Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Jeg er så glad

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Jeg afholder mig fra at lave anmeldelser indtil videre, jg har nemlig været råheldig, at “få arrangeret mig” med en sød ung lækker studine, hun har ingen annoncer eller profil på en site, jeg mødte hende under private omstændigheder, og ja jeg supplerer SU. Og hun sørger for mit velbefindende :D Derfor kære brødre i kødet, er jeg anmelder passiv så længe arrangementet holdet..ung, køn, uden appelsinhud, uden ammebarm, uden subkutant massivt kropsfedt...sutter og sluger... er en vulkan på et lagen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 5 minutter siden:

Jeg afholder mig fra at lave anmeldelser indtil videre, jg har nemlig været råheldig, at “få arrangeret mig” med en sød ung lækker studine, hun har ingen annoncer eller profil på en site, jeg mødte hende under private omstændigheder, og ja jeg supplerer SU. Og hun sørger for mit velbefindende :D Derfor kære brødre i kødet, er jeg anmelder passiv så længe arrangementet holdet..ung, køn, uden appelsinhud, uden ammebarm, uden subkutant massivt kropsfedt...sutter og sluger... er en vulkan på et lagen

Det lyder ikke dårligt. Tillykke og held og lykke med arrangementet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
Alkoholikeren skrev, for 17 minutter siden:

wow – lucky you – ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Super dejligt for dig, tillad mig dog et personligt indspark i din tråd, min kærlighed må gerne have lidt appelsinhud, ammebarm og naturligt krops fedt, så længe øjnene stadig skinder, favnen kærlig og begæret varmt, så er det fint nok til mig.

Nyd dit og hav en rigtig god week-end.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
jenslillemandhansenv2 skrev, for 11 minutter siden:

Super dejligt for dig, tillad mig dog et personligt indspark i din tråd, min kærlighed må gerne have lidt appelsinhud, ammebarm og naturligt krops fedt, så længe øjnene stadig skinder, favnen kærlig og begæret varmt, så er det fint nok til mig.

Nyd dit og hav en rigtig god week-end.

Jwg er enig, kærlighed er nemlig meget anderledes end et betalt forhold om sex god weekend til dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

Ja ja. det lyder godt, og tillykke med den aftale. 

Men kan hun også smøre en sandwich og komme med en bajer når du knipser med fingrene?  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Visti-Vistisen skrev, for 26 minutter siden:

Men kan hun også smøre en sandwich og komme med en bajer når du knipser med fingrene?  :P

Det kan hun nok, vi forkæler da hinanden også udenfor sengen, køkkenet, badet, eller haven, eller hvor jeg nu tager hende. Vi skal snart på en smuttur til Rom, det passer med hendes studie på uni, hvor hun skal arbejde med sakrale bygninger..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 41 minutter siden:

Det kan hun nok, vi forkæler da hinanden også udenfor sengen, køkkenet, badet, eller haven, eller hvor jeg nu tager hende. Vi skal snart på en smuttur til Rom, det passer med hendes studie på uni, hvor hun skal arbejde med sakrale bygninger..

Så må du have en rigtig god tur. Rom er et af de steder, hvor jeg helst opholder mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Visti-Vistisen skrev, 1 time siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Så må du have en rigtig god tur. Rom er et af de steder, hvor jeg helst opholder mig.

Ja jeg bruger omkring to uger om året dernede ganske skønt...ren kulturindsprøjtning, og min lille prinsesse sksl også sprøjtes til dernede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Super dejligt at høre. 

Go tur med hende.

Har selv en thai kvinde på kæresteri 1 status hvor jeg har aftalt ingen betalinger når vi mødes da hun er ret vild med min krop og det sex jeg giver hende...

Er spændt på om det holder da hun er pt hjemme i thailand og kommer hjem igen om 1 mdr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 4 timer siden:

Nå, ja ja jeg fandt en som faktisk havde en tvillinge søster, så dobbelt op på konfekt for mig :P 

Jeg fandt også en som havde en tvilling. Han var 1.90 m bredskuldret, tatoveret og meget truende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gungner skrev, for 7 timer siden:

Jeg fandt også en som havde en tvilling. Han var 1.90 m bredskuldret, tatoveret og meget truende.

Ja, man kan i forbifarten godt glemme, at tvillinger sagtens kan være af hvert sit køn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gungner skrev, for 9 timer siden:

Modsat hans bror, der var et lille nips? :ph34r:

Sorry, kunne ikke lade være :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...