget 3 - 5 piger på samme tid.

Alligevel var der ofte flere piger der drak kaffe end der sexede, men ikke en reagerede negativt på det, fordi de dels havde betalt en pris, hvor det var helt ok, de havde råd til at komme igen igen, men vigtigst af alt, hvis bare de selv havde god tid, skulle de nok komme til før eller siden.

Men jeg er klar over at det er en tankegang som både mænd og piger har svært ved at vænne sig til, fordi begge parter er vænnet til at mændene har betalt så meget at sandet løber i deres indre timeglas.

Men får begge parter det først prøvet, skal pigerne bare vænne sig til at det drejer sig om at få så mange mænd igennem som muligt der har betalt 1000 kr, og mændene skal væne sig til, at når de gør det, ja så får de altså heller ikke intensiv sex, i 1 eller 2 timer sammen med mange mænd om alle pigerne.

Har både piger og mænd først prøvet, tror jeg at konceptet kan vokse sig stort, hvis bare der er frisk kaffe på kanden, hvis der er for meget kø mens man venter :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med RN i hans ovenstående indlæg.

Det er rent psykologisk at pigerne tror at de kommer mere på arbejde og tjener mindre hvis GB varer længe, tværimod der er mange mænd fx. hos Erlebniswohnung, som sidder og hygger sig og ser TV efter de har fået udløsning. Og deltager måske senere. Når mænd har god tid er vi mageligt og ikke gider at have sex hele tiden.

Vi kan måske invitere nogle danske piger med på studie tur til Berlin og se hele konceptet.

Det fungere godt og der kommer masser af penge i kassen.

Knajten vi var tæt på at komme til Berlin sammen, er det noget vi kan tage op igen, jeg er sikker på du vil kunne lide Erlebniswohnung.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og da jeg jo også skal passe på de penge jeg har, kan jeg jo ikke

flintre rundt i Tyskland og knalde til højre og venstre, i min unge dage

ville det ha været interesseant..

Knajten, Tyskland er billigere end herhjemme så et par ture i ny og næ, koster ikke alverden, vores sidste Berlintur på 3 dage kostede omkring 3700 kr. incl fly, hotel og 3 dages GB... skærer du det ned til 2 dage er hvad ét GB herhjemme koster. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Folks :lol:

Så oprandt dagen hvor jeg igen skulle til Nr Sundby til Gangbang

og man bliver jo pænt budt velkommen af Katja og da man ikke

er ny så kender man jo rumlen, ovenpå hvor der ligger sorte poser

til tøjet, store badehåndklæder til at tage om sig, efter et lille bad

så man er helt frisk, så nedenunder og hilse på de andre og desværre

denne gang var vi "kun" 6 mand, hvoraf de 2 kun havde købt en time

og en gik efter 2 timer han skulle arbejde, derfor var vi 3 mand, som den

sidste tid havde alle dejlighederne for os selv :mrgreen:

Nå Katja bød os velkommen og vi fik den sædvanlige smøre om kondomskift

imens var en af fyrene allerede gået i gang med Trine og forståeligt nok

for hun er da godt nok en steg, hun ligner slet ikke annoncebilledet for nu er

hun lyshåret med langt hår, en H skål og dejlige store brune øjne :lol:

sarah.JPG[/attachment]

og hun suttede hurtigt miniknajten til kamphumør og jeg valgte min favorit missionæren

den er god, selvom Doggy også er godt, eller den hvor pigen sidder på hug, så man kan

se apparaturet køre ud og ind.. DEt varede ikke længe så måtte jeg overgive mig og

så var der pludselig gået 3 timer, og så måtte vi sidste 2 ovenpå, og skifte til civil, den anden

var for første gang for til GB, men jeg tror han havde fået smag på det, så jeg sagde til ham

kom da med næste gang på Valhalla..

Jeg glemte at fortælle at mid i det hele ringede Postmand Per på døren og gode råd var

dyre idet alle pigerne var helt splitterragende, men heldigvis, skulle en af 1 times mændene

til at gå, så han tog imod posten, Postmand Pers øjne var ved at trille ud, for han vidste godt hvad der foregik..

Huset er lidt ude på lande parralelt med Motorvejen, så man kan parkere anonymt og

stedet er let at finde.. Karja annoncerede hun ville snart stoppe, så det er spændende

om der bliver flere gb deroppe, også fordi der kunne jo godt ha været dobbelt så mange

for at det bedre kunne hænge sammen for 2 piger at drage med tog helt fra hovedstaden :D

Se RN og Nille var i taget med tiget så kunne i ha ordnet pigerne en extragang på udturen :lol:

Nå men så er der kun GB på Valhalla at glæde sig til det er første onsdag i Juni

spændende at se hvem Sabina denne gang inviterer med..

Kan I hygge jJer derude i det ganske land

:D

kh Knajten ;)

Du skriver ikke noget om prisen? for x antal timer har du mulighed for at røbe det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Prisen var 1500 for 1 time og 2000 for tre som der stod i annonceringer for dette event

og til dig med forum for gangbang, kunne du ikke bare lade være med at

læse med, når der tydeligt står gangbang i introlinien, vi kan jo ikke ha forums for alting

Nå jeg bestemmer ikke det gør Admin, og hvis det er hvad man mener

så undlader jeg gerne at berette om flere gangbangs og beholder det for mig selv

no problemos, der har jeg gjort før og kan gøre det igen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...